Показати схожі тендери

Закупівля Легковий автомобіль RENAULT EXPRESS (або еквівалент) від НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-23-011662-a
Id Tender 6b9d662b0ed04f3383547ef067f47204
План UA-P-2025-10-23-013194-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 23.10.2025 15:16
Остання зміна 24.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 438 444 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.10.2025 15:13 до 31.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.10.2025 15:13
до 28.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.10.2025 15:13
до 28.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.10.2025 00:00
до 18.11.2025 10:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.11.2025 11:21
до 24.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 18.11.2025 10:30
-
Період уточнень
з 23.10.2025 15:13 до 28.10.2025 00:00
Період оскарження
з 23.10.2025 15:13 до 28.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.10.2025 00:00 до 18.11.2025 10:30
Період кваліфікації
з 31.10.2025 00:00 до 18.11.2025 10:30
Основні параметри
Легковий автомобіль RENAULT EXPRESS (або еквівалент)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
6 438 444 грн.
Легковий автомобіль RENAULT EXPRESS (або еквівалент)
Назва предмета закупівлі
Легковий автомобіль RENAULT EXPRESS (або еквівалент)
Очікувана вартість
6 438 444 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
64384,44
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Легковий автомобіль RENAULT EXPRESS (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34111100-9 - Легкові автомобілі типу «універсал»
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63343, Україна, Харківська область, Берестинський район, село Наталине, вул. Свято-Троїцька, буд. 39
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар здійснюється відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України, у національній грошовій валюті шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"
Пропозиція:
6 438 420 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.10.2025 15:16
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Бурдикіна
Електронна пошта
Телефон
+380993817295
Сайт:
https://natalynska-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
24288081
Повна назва
НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Поштовий індекс
63343
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Берестинський район, с. Наталине
Адреса
вул. І. Сенченка, буд. 89
Кваліфікація
Лот № 1 Легковий автомобіль RENAULT EXPRESS (або еквівалент)
Період вимог/скарг з 04.11.2025 11:21 по 10.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2025 00:00 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.11.2025 11:21
Довідка НАЗК
04.11.2025 11:21
Повідомлення про рішення
31.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 18.11.2025 10:30 по 24.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 10:12 по 26.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
18.11.2025 10:30
Повідомлення про рішення
18.11.2025 10:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-07-000024
Дата створення проекту
07.11.2025 18:29
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.11.2025 20:11
Дата публікації висновку про результати
14.11.2025 18:18
Дата завершення усунення порушень
29.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 810-10-74
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 663-68-36
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.11.2025 №308 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 НАКАЗУЮ: 1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 07.11.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.11.2025 № 308 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4 UA-2025-10-23-011662-a 23.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.11.2025 00:00
Документи рішення
07.11.2025 20:11
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план НАТАЛИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника 23.10.2025 № 139; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій 04.11.2025; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СОЛЛІ ПЛЮС» (далі – ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.11.2025 №150; пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної? пропозиції? Учасника процедури закупівлі ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» встановлено наступне Підпунктом 6.2 пункту 6 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) обумовлено надання учасником інформації з описом запропонованого товару відповідно до технічних характеристик автомобіля, які є не гіршими, ніж зазначені у Додатку 1 до тендерної документації, із зазначенням конкретної деталізації всіх технічних параметрів запропонованого товару. При цьому, учасником ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» надано ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ (файл «Погоджена технічна специфікація та технічний опис товару Експресси.pdf»), де не зазначена конкретна деталізація окремих технічних параметрів (визначені як «не менше» або як «не більше»), а саме: Рік випуску (не раніше), Кліренс, мм (не менше), Об’єм багажного відділення 5 місць / 2 місця (л) (не менше), Відповідність екологічним нормам (не менше), Максимальний крутний момент, Нм/ при об./хв. (не менше), Кількість передач (не менше), Витрата палива, л/100 км: (не більше), що не відповідає умовами тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здіи?снення моніторингу процедури закупівлі Північно - східний офіс Держаудитслужби від 10.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації? стосовно вищезазначеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, 12.11.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній? системі закупівель, наступного змісту: «...Таким чином, невідповідність не була виявлена, оскільки: • учасником запропоновано не еквівалент, а саме базову модель, що передбачена ТД; • технічні параметри цієї моделі не гірші, ніж зазначено Замовником; • застосування формулювань «не менше» / «не більше» не вплинуло на відповідність товару вимогам Замовника.». Однак, надане пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки вимогами тендерної документації встановлена чітка необхідність надання конкретної деталізації всіх технічних параметрів запропонованого товару. Таким чином, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Інвест Премекс», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а проколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерноі? пропозиціі? Учасника ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу питання визначення предмета закупівлі; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Дата висновку
14.11.2025 00:00
Дата публікації
14.11.2025 18:18
Документи висновку
14.11.2025 18:18
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Наталинською сільською радою були прийняті всі зауваження Північно-східного офісу Держаудитслужби та усунуто виявлені порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС». На підтвердження про виконання зобов’язань Північно-східного офісу Держаудитслужби надається скан-копія протоколу № 159 від 18.11.2025 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» . Таким чином, Наталинська сільська рада у повному обсязі виконала обов’язки, покладені на неї Північно-східним офісом Держаудитслужби.
Дата публікації
18.11.2025 10:37
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
.
Результат
Усунуто
Дата публікації
20.11.2025 18:33
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
20.11.2025 18:34
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Легковий автомобіль RENAULT EXPRESS (або еквівалент)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-23-011662-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Підпунктом 6.2 пункту 6 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) обумовлено надання учасником інформації з описом запропонованого товару відповідно до технічних характеристик автомобіля, які є не гіршими, ніж зазначені у Додатку 1 до тендерної документації, із зазначенням конкретної деталізації всіх технічних параметрів запропонованого товару. Проте, учасником ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» надано ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ (файл «Погоджена технічна специфікація та технічний опис товару Експресси.pdf»), де не зазначена конкретна деталізація окремих технічних параметрів (визначені як «не менше» або як «не більше»), а саме: Рік випуску (не раніше), Кліренс, мм (не менше), Об’єм багажного відділення 5 місць / 2 місця (л) (не менше), Відповідність екологічним нормам (не менше), Максимальний крутний момент, Нм/ при об./хв. (не менше), Кількість передач (не менше), Витрата палива, л/100 км: (не більше). Надати пояснення щодо причин не виявлення зазначеної невідповідності. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.11.2025 16:28
Орган перевірки
14.11.2025 00:00
Документи повідомлення
10.11.2025 16:33
-
Відповідь
Пояснення на запит ПІВНІЧНО-СХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ до процедури закупівлі "Легковий автомобіль RENAULT EXPRESS (або еквівалент)"
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено Замовником методом порівняння ринкових цін шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну та на сайтах суб’єктів господарювання у відповідній сфері. Визначення очікуваної вартості закупівлі здійснювалося в декілька етапів, таких як: визначення потреби в товарі (кількісні, якісні показники) з урахуванням запланованих поточних потреб Замовника; формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик; аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо ціни на товар, яка міститься у відкритих джерелах, на сайтах виробників та постачальників, а також інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій та отриманих комерційних пропозицій від потенційних учасників; визначення вимог до умов поставки товару і оплати з урахуванням фінансових можливостей Замовника; визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі з урахуванням виду предмета Закупівлі, його розповсюдженості на ринку, порядку формування цін на нього. Отже, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося Замовником з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами)). Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами замовника з урахуванням Розпорядження Наталинської сільської військової адміністрації Берестинського району Харківської області № 1825 від 13.10.2025 року. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: У зв’язку з виробничою необхідністю та з метою забезпечення безперебійної роботи Наталинської сільської ради та старостинських округів постала необхідність в придбанні шести службових автомобілів, що дозволить підвищити рівень мобільності та ефективності роботи, оптимізувати логістику та оперативність у виконанні завдань. Технічні характеристики автомобіля: КУЗОВ Тип кузова Універсал Кількість дверей 5 Кількість сидінь (з водієм) 5 Колір Білий Рік випуску (не раніше) 2025 ГАБАРИТИ Колісна база, мм 2800 – 2850 Довжина, мм 4300 – 4400 Ширина без дзеркал, мм 1700 – 1850 Висота, мм 1805 – 1850 Кліренс, мм (не менше) 160 Об’єм багажного відділення 5 місць / 2 місця (л) (не менше) 800 / 3000 ДВИГУН І ТРАНСМІСІЯ Об’єм двигуна, см3 1460 – 1470 Тип палива дизель Відповідність екологічним нормам (не менше) Євро-6 Максимальна потужність, к.с. 95 Максимальний крутний момент, Нм/ при об./хв. (не менше) 260/1500 Колісна формула 4х2 Коробка перемінних передач механічна Кількість передач (не менше) 5 Привод передній привод Міський / Заміський / Змішаний цикл, л 5,0 / 4,3 / 4,5 Розмір шин 185/65 R15 Витрата палива, л/100 км: (не більше) Змішаний цикл, л на 100 км 5,0 БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ Передні подушки безпеки водія та пасажира в наявності Функція деактивації подушки безпеки переднього пасажира в наявності ESP (система курсової стійкості) + HAS (допомога на підйомі) + TSA (система стабілізації руху при розгойдуванні причепа) в наявності ABS (антиблокувальна система гальм) в наявності EBV (електронна система розподілу гальмівних зусиль) в наявності Денні ходові LED вогні в наявності Датчик світла в наявності 3 підголівники заднього ряду сидінь в наявності Триточкові паски безпеки з регулюванням за висотою в наявності Триточкові паски безпеки другого ряду сидінь в наявності Адаптація до умов поганих доріг: захист гальмівних дисків, антигравійний, від вологи та пилу в наявності Сталевий захист двигуна в наявності Автомобільний набір в наявності УПРАВЛІННЯ Круїз-контроль та обмежувач швидкості в наявності КОМФОРТ Ключ з 3-ма кнопками, що складається в наявності Кондиціонер в наявності Обігрів заднього скла в наявності Склоочисник заднього скла в наявності Електро скло підіймачі передніх дверей в наявності Зовнішні дзеркала з електро регулюванням та обігрівом в наявності Тримісне сидіння другого ряду: спинки складаються 1/3-2/3,а сидіння складаються до першого ряду в наявності МЕДІА Аудіосистема: 4 динаміки, радіо, MP3, Bluetooth, USB, AUX в наявності Розетка 12В зверху в ніші біля водія + 2 роз'єми USB 2.4A в наявності ДИЗАЙН Темне виконання салону в наявності Полиця для речей над вітровим склом в наявності Тканинна багажна поличка в наявності Праві засклені зсувні двері з кватиркою в наявності Ліві засклені зсувні двері з кватиркою в наявності Задні двостулкові засклені двері, що відкриваються на 180° в наявності Стандартне тонування стекол в наявності Захисні бічні холдинги та ручки чорного кольору в наявності Передній та задній бампери в колір кузова в наявності 15" сталеві диски з повно розмірними ковпаками в наявності ДОКУМЕНТАЦІЯ Пакет документів необхідний для реєстрації транспортного засобу в органах (підрозділах) внутрішніх справ відповідно до законодавства України. в наявності Технічна документація (інструкція по експлуатації, сервісна книжка). в наявності Додаткове обладнання Килимки гумові в салон в наявності Килимок в багажне відділення в наявності Захисна решітка радіатора в наявності Бризговики в наявності Тонування в наявності Зимові покришки в наявності Фаркоп в наявності ГАРАНТІЯ Гарантія (не менше) 3 роки або 100 тис. км. Окремими файлами надаються документи на підставі яких здійснено Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: Комерційна пропозиція ВСК (файл ВСК.pdf); Комерційна пропозиція ТОВ «АТЛАНТ МОТОРЗ» (ТОВ АТЛАНТ МОТОРЗ.pdf); Комерційна пропозиція ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» (ТОВ СОЛЛІ ПЛЮС.pdf). 2. Посилання на офіційний веб-сайт Наталинської сільської ради: https://natalynska-gromada.gov.ua/prozorro/, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Відповідно до підпункту 6.2 пункту 6 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати інформацію з описом запропонованого товару відповідно до технічних характеристик автомобіля, які є не гіршими, ніж зазначені у Додатку 1 до ТД із зазначенням конкретної деталізації всіх технічних параметрів запропонованого товару. У складі своєї пропозиції ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» подало документ «Погоджена технічна специфікація та технічний опис товару Експресси.pdf», у якому окремі технічні параметри наведено із зазначенням «не менше» / «не більше». Зазначене формулювання було використано Замовником у тендерній документації з метою надання можливості учасникам запропонувати еквівалент автомобіля Експресси із не гіршими технічними характеристиками. Разом з тим, ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» у своїй пропозиції запропонувало саме автомобіль Експресси, а не еквівалент. У поданих документах зазначена модель, що повністю відповідає тій, яка була базовою у технічному завданні Замовника. Враховуючи, що технічні характеристики саме автомобіля Експресси відповідають встановленим у Додатку 1 до тендерної документації, а параметри зазначені з формулюваннями «не менше» або «не більше», були сприйняті як такі, що визначають мінімальні (або максимальні) граничні показники відповідно до вимог тендерної документації, Замовником поданий технічний опис було прийнято як такий, що відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, невідповідність не була виявлена, оскільки: • учасником запропоновано не еквівалент, а саме базову модель, що передбачена ТД; • технічні параметри цієї моделі не гірші, ніж зазначено Замовником; • застосування формулювань «не менше» / «не більше» не вплинуло на відповідність товару вимогам Замовника.
Рішеня
12.11.2025 10:57
Замовник
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 438 444 грн.
Період подання пропозицій
до 31.10.2025 00:00
Замовник:
НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380993817295
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 438 444 грн.
Період подання пропозицій
до 31.10.2025 00:00
Замовник:
НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380993817295
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності