Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з інвентаризації та паспортизації елементів телекомунікаційної інфраструктури міської мережі (волоконно-оптичної лінії зв’язку в телефонній каналізації, колекторі, враховуючи схеми зварювання оптичних боксів, муфт), з внесенням даних до системи автоматизації Userside від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-23-007963-a
Id Tender dea9c20dee7c48358d375312f91010a8
План UA-P-2025-10-23-008830-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 23.10.2025 13:17
Остання зміна 14.12.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
462 700 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.10.2025 13:15 до 31.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.10.2025 13:15
до 28.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.10.2025 13:15
до 28.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.10.2025 00:00
до 03.11.2025 16:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.11.2025 16:17
до 09.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 03.11.2025 16:17
-
Період уточнень
з 23.10.2025 13:15 до 28.10.2025 00:00
Період оскарження
з 23.10.2025 13:15 до 28.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.10.2025 00:00 до 03.11.2025 16:17
Період кваліфікації
з 31.10.2025 00:00 до 03.11.2025 16:17
Основні параметри
Послуги з інвентаризації та паспортизації елементів телекомунікаційної інфраструктури міської мережі (волоконно-оптичної лінії зв’язку в телефонній каналізації, колекторі, враховуючи схеми зварювання оптичних боксів, муфт), з внесенням даних до системи автоматизації Userside
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
462 700 грн.
Послуги з інвентаризації та паспортизації елементів телекомунікаційної інфраструктури міської мережі (волоконно-оптичної лінії зв’язку в телефонній каналізації, колекторі, враховуючи схеми зварювання оптичних боксів, муфт), з внесенням даних до системи автоматизації Userside
Назва предмета закупівлі
Послуги з інвентаризації та паспортизації елементів телекомунікаційної інфраструктури міської мережі (волоконно-оптичної лінії зв’язку в телефонній каналізації, колекторі, враховуючи схеми зварювання оптичних боксів, муфт), з внесенням даних до системи автоматизації Userside
Очікувана вартість
462 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2313,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з інвентаризації та паспортизації елементів телекомунікаційної інфраструктури міської мережі (волоконно-оптичної лінії зв’язку в телефонній каналізації, колекторі, враховуючи схеми зварювання оптичних боксів, муфт), з внесенням даних до системи автоматизації Userside
Код ДК 021:2015
79990000-0 - Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГУЗЬ АНАТОЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"
Пропозиція:
462 525 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.10.2025 13:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
14.12.2025 00:00
а саме відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг, з технічними вимогами викладеними в оголошенні.
03.12.2025 14:55
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вадим Льовочкін
Електронна пошта
Телефон
+380678727953
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-info-rada-dnipro-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
36094821
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з інвентаризації та паспортизації елементів телекомунікаційної інфраструктури міської мережі (волоконно-оптичної лінії зв’язку в телефонній каналізації, колекторі, враховуючи схеми зварювання оптичних боксів, муфт), з внесенням даних до системи автоматизації Userside
Період вимог/скарг з 03.11.2025 16:17 по 09.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2025 00:00 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.11.2025 16:17
Довідка НАЗК
03.11.2025 16:17
Повідомлення про рішення
31.10.2025 11:20
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
31.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 13:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 13:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП "ГУЗЬ АНАТОЛІЙ ВІКТОРОВИЧ" надано документ «Тендерна пропозиція», підготовлений відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації. У зазначеному документі у верхній частині вказано правильну назву предмета закупівлі та його ідентифікатор, що відповідають дійсності. Водночас, у таблиці нижче міститься назва предмета закупівлі, відмінна від дійсної, що свідчить про технічну описку. Просимо протягом 24 годин виправити зазначену невідповідність шляхом подання уточненого документа з правильною назвою предмета закупівлі у таблиці.
Створено
31.10.2025 11:04
Надати до
01.11.2025 11:04
Торги відмінено
Очікувана вартість
462 700 грн.
Період подання пропозицій
до 31.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380678727953
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
462 700 грн.
Період подання пропозицій
до 31.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380678727953
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності