Показати схожі тендери
Закупівля «Капітальний ремонт приміщень трьохповерхової будівлі поліклініки комунального некомерційного підприємства «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 114» (Коригування) (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») від Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська центральна районна лікарня" Чернігівської районної ради Чернігівської області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-23-007828-a
Id Tender 4fa6ca92b19748b9ac589c9a6e4a8e18
План UA-P-2025-10-23-009038-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 23.10.2025 13:11
Остання зміна 02.12.2025 17:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
280 996 704 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.10.2025 13:09 до 09.11.2025 08:10
Завершено
Період уточнень
з 23.10.2025 13:09
до 06.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.10.2025 13:09
до 06.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.11.2025 15:15
-
Залишилось 2 год. 37 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.11.2025 10:53
до 04.12.2025 00:00
Період уточнень
з 23.10.2025 13:09 до 06.11.2025 00:00
Період оскарження
з 23.10.2025 13:09 до 06.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.11.2025 15:15
Основні параметри
«Капітальний ремонт приміщень трьохповерхової будівлі поліклініки комунального некомерційного підприємства «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 114» (Коригування) (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
280 996 704 грн.
«Капітальний ремонт приміщень трьохповерхової будівлі поліклініки комунального некомерційного підприємства «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 114» (Коригування) (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт приміщень трьохповерхової будівлі поліклініки комунального некомерційного підприємства «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 114» (Коригування) (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
280 996 704 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1404983,52
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 404 983
Аукціон
Cтарт аукціону
10.11.2025 14:34
Закінчення аукціону
10.11.2025 15:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт приміщень трьохповерхової будівлі поліклініки комунального некомерційного підприємства «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 114» (Коригування) (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
14030, Україна, Чернігівська область, м. Чернгів, вул. Шевченка, 114
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СС-БІЛДКОМПАНІ"
Пропозиція:
247 281 829.53 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ «РЕНЕСАНС УКРАЇНА»
Пропозиція:
263 419 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВОЛМАКС"
Пропозиція:
263 420 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП СЕМИДАР
Пропозиція:
280 428 983.73 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "ОБП"
Пропозиція:
263 418 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.11.2025 14:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.11.2025 08:13
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга СВЯТКО
Електронна пошта
Телефон
+380462230656
Сайт:
http://www.chernigiv-crl.com/
Замовник
ЄДРПОУ
02006544
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська центральна районна лікарня" Чернігівської районної ради Чернігівської області
Поштовий індекс
14030
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
м. Чернігів
Адреса
вул. Шевченка, 114
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт приміщень трьохповерхової будівлі поліклініки комунального некомерційного підприємства «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 114» (Коригування) (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Період вимог/скарг з 14.11.2025 10:53 по 20.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.11.2025 15:15 по 18.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Документи кваліфікації
14.11.2025 10:53
Повідомлення про рішення
10.11.2025 15:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 13:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 13:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 21.11.2025 10:07 по 27.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.11.2025 10:53 по 22.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
21.11.2025 10:07
Повідомлення про рішення
21.11.2025 10:06
-
14.11.2025 10:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 13:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 13:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 21.11.2025 10:13 по 27.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.11.2025 10:07 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
21.11.2025 10:13
Повідомлення про рішення
21.11.2025 10:11
-
21.11.2025 10:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 13:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 13:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 28.11.2025 12:59 по 04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.11.2025 10:13 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
28.11.2025 12:59
Повідомлення про рішення
28.11.2025 12:58
-
21.11.2025 10:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 13:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 13:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 12:59 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.12.2025 13:54
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.11.2025 12:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 13:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 13:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог Додатку 1 до Тендерної документації у Формі «Тендерна пропозиція» не зазначена повна назва Замовника. 1.2. У порушення вимог п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції Довідка про обладнання, матеріально-технічну базу згідно форми Додатку 7 містить розбіжності з договором оренди транспорту та договором про надання послуг машин та механізмів, а саме: Довідка про наявність обладнання (основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць)), матеріально – технічної бази Договір Наявність обладнання (обладнання, машин і механізмів, тощо) 2. Екскаватор – навантажувач Sitemaster 37990 СВ - Екскаватор – навантажувач Sitemaster 37990 СВ (зі знімними ковшами) 4.Автокран самохідний Liebherr LTM 1035 - Автокран самохідний Liebherr LTM 1035, вантажопідйомність 35 тон, виліт стріли 26м Доданий договір оренди земельної ділянки від 20 січня 2020 року № 4592, термін дії якого до 24 грудня 2024 року, не зазначений в довідці 1.3. У порушення вимог п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації згідно форми Додатку 8 містить розбіжності з наказами по підприємству, цивільно – правовими угодами, а саме: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід Наказ, цивільно – правова угода, наявність підтвердження відповідної освіти Довідка про наявність в учасника робітників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт, визначених учасником в тендерній пропозиції 1. Директор Крисько Руслан Олександрович - Відсутній диплом про відповідну освіту. 2. Головний інженер Чуприна Олександр Володимирович - Невірно вказана назва учбового закладу. 4. Лицювальник – плиточник Пінчук Дмитрій Вікторович - Невірно зазначений наказ на призначення на посаду. 5. Інженер – енергетик Марчук Олександр Стефанович - Не вказаний наказ про прийом на роботу від 22 вересня 2022 року № 220922/22. 6. Інженер з будівництва газових і водоканалізаційних мереж і споруд Шолох Ігор Петрович - Не вказано присвоєну кваліфікацію, відповідно до диплому про освіту. 14. Слюсар-сантехнік Марченко Світлана Михайлівна - Штатним наказом № 21-К від 09 червня 2025 року на посаду слюсаря-сантехніка прийнята Маринченко Світлана Михайлівна. 15. Підсобний робітник Молочко Ігор Вікторович - Не співпадає дата цивільно – правового договору. В порушення вимог пункту 5 Додатку 12 тендерної документації довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб) має невідповідність в особі директора та підписанта довідки. В порушення вимог пункту 9 Додатку 12 Довідка у довільній формі, яка підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору, погоджується з підписанням договору на умовах, визначених в тендерній документації, та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним має технічні помилки в тексті довідки. На виконання пункту 3.1 відомості про виконання аналогічного договору Довідка довільній формі від 07 листопада 2025 року № 221 має технічні помилки по тексту, в номері договору, копія якого додана в тендерній пропозиції. На вимогу пункту 5 Додатку 12 При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином. Учасники, які за своєю організаційно-правовою формою належать до товариств з обмеженою відповідальністю, у складі тендерної пропозиції надають довідку щодо вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Дані, внесені до довідки не підтверджені останньою затвердженою фінансовою звітністю.
Створено
02.12.2025 13:53
Надати до
03.12.2025 13:53
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-02-000032
Дата створення проекту
02.12.2025 14:26
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
02.12.2025 17:43
Дата завершення моніторингу
24.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області НАКАЗ 02.12.2025 № 78-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з Додатку тдо наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2025-10-23-007828-a 23.10.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.12.2025 00:00
Документи рішення
02.12.2025 17:43
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень трьохповерхової будівлі поліклініки комунального некомерційного підприємства «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 114» (Коригування) (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)», очікуваною вартістю 280 996 704,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-23-007828-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, технічне завдання, протоколи/рішення засідання тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.12.2025 17:01
Орган перевірки
09.12.2025 00:00
Документи повідомлення
03.12.2025 17:01
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень трьохповерхової будівлі поліклініки комунального некомерційного підприємства «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 114» (Коригування) (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)», очікуваною вартістю 280 996 704,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-23-007828-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Які зміни внесено до тендерної документації (та/або оголошення про проведення відкритих торгів), оприлюдненої в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 04.11.2025 у порівнянні з версією тендерної документації (та/або оголошення про проведення відкритих торгів), оприлюдненою 23.10.2025, та з яких причин при внесенні змін до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднено перелік змін до тендерної документації? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.12.2025 17:12
Орган перевірки
09.12.2025 00:00
Документи повідомлення
03.12.2025 17:13
-
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
280 996 704 грн.
Період подання пропозицій
до 09.11.2025 08:10
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська центральна районна лікарня" Чернігівської районної ради Чернігівської області
Контактний телефон:
+380462230656
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
280 996 704 грн.
Період подання пропозицій
до 09.11.2025 08:10
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська центральна районна лікарня" Чернігівської районної ради Чернігівської області
Контактний телефон:
+380462230656
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності