Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з заправки картриджів ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки) від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-23-006195-a
Id Tender 36bc3e712304429f8bfb9a311621857d
План UA-P-2025-10-23-007821-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 23.10.2025 12:07
Остання зміна 03.11.2025 12:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
51 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.10.2025 12:06 до 31.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.10.2025 12:06
до 28.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.10.2025 12:06
до 28.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 31.10.2025 00:00
-
Період уточнень
з 23.10.2025 12:06 до 28.10.2025 00:00
Період оскарження
з 23.10.2025 12:06 до 28.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.10.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з заправки картриджів ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
51 500 грн.
Послуги з заправки картриджів ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
Назва предмета закупівлі
Послуги з заправки картриджів ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
Очікувана вартість
51 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
257,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з заправки картриджів ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
Код ДК 021:2015
50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
142
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03038, Україна, Київська область, м Київ, вул. М. Амосова, 6
Дата постачання по
27.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Послуг проводиться протягом 30 робочих днів у національній грошовій одиниці шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі актів наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЛІОЛ УКРАЇНА"
Пропозиція:
33 260 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хора Олег
Електронна пошта
Телефон
+380442498999
Сайт:
http://amosovinstitute.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
05493562
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
03110
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Амосова, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з заправки картриджів ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2025 00:00 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.11.2025 12:32
documentType.award.deviationReport
31.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 12:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.10.2025 12:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику! При детальному розгляді Вашої тендерної пропозиції були виявлені наступні невідповідності: 1. На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник мав надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складену відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів або якщо учасником є фізична особа-підприємець подається податкова декларація. Зазначена звітність надається за останній звітний період. У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі. Примітка. Відповідно до частини першої статті 13 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Учасником не надано інформації щодо звіту про рух грошових коштів або у випадку якщо законодавством не передбачено подання учасником зазначеної звітності, такий учасник повинен надати лист із поясненням у довільній формі. Просимо виправити невідповідність та виконати вимогу, що зазначено в тендерній документації шляхом завантаження відповідних документів. Згідно з «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), керуючись п. 43 зазначених Особливостей повідомляємо Вам про необхідність усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
03.11.2025 12:32
Надати до
04.11.2025 12:32
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
51 500 грн.
Період подання пропозицій
до 31.10.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380442498999
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
51 500 грн.
Період подання пропозицій
до 31.10.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380442498999
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності