Показати схожі тендери

Закупівля Багатофункціональний пристрій Canon від Військова частина А 1108.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-10-22-016048-a
Id Tender 038f072a20814455b36e6edecb4137bf
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.10.2025 22:38
Остання зміна 21.11.2025 10:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
44 972 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.10.2025 00:00 до 03.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.10.2025 22:36
до 29.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.11.2025 12:46
до 16.11.2025 22:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.11.2025 20:47
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.11.2025 22:24
до 21.11.2025 10:58
Період уточнень
з 22.10.2025 22:36 до 29.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.11.2025 12:46 до 16.11.2025 22:24
Період кваліфікації
з 03.11.2025 12:46 до 16.11.2025 22:24
Основні параметри
Багатофункціональний пристрій Canon
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
44 972 грн.
Багатофункціональний пристрій Canon
Назва предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій Canon
Очікувана вартість
44 972 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
224,86
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.11.2025 11:59
Закінчення аукціону
03.11.2025 12:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій Canon MF463dw Wi-Fi (5951C008)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область
Дата постачання по
30.11.2025 22:41
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться в безготівковому порядку протягом 5 (п’яти) банківських днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого рахунка – фактури (накладної) на відвантажений Товар.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕЙТАР-ПЛЮС" ЛЬВІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ СОЮЗУ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ
Пропозиція:
43 600 грн.
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
33 700 грн.
Учасник:
Фізична особа-підприємець Нодь Аліна Юріївна
Пропозиція:
35 200 грн.
Учасник:
ТОВ "КОРВЕТ"
Пропозиція:
38 400 грн.
Учасник:
ФОП "Вудвуд Марина Іванівна"
Пропозиція:
34 798 грн.
Учасник:
ФОП Андросович Сергій Адамович
Пропозиція:
40 916 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.11.2025 11:59
Документи закупівлі
22.10.2025 22:38
Оголошення про проведення закупівлі
22.10.2025 22:36
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
22.10.2025 22:36
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хомин Мар'яна Андріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380978522332
Замовник
ЄДРПОУ
08113287
Повна назва
Військова частина А 1108
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Багатофункціональний пристрій Canon
Період вимог/скарг з 10.11.2025 20:47 по 13.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.11.2025 12:46 по 11.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: Відповідно до п. 8 Додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі зазначена наступна вимога: Гарантійний лист, яким підтверджує, що не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644 – VII (sanctions.nazk.gov.ua), чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. N 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації». У відповідь на дану вимогу Учасник не надав повну інформацію під час 24 години на виправлення помилок. Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, пропозиція Учасника підлягає відхиленню.
Документи кваліфікації
10.11.2025 20:47
Повідомлення про рішення
10.11.2025 20:43
Пропозиція, що перемогла
05.11.2025 21:08
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником при проведенні спрощеної закупівлі, у 8 Додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі зазначена наступна вимога: Гарантійний лист, яким підтверджує, що не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644 – VII (sanctions.nazk.gov.ua), чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. N 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації».. У відповідь на дану вимогу Учасник надав інформацію не в тому обсязі як вимагається Замовником. Відповідно до п. 8 Постанови 1275 Замовник У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Для виправлення даної помилки впродовж 24 годин Учаснику необхідно надати: Гарантійний лист передбачений у п. 8 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у повному обсязі.
Створено
05.11.2025 21:04
Надати до
06.11.2025 21:04
Період вимог/скарг з 16.11.2025 22:24 по 19.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.11.2025 20:47 по 18.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
16.11.2025 22:24
Повідомлення про рішення
16.11.2025 22:22
Пропозиція, що перемогла
Договір
UA-2025-10-22-016048-a-b1
Підписаний і діє
Номер
458
34 798 грн.
34 798 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.11.2025
Строк дії договору з
21.11.2025
по
30.11.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Багатофункціональний пристрій Canon MF463dw Wi-Fi (5951C008)
Номенклатура
Багатофункціональний пристрій Canon MF463dw Wi-Fi (5951C008)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А 1108
Повна назва
Військова частина А 1108
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08113287

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Вудвуд Марина Іванівна"
Повна назва
ФОП "Вудвуд Марина Іванівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3536905721

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.11.2025 10:57
Повідомлення про договір
21.11.2025 10:56
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
44 972 грн.
Період подання пропозицій
до 03.11.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А 1108
Контактний телефон:
+380978522332
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
44 972 грн.
Період подання пропозицій
до 03.11.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А 1108
Контактний телефон:
+380978522332
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності