Показати схожі тендери

Закупівля (ПК-25Т_0374_ВО) Книги обліку, журнали від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-22-015163-a
Id Tender 21298c0d59f74da990c83edc816090f6
План UA-P-2025-10-22-017574-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 22.10.2025 18:08
Остання зміна 22.10.2025 18:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
32 400 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 6 днів 19 год. )
з 22.10.2025 18:08 до 30.10.2025 18:00
Залишилось 3 днів 1 год.
Період уточнень
з 22.10.2025 18:08
до 27.10.2025 00:00
Залишилось 3 днів 1 год.
Період оскарження
з 22.10.2025 18:08
до 27.10.2025 00:00
Період уточнень
з 22.10.2025 18:08 до 27.10.2025 00:00
Період оскарження
з 22.10.2025 18:08 до 27.10.2025 00:00
Основні параметри
(ПК-25Т_0374_ВО) Книги обліку, журнали
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_0374_ВО) ДК 021:2015 – 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали (Книги обліку, журнали) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 22810000-1 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 32 400,00 грн. без ПДВ (тридцять дві тисячі чотириста гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025-2026 років (до 31.03.2026 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30.10.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ______________________ Олексій ЧОРНИЙ
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
32 400 грн.
Лот 1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Очікувана вартість
32 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
324,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
31.10.2025 14:10
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 170 (штуки)
Книга обліку первинних документів КО-8, 297х210мм, 50 арк, папір газетний 43-48 г/м?
Опис предмета закупівлі
Книга обліку первинних документів КО-8, 297х210мм, 50 арк, папір газетний 43-48 г/м?
Код ДК 021:2015
22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість
1 170
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №2 250 (штуки)
Журнал реєстрації прибуткових і видаткових касових документів КО-3а, 297х210мм, 50 арк, папір газетний 43-48 г/м?
Опис предмета закупівлі
Журнал реєстрації прибуткових і видаткових касових документів КО-3а, 297х210мм, 50 арк, папір газетний 43-48 г/м?
Код ДК 021:2015
22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №3 100 (штуки)
Книга обліку надходжень та витрат від продажу проїзних і перевізних документів ГУ-58, 297х210мм, 50 арк, папір газетний 43-48 г/м?
Опис предмета закупівлі
Книга обліку надходжень та витрат від продажу проїзних і перевізних документів ГУ-58, 297х210мм, 50 арк, папір газетний 43-48 г/м?
Код ДК 021:2015
22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
На 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної (для нерезидентів – з дати поставки партії товару, відповідно до рахунку-фактури (інвойса)). Якщо учасник – платник ПДВ, оплата здійснюється за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати остаточної оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання замовником (покупцем) повідомлення (на електронну адресу) від учасника (постачальника) з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 40 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Місце поставки: КИЇВ(адреса вказується в повідомленні покупця) . Кількість: 1 520,0 шт Протягом 40 (сорока) календарних днів з дати укладення договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації).
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.10.2025 18:08
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чорний Олексій Сергійович
Електронна пошта
Телефон
380443097511
Замовник
ЄДРПОУ
41022900
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Київ
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Київ
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
32 400 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097511
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
32 400 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097511
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності