Показати схожі тендери

Закупівля (ПК-25Т_0373_ВО) Роликові вальниці від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-22-015013-a
Id Tender 69ea7e7d8cc24ef18f214c385c51f339
План UA-P-2025-10-22-017730-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.10.2025 17:44
Остання зміна 02.12.2025 11:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 240 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.10.2025 17:43 до 07.11.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 22.10.2025 17:43
до 04.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.10.2025 17:43
до 04.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.11.2025 18:00
до 17.11.2025 11:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.11.2025 11:16
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.11.2025 11:16
до 02.12.2025 11:20
Період уточнень
з 22.10.2025 17:43 до 04.11.2025 00:00
Період оскарження
з 22.10.2025 17:43 до 04.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.11.2025 18:00 до 17.11.2025 11:16
Період кваліфікації
з 07.11.2025 18:00 до 17.11.2025 11:16
Основні параметри
(ПК-25Т_0373_ВО) Роликові вальниці
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_0373_ВО) ДК 021:2015 – 44440000-6 Вальниці (Роликові вальниці) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 44442000-0 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 14 240 000,00 грн. без ПДВ (чотирнадцять мільйонів двісті сорок тисяч гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025-2026 року (до 31.12.2026 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30.10.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 427 200,00 грн. (чотириста двадцять сім тисяч двісті гривень 00 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ______________________ Сергій СОРОКІН
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
14 240 000 грн.
Лот 1 - Роликові вальниці
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Роликові вальниці
Очікувана вартість
14 240 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
142400,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
427 200
Позиція
Опис предмета закупівлі
Підшипник TBU 130х230х150 з передньою кришкою без заглушки, з чотирма болтами
Код ДК 021:2015
44442000-0 - Роликові вальниці
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
На 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної (для нерезидентів – з дати поставки партії товару, відповідно до рахунку-фактури (інвойса)). Якщо учасник – платник ПДВ, оплата здійснюється за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати остаточної оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання замовником (покупцем) повідомлення (на електронну адресу) від учасника (постачальника) з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 150 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 150 (ста п'ятдесяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки замовником. Місце поставки: КИЇВ або на адресу іншого підрозділу вказаного у рознарядці. Кількість: 400,0 шт
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГЕНЕЗІС ІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
13 124 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.10.2025 13:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
30.10.2025 13:52
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сорокін Сергій Сергійович
Електронна пошта
Телефон
380443091557
Замовник
ЄДРПОУ
41022900
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Київ
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Київ
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 - Роликові вальниці
Період вимог/скарг з 17.11.2025 11:16 по 23.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.11.2025 18:00 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ПРОТОКОЛ № 1 - 17/11-25 Рішення Уповноваженої особи ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» 17.11.2025 року м. Київ РОЗГЛЯД ПИТАННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ: 1. Прийняття рішення щодо визначення переможця закупівлі за результатами оцінки та розгляду пропозиції, предмет закупівлі: (ПК-25Т_0373_ВО) ДК 021:2015 – 44440000-6 Вальниці (Роликові вальниці), № UA-2025-10-22-015013-a та затвердження повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. ПО ПЕРШОМУ ПИТАННЮ: Пропозиція учасника ТОВ "ГЕНЕЗІС ІНЖИНІРИНГ" - відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмета закупівлі, вимогам замовника. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. Визначити переможцем закупівлі учасника: ТОВ "ГЕНЕЗІС ІНЖИНІРИНГ" - за результатами оцінки та розгляду пропозиції, предмет закупівлі: (ПК-25Т_0373_ВО) ДК 021:2015 – 44440000-6 Вальниці (Роликові вальниці), № UA-2025-10-22-015013-a та оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ціна пропозиції: 13 124 000,00 грн. без ПДВ Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________ Сергій СОРОКІН
Документи кваліфікації
17.11.2025 11:16
Довідка НАЗК
17.11.2025 11:16
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
13.11.2025 10:06
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
13.11.2025 10:06
Електроний протокол про продовження строку
07.11.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 17:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 17:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ Уповноваженої особи №1–13/11/25 від 13.11.2025 1. Найменування замовника*.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 3. Місцезнаходження замовника*.___ місто Київ___ 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель*. UA-2025-10-22-015013-a 5. Предмет закупівлі: 44440000-6 Вальниці (Роликові вальниці) ВИРІШЕНО: Продовжити розгляд пропозиційдо 20 робочих днів в зв’язку з великим об’ємом інформації. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»__________________ Сергій СОРОКІН
Дата продовження строку розгляду
13.11.2025 10:06
Дата кінця розгляду
06.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 13.11.2025 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-10-22-015013-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "ГЕНЕЗІС ІНЖИНІРИНГ" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "ГЕНЕЗІС ІНЖИНІРИНГ", а саме: 1) На вимогу пп. 7.5 п.7 Додатку 2 до тендерної документації надати належний сертифікат про походження товару з перекладом відповідно вимог п. 1.7 розділу І тендерної документації. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. пп. 7.5 п.7 Додатку 2 ТД: «У випадку закупівлі товарів, які відповідно до вимог пункту 6? Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону потребують підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, учасник у складі тендерної пропозиції надає такі документи: - довідку у довільній формі про наявність запропонованого товару в Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва на веб-порталі Уповноваженого органу із зазначенням найменування товару, назви виробника товару та ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель; - копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності; або - сертифікат про походження товару (для товару, закупівля якого підпадає під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України).». п. 1.7 розділу І ТД: «Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Проектна та технічна документація, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).». 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогивиправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Сергій СОРОКІН
Створено
13.11.2025 10:06
Надати до
14.11.2025 10:06
Договір
UA-2025-10-22-015013-a-b1
Підписаний і діє
Номер
ПК/МТЗ/25868/Ю
13 124 000 грн.
13 124 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.12.2025
Строк дії договору з
01.12.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
400 (штуки)
Підшипник TBU 130х230х150 з передньою кришкою без заглушки, з чотирма болтами
Номенклатура
Підшипник TBU 130х230х150 з передньою кришкою без заглушки, з чотирма болтами
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41022900

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГЕНЕЗІС ІНЖИНІРИНГ"
Повна назва
ТОВ "ГЕНЕЗІС ІНЖИНІРИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39160231

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.12.2025 11:20
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 240 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.11.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443091557
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 240 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.11.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443091557
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності