Закупівля Послуг з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів, зливоприймачів, відстійників та інших частин мереж, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 інгредієнтів), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС".
Послуг з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів, зливоприймачів, відстійників та інших частин мереж, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 інгредієнтів), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Послуг з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів, зливоприймачів, відстійників та інших частин мереж, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 інгредієнтів), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
Очікувана вартість
5 166 856.28 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25834,28
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
Гідрохімічний аналіз стічних вод після прочистки каналізаційної системи (30 інгредієнтів)
Код ДК 021:2015
90470000-2 -
Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Кількість
54
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ, Адреса надання послуг зазначається в заявці Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником у національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 (тридцять) календарних днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг.
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.10.2025 14:06
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1. Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору.
До довідки обов’язково включити наступну техніку та обладнання:
1.1.1. гідроочисну техніку на базі автомобіля для прочистки трубопроводів під високим тиском (не менш ніж 4 од.) з наступними технічними характеристиками*:
• тиск насоса не менш ніж 60 МПа;
• витрати води не менш ніж 300 л/хв;
*Допускається досягнення зазначених параметрів у різних режимах роботи обладнання, у тому числі шляхом зміни гідравлічних блоків або інших технічних рішень, передбачених конструкцією техніки.
• діапазон застосування діаметром не менше від 90 мм до 600 мм.
1.1.2. мулососну техніку (не менш ніж 4 од.) з наступними технічними характеристиками:
• ємність не менше 6 м3;
• продуктивність не менше 2000 м3/год.
1.1.3. гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку;
1.1.4. газоаналізатор (сигналізатор) на кожну гідроочисну техніку.
1.2. Для підтвердження технічних характеристик щодо наведених в довідці машин, механізмів, техніки та обладнання, надати копії паспортів з технічними характеристиками від заводів виробників на машини, обладнання, механізми, устаткування та/або техніку, що зазначена у довідці (за вийнятком гідравлічних пістолетів) або інструкції з експлуатації від заводів виробників, що містять опис та технічні характеристики наведеної техніки/обладнання. А також в якості підтвердження надати фотографії належної якості на кожну гідроочисну та мулососну техніку, які зазначені у довідці.
1.3. На кожний газоаналізатор (сигналізатор) надати чинне свідоцтво про повірку або сертифікат перевірки, що підтверджує відповідність типу засобу вимірювальної техніки застосовним вимогам Технічного регламенту.
1.4. Для підтвердження наявності в Учасника власної, чи такої,
що використовується на правах оренди, лізингу, найму, тощо техніки та обладнання, зазначеної в довідці, надати документи, що підтверджують право власності Учасника або його право користування (термін дії документів на право користування технікою та обладнанням повинен бути не менш ніж до 31.12.2025 р.), а також технічні паспорти на автотранспорт (копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів). У разі, якщо техніка орендована, то потрібно обов’язково надати Гарантійний лист від власника техніки про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору.
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
22.10.2025 17:13
Дата архівування
27.10.2025 18:27
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1. Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору.
До довідки обов’язково включити наступну техніку та обладнання:
1.1.1. гідроочисну техніку на базі автомобіля для прочистки трубопроводів під високим тиском (не менш ніж 4 од.) з наступними технічними характеристиками*:
• тиск насоса не менш ніж 60 МПа;
• витрати води не менш ніж 300 л/хв;
*Допускається досягнення зазначених параметрів у різних режимах роботи обладнання, у тому числі шляхом зміни гідравлічних блоків або інших технічних рішень, передбачених конструкцією техніки.
• діапазон застосування діаметром не менше від 135 мм до 800 мм.
1.1.2. мулососну техніку (не менш ніж 4 од.) з наступними технічними характеристиками:
• ємність не менше 6 м3;
• продуктивність не менше 2000 м3/год.
1.1.3. гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку;
1.1.4. газоаналізатор (сигналізатор) на кожну гідроочисну техніку.
1.1.5. телеінспекційний комплекс для відеоінспекції та обстеження технічного стану трубопроводів.
1.2. На кожний газоаналізатор (сигналізатор) надати чинне свідоцтво про повірку або сертифікат перевірки, що підтверджує відповідність типу засобу вимірювальної техніки застосовним вимогам Технічного регламенту.
1.3. Для підтвердження наявності в Учасника власної, чи такої,
що використовується на правах оренди, лізингу, найму, тощо техніки та обладнання, зазначеної в довідці, надати документи, що підтверджують право власності Учасника або його право користування (термін дії документів на право користування технікою та обладнанням повинен бути не менш ніж до 31.12.2025 р.), а також технічні паспорти на автотранспорт (копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів). У разі, якщо техніка орендована, то потрібно обов’язково надати Гарантійний лист від власника техніки про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору та копії документів, які підтверджують власність (оренду) спеціалізованого автотранспорту з зазначенням основних характеристик транспортних засобів, що дозволить замовнику ідентифікувати приналежність транспортних засобів до спеціалізованого автотранспорту (копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів).
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
27.10.2025 18:27
Дата архівування
28.10.2025 14:06
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1. Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору.
До довідки обов’язково включити наступну техніку та обладнання:
1.1.1. гідроочисну техніку на базі автомобіля для прочистки трубопроводів під високим тиском (не менш ніж 4 од.) з наступними технічними характеристиками*:
• тиск насоса не менш ніж 60 МПа;
• витрати води не менш ніж 300 л/хв;
*Допускається досягнення зазначених параметрів у різних режимах роботи обладнання, у тому числі шляхом зміни гідравлічних блоків або інших технічних рішень, передбачених конструкцією техніки.
• діапазон застосування діаметром не менше від 90 мм до 600 мм.
1.1.2. мулососну техніку (не менш ніж 4 од.) з наступними технічними характеристиками:
• ємність не менше 6 м3;
• продуктивність не менше 2000 м3/год.
1.1.3. гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку;
1.1.4. газоаналізатор (сигналізатор) на кожну гідроочисну техніку.
1.2. Для підтвердження технічних характеристик щодо наведених в довідці машин, механізмів, техніки та обладнання, надати копії паспортів з технічними характеристиками від заводів виробників на машини, обладнання, механізми, устаткування та/або техніку, що зазначена у довідці або інструкції з експлуатації від заводів виробників, що містять опис та технічні характеристики наведеної техніки/обладнання. А також в якості підтвердження надати фотографії належної якості на кожну гідроочисну та мулососну техніку, які зазначені у довідці.
1.3. На кожний газоаналізатор (сигналізатор) надати чинне свідоцтво про повірку або сертифікат перевірки, що підтверджує відповідність типу засобу вимірювальної техніки застосовним вимогам Технічного регламенту.
1.4. Для підтвердження наявності в Учасника власної, чи такої,
що використовується на правах оренди, лізингу, найму, тощо техніки та обладнання, зазначеної в довідці, надати документи, що підтверджують право власності Учасника або його право користування (термін дії документів на право користування технікою та обладнанням повинен бути не менш ніж до 31.12.2025 р.), а також технічні паспорти на автотранспорт (копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів). У разі, якщо техніка орендована, то потрібно обов’язково надати Гарантійний лист від власника техніки про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору.
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 17:13
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
2.1. Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації з обов’язковим наданням інформації про водіїв (не менше 4 людини), слюсарів (не менше 4 людини) та відповідальної особи (посада визначається згідно з внутрішнім штатним розписом Учасника).
2.2. На водіїв, зазначених у довідці, надати посвідчення водія категорії «С» та скан-копії оригіналів висновків психофізіологічної експертизи.
2.3. На слюсарів, зазначених у довідці, надати кваліфікаційні посвідчення слюсарів, які пройшли відповідне навчання зі знань та здобули професію «слюсар» у відповідних спеціалізованих навчальних закладах, та скан-копії оригіналів висновків психофізіологічної експертизи.
2.4. На всіх працівників, вказаних в довідці, надати копії посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з загального курсу ОП; НПАОП 0.00-5.11-85 «Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт», НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті, НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, НПАОП 41.0-1.01-79 «Правила техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць». За умови навчання вказаних в довідці працівників на підприємстві учасника, надати посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань по вказаним напрямкам на всіх членів комісії цього підприємства, які увійшли до складу комісії.
2.5. На всіх працівників, вказаних в довідці, надати документи, що підтверджують відносини з Учасником: для штатних працівників - трудові книжки або накази про прийняття на роботу; для решти - копії трудових договорів/або копії ЦПУ/або інші документи згідно Кодексу законів про працю України.
2.6. Учасник повинен надати інформаційну довідку про знаходження у м. Києві компетентного представника Учасника з числа керівного складу для вирішення всіх оперативних та суперечливих питань, що стосується надання послуг, що є предметом даної закупівлі (вказати: П.І.Б., посаду, адресу та контактні телефони – стаціонарний і мобільний).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 17:13
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта відповідно до вимог ст. 25 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.2, 3 Розділу ІІІ та у Додатку №8 цієї тендерної документації.
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Вимога
Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1 % (один відсоток) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 1 (одного) % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 5 розділу VI тендерної документації.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1 % (один відсоток) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 1 (одного) % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 5 розділу VI тендерної документації.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 17:13
Значення, яке очікується
1
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 17:13
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Послуг з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів, зливоприймачів, відстійників та інших частин мереж, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 інгредієнтів), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
Тендер:
UA-2025-10-22-014703-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-10-22-014703-a.c1
Дата:
24.10.2025 17:22
Стан:
Прийнято до розгляду
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Відповідно до Додатку № 1 тендерної документації, пункту 1.1. підпункту 1.1.1. ст. 20 (доказ додаток № 1 до скарги) Замовником вимагається надати: гідроочисну техніку на базі автомобіля для прочистки трубопроводів під високим тиском (не менш ніж 4 од.) з наступними технічними характеристиками*: діапазон застосування діаметром не менше від 135 мм до 800 мм.
Виклавши дані технічні параметри для діапазону застосування діаметром не менше 135 мм. до 800 мм. Замовник фактично сам собі суперечить. У технічних вимогах (далі – технічна специфікація) Замовник визначив, що йому необхідні послуги «з прочистки труби зовнішньої господарсько-фекальної/зливової каналізаційної мережі» із чітким зазначенням діаметрів, а саме:
90 мм; 100 мм; 110 мм; 150 мм; 200 мм; 250 мм; 300 мм; 350 мм; 450 мм; 500 мм; 600 мм. (доказ додаток № 2 до скарги). Тобто роботи мають виконуватись і на ділянках трубопроводів малого діаметра (від 90-110 мм.). Водночас у вимогах до обладнання зазначено, що гідроочисна техніка повинна мати діапазон застосування не менше від 135 мм., що виключає можливість виконання робіт на трубопроводах діаметром 90, 100, 110 мм. Окрім того, Замовник додатково завищив верхню межу діапазону застосовування діаметрів трубопроводів – 800 мм., тоді як у технічній специфікації визначено крайній великий діаметр – 600 мм. Тобто Замовник вимагає обладнання, здатне працювати на тих діаметрах, яких фактично не існує в обсязі робіт, передбаченому закупівлею. Таким чином, Замовник встановив взаємовиключні вимоги, які не лише позбавлені технічної логіки, а й свідчать про внутрішню суперечність тендерної документації, що порушує принципи об’єктивності, пропорційності та недискримінації, визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Слід зазначити, що гідродинамічні насосні агрегати з продуктивністю, яку вимагає Замовник: тиск насоса не менш ніж 60 МПа; витрати води не менш ніж 300 л/хв, належать до категорії потужного, професійного обладнання, що здатні працювати з широким спектром діаметрів трубопроводів – як менших, так і більших, залежно від обраного режиму роботи та комплекту змінних форсунок. Тому спроба Замовника визначити діапазон застосування обладнання з прив’язкою до діаметрів трубопроводів є такою, що не має жодного функціонального сенсу. Таке трактування та суперечливість вимог створює передумови для дискримінації Учасників і надає Замовнику можливість суб’єктивного тлумачення вимоги під час розгляду пропозицій, що може призвести до упередженого або довільного визначення переможця.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Додаток № 1 тендерної документації, пункту 1.1.1. ст. 20, щодо гідроочисної техніки, а саме її діапазону застосування, оскільки дана вимога не має технічної логіки, не відповідає фактичним параметрам трубопроводів Замовника. Також конкретне визначення діапазонів є недоцільним, оскільки гідродинамічне обладнання з характеристиками визначеними Замовником, за своєю конструкцією вже здатне очистити трубопроводи різного діаметру, у тому числі такі, що передбачені технічною специфікацією.
Відповідно до Додатку № 1 тендерної документації, пункту 1.1. підпункту 1.1.5. ст. 20 (доказ додаток № 1 до скарги) Замовником вимагається надати: телеінспекційний комплекс для відеоінспекції та обстеження технічного стану трубопроводів.
Вимога щодо наявності у Учасників телеінспекційного комплексу для відеодіагностики не є доцільною та обґрунтованою, оскільки технічна специфікація закупівлі не містить інформації щодо проведення відеодіагностики, також Замовник не зазначив жодної конкретизації, щодо обсягу та ділянок де має проводитися відеодіагностика трубопроводів. При цьому протяжність трубопроводів згідно технічної специфікації, що підлягають очищенню, становить кілометри (доказ додаток № 2 до скарги), а отже, відсутність чітко визначеного обсягу для проведення відеодіагностики унеможливлює формування обґрунтованої цінової пропозиції та створює невизначеність для всіх Учасників.
На даному етапі неможливо об’єктивно визначити реальну вартість виконання робіт у даній закупівлі. Без чіткого розуміння, чи проводиметься відеодіагностика по всій протяжності трубопроводів, чи лише на окремих ділянках, Учасники не мають можливості правильно розрахувати витрати на виконання цих робіт. Це у свою чергу, унеможливлює формування економічно обґрунтованої тендерної пропозиції та позбавляє Учасників можливості вийти на аукціон із реальним пониженням ціни в інтересах Замовника, оскільки проведення відеодіагностики є окремим, високовартісним видом робіт, який за своєю специфікою суттєво відрізняється від звичайного очищення каналізаційних мереж. Вартість робіт з відеодіагностики у кілька разів перевищує вартість робіт з очищення трубопроводів, крім того, ціна безпосередньо залежить від діаметра трубопроводу. Отже, Учасники, не маючи чітких вихідних даних, змушені закладати до вартості пропозиції резерв на покриття потенційних ризиків і витрат, що неминуче призводить до збільшення загальної ціни пропозиції. Таким чином, така невизначеність умов закупівлі, працює не лише проти Учасників, а й проти самого Замовника, оскільки обмежує можливість отримати конкурентні та вигідні цінові пропозиції на аукціоні.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Додаток № 1 тендерної документації, пункту 1.1.5. ст. 20, щодо наявності у Учасників телеінспекційного комплексу для відеоінспекції, оскільки технічною специфікацію не передбачені послуги з проведення відеоінспекції трубопроводів.
Відповідно до Додатку № 1 тендерної документації, пункту 1.3. ст. 20 (доказ додаток № 1 до скарги) Замовником вимагається надати: док., які підтверджують власність (оренду) спец. автотранспорту з зазначенням основних характеристик транспортних засобів, що дозволить замовнику ідентифікувати приналежність транспортних засобів до спец. автотранспорту (копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію ТЗ).
Спеціалізований автотранспорт — це транспортні засоби, які створені або модифіковані для виконання специфічних завдань. У випадку даної закупівлі мається на увазі спец. транспорт, який обладнаний гідродинамічними та вакуумними насосами, асенізаційними та водяними цистернами. Тож Замовник вимагає, щоб основні характеристики спец. автомобілів були зазначені у копії документів, які підтверджують власність (оренду), окремо Замовник визначає, що це мають бути копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Таким чином, Замовник вимагає, щоб основні характеристики спец. автомобілів, які автоматично визначені предметом закупівлі, були відображені безпосередньо у свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів.
Справа в тім, що у свідоцтвах про реєстрацію, сервісний центр МВС, не має обов’язково зазначати спеціальні характеристики спец. обладнання встановленого на автомобілі. Навіть якщо транспортний засіб вийшов із заводу, як спеціалізований (одразу обладнаний насосними агрегатами) у реєстраційних документах зазвичай це не вказується бо є не обов’язковим. Це пов’язано з нормативними обмеженнями функції МВС, яке не має деталізувати в свідоцтвах конструктивні елементи спец. обладнання. Наше підприємство орендує спец. автомобілі різного типу (доказ додаток № 3 до скарги), серед яких:
- транспортні засоби, що були виготовлені заводом-виробником, як спеціалізовані, тобто одразу з встановленими гідродинамічними та вакуумними насосними агрегатами (доказ, додаток № 4 до скарги), при цьому коли відбувалась реєстрація даного спец. автомобіля, центр МВС не вказав, які конкретно агрегати встановлені на даному спец. автомобілі, що не є порушенням (доказ додаток № 5 до скарги), тож Замовник не зможе зрозуміти чи відповідають характеристики встановлених насосних агрегатів під його вимоги, щодо їх продуктивності;
- автомобілі, які були дообладнані після первинної реєстрації відповідними технічними вузлами (гідродинамічними насосними агрегатами та баком для води) відповідно до виробничих потреб (доказ додаток № 6 до скарги). При такій модернізації, внесення змін до свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів не є обов’язковим, оскільки конструктивно автомобіль залишається тим самим транспортним засобом, що відповідає чинним вимогам законодавства України.
Дана вимога автоматично дискримінує тих Учасників, які фактично мають (орендують) спец. автомобілі обладнані відповідними насосними агрегатами до вимог закупівлі, але у свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів такі характеристики не відображені, разом з тим, це не є порушенням, оскільки чинні нормативні документи не передбачають обов’язкового внесення такої інформації.
Якщо Замовнику дійсно необхідне підтвердження наявності у Учасників відповідної спец. техніки, потенційні Учасники можуть надати реальні та об’єктивні докази, які повністю підтвердять наявність у них спец. техніки. Це можуть бути фотоматеріали із зображенням спец. транспортних засобів, де буде видно встановлене обладнання і номерний знак, що співпаде з даними, які будуть зазначені у свідоцтвах про реєстрацію, інструкції експлуатації надані заводом-виробником, сертифікати обстеження, тощо. Тобто документальний еквівалент підтвердження наявності відповідної техніки у Учасників, з метою проведення прозорих торгів та забезпечення недискримінації Учасників.
Враховуючи вищевикладене, встановлена Замовником вимога порушує статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі».
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Додаток № 1 тендерної документації, пункту 1.3. ст. 20, у частині вимоги щодо надання Учасниками виключно свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів для підтвердження характеристик спец. транспортних засобів, так як дана вимога Замовника створює нерівні умови для Учасників та створює штучні бар'єри, що обмежують конкуренцію.
Відповідно до Додатку № 1 тендерної документації, пункту 13. ст. 22 (доказ додаток № 1 до скарги) Замовником вимагається надати:
Дозвіл (декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - розмивання порід з використанням гідромоніторів та інших засобів гідромеханізації.
Предметом закупівлі є «Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів, зливоприймачів, відстійників та інших частин мереж, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 інгредієнтів), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів», разом з тим і у технічних вимогах передбачено саме надання послуг з прочистки каналізаційних трубопроводів, колодязів, зливоприймачів.
Дозвіл на розмивання порід з використанням гідромоніторів та інших засобів гідромеханізації передбачений для діяльності, яка пов’язана з розробкою родовищ корисних копалин, зокрема для видобутку корисних копалин відкритим способом та ніяк не пов’язаний із використанням гідромоніторів високого тиску, які застосовуються для очищення каналізаційних трубопроводів. Тож цей Дозвіл необхідний у випадках, коли використовуються методи гідромеханізації, такі як гідромонітори, для розмивання та видалення порід, що дозволяє отримувати корисні копалини з родовищ. Такий вид діяльності може включати розробку кар’єрів, гідро розробку торфу, піску, гравію, тощо.
Наказ від 18.03.2010 № 61 Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду «Про затвердження Правил охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом» визначає: 4. Вимоги безпеки при очисному вийманні гідромоніторами. Цей розділ доводить те, що розмивання порід з використанням гідромоніторів та інших засобів гідромеханізації передбачений конкретно для діяльності, яка пов’язана саме з розробкою родовищ корисних копалин (доказ додаток № 7 до скарги).
Тож вищезазначений Дозвіл не стосується даної закупівлі. Такий Дозвіл регламентує гірничодобувні роботи де необхідне застосування гідромоніторів та інших засобів гідромеханізації для розмивання порід і до очищення каналізаційних мереж або ж очищення колодязів і зливоприймачів не має жодного відношення.
Наказ від 18.03.2010 р. № 61 Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду «Про затвердження Правил охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом» (надана в частині оскарження дозволу на розмивання порід з використанням гідромоніторів та інших засобів гідромеханізації)
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Додаток № 1 тендерної документації, пункту 13, ст. 22, щодо наявності у Учасників дозволу/декларації на розмивання порід з використанням гідромоніторів та інших засобів гідромеханізації.
Автор:
37311158, ТОВ "ЕКОТЕХТРАНС"
03148, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛ. ЖМЕРИНСЬКА, будинок 26
умови Процедури закупівлі, викладені в Тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в тому числі Закону 922 та Особливостей, та такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
умови Процедури закупівлі, викладені в Тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в тому числі Закону 922 та Особливостей, та такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
умови Процедури закупівлі, викладені в Тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в тому числі Закону 922 та Особливостей, та такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Послуг з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів, зливоприймачів, відстійників та інших частин мереж, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 інгредієнтів), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
Звернення:
За тендером : Послуг з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів, зливоприймачів, відстійників та інших частин мереж, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 інгредієнтів), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
Тема:
щодо кваліфікаційних вимог
Зміст:
Шановний Замовник! Згідно Додатку 1 Таблиця 1 п.1.1.1. вимагається до довідки обов’язково включити наступну техніку та обладнання: гідроочисну техніку на базі автомобіля для прочистки трубопроводів під високим тиском (не менш ніж 4 од.) з наступними технічними характеристиками*: • тиск насоса не менш ніж 60 МПа; • витрати води не менш ніж 300 л/хв; п. 1.1.2. мулососну техніку (не менш ніж 4 од.) з наступними технічними характеристиками: • ємність не менше 6 м3; • продуктивність не менше 2000 м3/год.
Яким чином Учасник повинен підтвердити зазначені технічні характеристики техніки?
Дата оприлюднення звернення:
24.10.2025 15:07
Доброго дня! Дякуємо за запитання.
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата оприлюднення відповіді:
27.10.2025 17:39
Звернення:
За тендером : Послуг з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів, зливоприймачів, відстійників та інших частин мереж, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 інгредієнтів), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
Тема:
Щодо надання копії паспортів з тех. характеристиками від заводів виробників на машини, обладнання, механізми, устаткування та/або техніку, що зазначена у довідці або інструкції з експлуатації від заводів виробників
Зміст:
Добрий день.
Шановник Замовник, згідно Ваших вимог, Учасники мають включити у "довідку, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази" - гідравлічні пістолети на кожну гідроочисну техніку. Відповідно Учасник має надати на них копії тех. паспортів або ж інструкції експлуатації від заводу виробника. У попередній закупівлі "Київпастранс", а саме: UA-2025-01-13-007611-а, дана вимога для гідродинамічних пістолетів, вже оскаржувалась і була задовільнена АМКУ, рішення: No1381-р/пк-пз від 29.01.2025 р, пункт 1 розгляду. Учасником було доведено, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки іноземні виробники не надають технічні документи на гідродинамічні пістолети, так як вони вважаються аксесуаром. У зв'язку з цим, внесіть зміни до тендерної документації, вказавши, що Учасники мають надати тех. документацію для підтвердження характеристик обладнання, що буде вказане у довідці (за вийнятком гідравлічних пістолетів) аби уникнути дискримінації Учасників або ж наше підприємство буде вимушене звернутись до АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
28.10.2025 10:24
Доброго дня! Дякуємо за запитання.
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата оприлюднення відповіді:
28.10.2025 14:03
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.