Показати схожі тендери

Закупівля Столярні вироби від 2 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-22-014533-a
Id Tender 92d59306cfb649bbb54308d9de5ffea5
План UA-P-2025-10-22-017599-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 22.10.2025 17:01
Остання зміна 02.12.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
95 220 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.10.2025 17:01 до 30.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.10.2025 17:01
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.10.2025 17:01
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.10.2025 00:00
до 26.11.2025 16:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.11.2025 11:25
до 02.12.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 26.11.2025 16:58
-
Період уточнень
з 22.10.2025 17:01 до 27.10.2025 00:00
Період оскарження
з 22.10.2025 17:01 до 27.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.10.2025 00:00 до 26.11.2025 16:58
Період кваліфікації
з 30.10.2025 00:00 до 26.11.2025 16:58
Основні параметри
Столярні вироби
Столярні вироби ( Двері міжкімнатні)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
95 220 грн.
Столярні вироби
Назва предмета закупівлі
Столярні вироби
Примітки
Столярні вироби ( Двері міжкімнатні)
Очікувана вартість
95 220 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
476,1
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 8 (комплект)
Двері міжкімнатні МДФ 2000х900мм, +/- 50мм
Опис предмета закупівлі
Двері міжкімнатні МДФ 2000х900мм, +/- 50мм
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
8
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, Володимира Данчевського,15
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 (комплект)
Двері міжкімнатні МДФ 2000х800мм, +/- 50мм
Опис предмета закупівлі
Двері міжкімнатні МДФ 2000х800мм, +/- 50мм
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, Володимира Данчевського,15
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
Технічні специфікації
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БАСКО"
Пропозиція:
88 887.84 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.10.2025 17:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Михайлина Мелеш
Електронна пошта
Телефон
+380978272395
Замовник
ЄДРПОУ
38107486
Повна назва
2 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
89600
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Мукачеве
Адреса
вул. Набережна Незалежності , 1В
Кваліфікація
Лот № 1 Столярні вироби
Період вимог/скарг з 10.11.2025 11:25 по 16.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 00:00 по 28.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.11.2025 11:25
Довідка НАЗК
10.11.2025 11:25
Повідомлення про рішення
07.11.2025 19:06
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
06.11.2025 18:24
Електроний протокол про продовження строку
30.10.2025 00:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 14.11.2025 року.
Дата продовження строку розгляду
06.11.2025 18:23
Дата кінця розгляду
28.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до кваліфікаційні критерії та вимоги встановлених пунктом 44 Особливостей викладена у Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі», у складі тендерної пропозиції Учасника виявлено такі невідповідності: - Додаток 1.1. до тендерної документації п. 1.1. Вимога: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник повинен надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору «Двері міжкімнатні» згідно коду ДК 021:2015- 44220000-8 - «Столярні вироби» з усіма додатками до нього та копію документа, що підтверджує виконання такого договору. Фактично надано: - Аналогічний договір №01/05/2023 від 01.05.2023 року, укладений між ТОВ «БАСКО» та ТОВ «Перша Будівельна База». Зазначений договір укладений поза системою Prozorro і не може бути перевірений у відкритому реєстрі, що викликає обґрунтовані сумніви щодо його достовірності. Під час перевірки інформації, наведеної у довідці, встановлено: • номер телефону директора ТОВ «Перша Будівельна База» Геннадія Заруби, вказаний у довідці, є недостовірним; • при зверненні на гарячу лінію ТОВ «Перша Будівельна База» із запитом щодо контактної особи, відповідальної за укладення договорів, менеджером було надано контакт: Волощук Олег, тел. +380972969655; • під час уточнення інформації щодо ТОВ «БАСКО» менеджер повідомив, що це «також їхнє підприємство», що може свідчити про можливу пов’язаність учасників або подання недостовірних документів. У зв’язку з викладеним вимагаємо надати аналогічний договір, інформація про який офіційно оприлюднена та може бути перевірена в електронній системі Prozorro, із зазначенням таких реквізитів: • номер процедури закупівлі; • дата укладення договору; • сторони договору; • підписанти; • банківські реквізити. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями
Створено
07.11.2025 19:04
Надати до
08.11.2025 19:04
Період вимог/скарг з 26.11.2025 16:58 по 02.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 16:55 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
26.11.2025 16:58
Повідомлення про рішення
26.11.2025 16:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
95 220 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 00:00
Замовник:
2 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380978272395
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
95 220 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 00:00
Замовник:
2 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380978272395
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності