Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації харчування в закладах освіти від Берегометська селищна рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-22-011287-a
Id Tender 052c2bd3d3a94ab7a29ff1b13af5c4d6
План UA-P-2025-10-22-012955-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 22.10.2025 15:34
Остання зміна 30.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 459 250 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
3 672 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.10.2025 15:33 до 30.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.10.2025 15:33
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.10.2025 15:33
до 27.10.2025 00:00
Період уточнень
з 22.10.2025 15:33 до 27.10.2025 00:00
Період оскарження
з 22.10.2025 15:33 до 27.10.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з організації харчування в закладах освіти
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
760 320 грн.
Послуги з організації харчування в закладах освіти, що розташовані в с. Мигове Вижницького району Чернівецької області
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації харчування в закладах освіти, що розташовані в с. Мигове Вижницького району Чернівецької області
Очікувана вартість
760 320 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3801,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування в закладах освіти, що розташовані в с. Мигове Вижницького району Чернівецької області
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
10 290
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.11.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться протягом 10-ти календарних днів, по мірі поступлення коштів за призначенням, шляхом оплати Замовником у безготівковій формі на розрахунковий рахунок в установі банку Виконавця, після виставлення Виконавцем рахунка до 28 числа поточного місяця на оплату послуг (далі - рахунок) або після підписання Сторонами акта виконаних робіт по наданню послуг з організації гарячого харчування учнів за минулий місяць.Розрахунки за поставлені послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Оплата послуг Замовником може здійснюватися на умовах відстрочки платежу до 10 робочих днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 237 320 грн.
Послуги з організації харчування в закладах освіти, що розташовані смт. Берегомет, с. Лукавці Вижницького району Чернівецької області
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації харчування в закладах освіти, що розташовані смт. Берегомет, с. Лукавці Вижницького району Чернівецької області
Очікувана вартість
1 237 320 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6186,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування в закладах освіти, що розташовані смт. Берегомет, с. Лукавці Вижницького району Чернівецької області
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
18 720
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.11.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться протягом 10-ти календарних днів, по мірі поступлення коштів за призначенням, шляхом оплати Замовником у безготівковій формі на розрахунковий рахунок в установі банку Виконавця, після виставлення Виконавцем рахунка до 28 числа поточного місяця на оплату послуг (далі - рахунок) або після підписання Сторонами акта виконаних робіт по наданню послуг з організації гарячого харчування учнів за минулий місяць.Розрахунки за поставлені послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Оплата послуг Замовником може здійснюватися на умовах відстрочки платежу до 10 робочих днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 3 Статус - неуспішний лот закупівлі
308 850 грн.
Послуги з організації харчування в закладах освіти, що розташовані в с.Долішній Шепіт Вижницького району Чернівецької області
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації харчування в закладах освіти, що розташовані в с.Долішній Шепіт Вижницького району Чернівецької області
Очікувана вартість
308 850 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1544,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування в закладах освіти, що розташовані в с.Долішній Шепіт Вижницького району Чернівецької області
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
4 260
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.11.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться протягом 10-ти календарних днів, по мірі поступлення коштів за призначенням, шляхом оплати Замовником у безготівковій формі на розрахунковий рахунок в установі банку Виконавця, після виставлення Виконавцем рахунка до 28 числа поточного місяця на оплату послуг (далі - рахунок) або після підписання Сторонами акта виконаних робіт по наданню послуг з організації гарячого харчування учнів за минулий місяць.Розрахунки за поставлені послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Оплата послуг Замовником може здійснюватися на умовах відстрочки платежу до 10 робочих днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 4 Статус - неуспішний лот закупівлі
152 760 грн.
Послуги з організації харчування в закладах освіти, що розташовані в с.Лопушна Вижницького району Чернівецької області
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації харчування в закладах освіти, що розташовані в с.Лопушна Вижницького району Чернівецької області
Очікувана вартість
152 760 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
763,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування в закладах освіти, що розташовані в с.Лопушна Вижницького району Чернівецької області
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
2 310
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.11.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться протягом 10-ти календарних днів, по мірі поступлення коштів за призначенням, шляхом оплати Замовником у безготівковій формі на розрахунковий рахунок в установі банку Виконавця, після виставлення Виконавцем рахунка до 28 числа поточного місяця на оплату послуг (далі - рахунок) або після підписання Сторонами акта виконаних робіт по наданню послуг з організації гарячого харчування учнів за минулий місяць.Розрахунки за поставлені послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Оплата послуг Замовником може здійснюватися на умовах відстрочки платежу до 10 робочих днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.10.2025 15:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Боднарюк Сергій Михайлович
Електронна пошта
Телефон
380373036132
Замовник
ЄДРПОУ
04416996
Назва (англійською мовою)
Beregomet village council
Повна назва
Берегометська селищна рада
Повна назва (англійською мовою)
Beregomet village council
Поштовий індекс
59233
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Берегомет
Адреса
Центральна, 20
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 459 250 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 00:00
Замовник:
Берегометська селищна рада
Контактний телефон:
380373036132
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 459 250 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 00:00
Замовник:
Берегометська селищна рада
Контактний телефон:
380373036132
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності