Показати схожі тендери

Закупівля «Дефектоскоп ультразвуковий» від ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-22-011133-a
Id Tender 171c5b8eb6924568adb0c969e9772a88
План UA-P-2025-10-22-012923-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.10.2025 15:13
Остання зміна 12.11.2025 13:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
64 409 136 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.10.2025 15:13 до 30.10.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 22.10.2025 15:13
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.10.2025 15:13
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.10.2025 18:00
до 05.11.2025 10:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.11.2025 10:11
до 11.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.11.2025 10:11
до 12.11.2025 13:31
Період уточнень
з 22.10.2025 15:13 до 27.10.2025 00:00
Період оскарження
з 22.10.2025 15:13 до 27.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.10.2025 18:00 до 05.11.2025 10:11
Період кваліфікації
з 30.10.2025 18:00 до 05.11.2025 10:11
Основні параметри
«Дефектоскоп ультразвуковий»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
64 409 136 грн.
«Дефектоскоп ультразвуковий»
Назва предмета закупівлі
«Дефектоскоп ультразвуковий»
Очікувана вартість
64 409 136 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
322045,68
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 40 (штуки)
Дефектоскоп ультразвуковий суцільного контролю рейок
Опис предмета закупівлі
Дефектоскоп ультразвуковий суцільного контролю рейок
Код ДК 021:2015
38340000-0 - Прилади для вимірювання величин
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 45 (штуки)
Дефектоскоп ультразвуковий для контролю зварних стиків рейок
Опис предмета закупівлі
Дефектоскоп ультразвуковий для контролю зварних стиків рейок
Код ДК 021:2015
38340000-0 - Прилади для вимірювання величин
Кількість
45
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОСТІ"
Пропозиція:
64 409 136 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шабатура Антон Миколайович
Електронна пошта
Телефон
380505514441
Сайт:
http://www.uz.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
41303988
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 «Дефектоскоп ультразвуковий»
Період вимог/скарг з 05.11.2025 10:11 по 11.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 18:00 по 07.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником.
Документи кваліфікації
05.11.2025 10:11
Довідка НАЗК
05.11.2025 10:11
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.10.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-22-011133-a-b1
Підписаний і діє
Номер
ЦДЗІ-25/50
77 290 963.2 грн.
64 409 136 грн.
З ПДВ
Підписано
11.11.2025
Строк дії договору з
11.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
40 (штуки)
Дефектоскоп ультразвуковий суцільного контролю рейок
Номенклатура
Дефектоскоп ультразвуковий суцільного контролю рейок
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
45 (штуки)
Дефектоскоп ультразвуковий для контролю зварних стиків рейок
Номенклатура
Дефектоскоп ультразвуковий для контролю зварних стиків рейок
Кількість
45
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41303988

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОСТІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОСТІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43541856

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.11.2025 13:31
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-21-000012
Дата створення проекту
21.11.2025 11:18
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
21.11.2025 11:58
Дата публікації висновку про результати
12.12.2025 15:02
Дата завершення усунення порушень
18.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 422-82-12
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.11.2025 № 388 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-10-22-011133-a 22.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.11.2025 00:00
Документи рішення
21.11.2025 11:58
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.10.2025 № ЦДЗІ-25Т_062/2_ВО, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.10.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ІНОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОСТІ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 05.11.2025 № ЦДЗІ-25Т_062/3_ВО та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 05.11.2025, договір про закупівлю матеріально-технічних ресурсів від 11.11.2025 № ЦДЗІ-25/50, пояснення та документи надані Замовником від 26.11.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «ІНОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОСТІ» та укладено договір про закупівлю матеріально-технічних ресурсів від 11.11.2025 № ЦДЗІ-25/50 на суму 77 290 963,20 грн з ПДВ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ІНОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОСТІ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
12.12.2025 00:00
Дата публікації
12.12.2025 15:02
Документи висновку
12.12.2025 15:02
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є дефектоскоп ультразвуковий (код ДК 021:2015 - 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-22-011133-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.11.2025 14:45
Орган перевірки
28.11.2025 00:00
Документи повідомлення
24.11.2025 14:46
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 24.11.2025
1. Надаємо наступні документи: - Комерційна пропозиція ТОВ "Іноваційні технології розвитку промисловості" від 02.10.2025 р. - Комерційна пропозиція ТОВ " РДМ-Символ" від 02.10.2025 р. - Комерційна пропозиція НПП "МДР Груп" від 22.10.2025 р. - Технічні вимоги на Дефектоскоп ультразвуковий суцільного контролю рейок (Додаток А) - Технічні вимоги на Дефектоскоп ультразвуковий для контролю зварних стиків рейок (Додаток А) 2. https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/ 3. Засідання Інвестиційного комітету АТ «Укрзалізниця» від 30.09.2025.
Рішеня
26.11.2025 14:43
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
64 409 136 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380505514441
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
64 409 136 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380505514441
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності