Показати схожі тендери

Закупівля Розроблення Місцевого плану управління відходами Козятинської міської територіальної громади від УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-22-010018-a
Id Tender 606077c5f2f544b59130ca798fa04165
План UA-P-2025-10-22-012240-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.10.2025 14:46
Остання зміна 08.12.2025 16:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
135 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.10.2025 14:43 до 30.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.10.2025 14:43
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.10.2025 14:43
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.10.2025 16:02
до 25.11.2025 11:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.11.2025 15:20
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.11.2025 11:24
до 08.12.2025 16:28
Період уточнень
з 22.10.2025 14:43 до 27.10.2025 00:00
Період оскарження
з 22.10.2025 14:43 до 27.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.10.2025 16:02 до 25.11.2025 11:24
Період кваліфікації
з 30.10.2025 16:02 до 25.11.2025 11:24
Основні параметри
Розроблення Місцевого плану управління відходами Козятинської міської територіальної громади
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
135 000 грн.
Розроблення Місцевого плану управління відходами Козятинської міської територіальної громади
Назва предмета закупівлі
Розроблення Місцевого плану управління відходами Козятинської міської територіальної громади
Очікувана вартість
135 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
675,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.10.2025 15:39
Закінчення аукціону
30.10.2025 16:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розроблення Місцевого плану управління відходами Козятинської міської територіальної громади
Код ДК 021:2015
90710000-7 - Екологічний менеджмент
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
22100, Україна, Вінницька область, Козятинська міська територіальна громада
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактично виконані послуги здійснюється 100% згідно Актів протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Актів за умови фактичного надходження бюджетних коштів на відповідні цілі на рахунок Замовника. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення (підписання) Акту Замовником.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОМЕНЕДЖМЕНТ ГРУПП"
Пропозиція:
108 324 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВІНЕКОСОФТ"
Пропозиція:
108 325 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.10.2025 15:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.10.2025 15:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Ільчук
Електронна пошта
Телефон
+380434220181
Замовник
ЄДРПОУ
40571817
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
22100
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Козятин
Адреса
вул. Грушевського, буд.23
Кваліфікація
Лот № 1 Розроблення Місцевого плану управління відходами Козятинської міської територіальної громади
Період вимог/скарг з 04.11.2025 15:20 по 10.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 16:02 по 07.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.11.2025 15:20
Повідомлення про рішення
03.11.2025 11:05
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
30.10.2025 16:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 14:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 14:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Підпункт 1.1.1 Пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації містить вимогу: Документи, що підтверджують право власності (видаткова накладна, договір купівлі-продажу тощо) та/або право користування (договір оренди (лізингу), або договір про надання послуг тощо) для обладнання, матеріально-технічної бази учасника, інформація про які міститься в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази учасника, необхідних для надання послуг. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку №455 від 28.10.2025 року про наявність обладнання, матеріально-технічної бази учасника, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, яка містить інформацію про наявність власних БФП Cannon PIXMA G3411 WI-FI 6, БФП Cannon PIXMA G3411 WI-FI 26, Мобільний телефон Apple iPhone XR 128Gb White, Мобільний телефон Samsung SM-M315, Мобільний телефон Samsung SM-A515FZ, ноутбук ASUS X543MA, ноутбук ASUS X543UA (X543UA-DM2327), ноутбук ASUS X543UA (X543UA-DM898), ноутбук Lenovo IdeaPad 330-18 Onyx Black, ноутбук Lenovo IdeaPad L340-15IRH Aн, ноутбук Lenovo IdeaPad S145-15AP1, ноутбук Lenovo IdeaPad S145-15IWL15.6, ноутбук HP 250 G7Dark Silver (6BP45EA), планшет Apple A2229 iPadPro 12.9 Wi-Fi Spase Grey, плотер – 3 шт., ваги Axis ANZ160C, вимірювач швидкості ИС-1 1.5м, електроаспіратор ASA-4M, переносний газоаналізатор ОКСИ 5М-5НД, пробовідбірний насос Drager X-act 5000, система підготовки очистки води, спектрофотометр V-1200,шумомір testo 815,психрометр аспіраційний, програмний комплекс ЕОЛ, програмний комплекс Норма6XML. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що підтверджують право власності (видаткова накладна, договір купівлі-продажу тощо) для БФП Cannon PIXMA G3411 WI-FI 6, БФП Cannon PIXMA G3411 WI-FI 26, Мобільний телефон Apple iPhone XR 128Gb White, Мобільний телефон Samsung SM-M315, Мобільний телефон Samsung SM-A515FZ, ноутбук ASUS X543MA, ноутбук ASUS X543UA (X543UA-DM2327), ноутбук ASUS X543UA (X543UA-DM898), ноутбук Lenovo IdeaPad 330-18 Onyx Black, ноутбук Lenovo IdeaPad L340-15IRH Aн, ноутбук Lenovo IdeaPad S145-15AP1, ноутбук Lenovo IdeaPad S145-15IWL15.6, ноутбук HP 250 G7Dark Silver (6BP45EA), планшет Apple A2229 iPadPro 12.9 Wi-Fi Spase Grey, плотер – 3 шт., ваги Axis ANZ160C, вимірювач швидкості ИС-1 1.5м, електроаспіратор ASA-4M, переносний газоаналізатор ОКСИ 5М-5НД, пробовідбірний насос Drager X-act 5000, система підготовки очистки води, спектрофотометр V-1200,шумомір testo 815,психрометр аспіраційний, програмний комплекс ЕОЛ, програмний комплекс Норма6XML. 2. Підпункт 1.2.2 Пункту 1.2 Додатку 1 до Тендерної документації містить вимогу: До довідки додаються копії наказів на призначення(вступ) на посаду або копії інших документів (трудових договорів, цивільно-правових угод, трудових книжок тощо). Договори цивільно-правового характеру, трудового договору тощо повинні бути дійсними на момент подання пропозиції і до завершення надання послуг. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження для працівника Коваленко В.В. фахівця з екології та охорони навколишнього середовища та директора. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копії наказів на призначення(вступ) на посаду або копії інших документів (трудових договорів, цивільно-правових угод, трудових книжок тощо) для Коваленко В.В. фахівця з екології та охорони навколишнього середовища та директора. 3. Підпункт 1.2.2 Пункту 1.2 Додатку 1 до Тендерної документації містить вимогу: До довідки додаються копії наказів на призначення(вступ) на посаду або копії інших документів (трудових договорів, цивільно-правових угод, трудових книжок тощо). Договори цивільно-правового характеру, трудового договору тощо повинні бути дійсними на момент подання пропозиції і до завершення надання послуг. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано цивільно-правовий договір №2 від 02.01.2024 року для працівника Романуха І.В. дія якого завершилась 31.12.2024 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями цивільно-правовий договір для працівника Романуха І.В., який повинен бути дійсними на момент подання пропозиції і до завершення надання послуг. 4. Підпункт 1.3.1 Пункту 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації містить вимогу: Аналогічним буде вважатися договір предметом якого є розробка Регіонального/Місцевого плану управління відходами та стратегічної екологічної оцінки плану управління відходами. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір предметом якого, є інформаційні та консультаційні послуги, зокрема у межах проєкту «Кращі практики управління біовідходами в малих громадах України». Це підтверджується як наданим договором так і актом про надання послуги. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями аналогічний договір предметом якого є розробка Регіонального/Місцевого плану управління відходами та стратегічної екологічної оцінки плану управління відходами з дотриманням вимог пункту 1.3 (пп.1.3.1-1.3.3) Додатку 1. 5. Пункт 3 Додатку 1 до Тендерної документації містить вимогу: Довідка та документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку та документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. 6. Пункт 4 Додатку 1 до Тендерної документації містить вимогу: Довідка в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів. 7. Пункт 11 Додатку 1 до Тендерної документації містить вимогу: Довідка про залучення/незалучення субпідрядників Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку про залучення/незалучення субпідрядників. У випадку залучення субпідрядника надати довідку відповідно до пункту 11.1 Додатку 1 до Тендерної документації. 8. Пункт 17 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Тендерна пропозиція Учасником підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Створено
03.11.2025 11:03
Надати до
04.11.2025 11:03
Період вимог/скарг з 07.11.2025 09:33 по 13.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.11.2025 15:20 по 12.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
07.11.2025 09:33
Повідомлення про рішення
05.11.2025 15:22
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
04.11.2025 15:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 14:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 14:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Підпункт 1.1.1 Пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації містить вимогу: Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази учасника, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку від 29.09.2025 року про перелік обладнання, яке використовується при виконанні проектних робіт. Дата довідки не актуальна, так як не відноситься до періоду подання тендерної пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями приведену у відповідність довідку. 2. Підпункт 1.1.2 Пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації містить вимогу: Документи, що підтверджують право власності (видаткова накладна, договір купівлі-продажу тощо) та/або право користування (договір оренди (лізингу), або договір про надання послуг тощо) для обладнання, матеріально-технічної бази учасника, інформація про які міститься в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази учасника, необхідних для надання послуг. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку від 29.09.2025 року, яка містить інформацію про наявність ліцензійних програм для розрахунків розсіювання викидів шкідливих речовин у атмосферне повітря, ноутбука (настільний комп’ютер) НР0255 та офісних меблів. Для даного переліку відсутні документи, що підтверджують право власності та/або користування. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що підтверджують право власності (видаткова накладна, договір купівлі-продажу тощо) та/або право користування (договір оренди (лізингу), або договір про надання послуг тощо) для обладнання, матеріально-технічної бази учасника, інформація про які міститься в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази учасника, необхідних для надання послуг. 3. Підпункт 1.2.2 Пункту 1.2 Додатку 1 до Тендерної документації містить вимогу: До довідки додаються копії наказів на призначення(вступ) на посаду або копії інших документів (трудових договорів, цивільно-правових угод, трудових книжок тощо). Договори цивільно-правового характеру, трудового договору тощо повинні бути дійсними на момент подання пропозиції і до завершення надання послуг. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку від 29.10.2025 року про кваліфікацію працівників підприємства ТОВ «Вінекософт», яка містить інформацію про те, що Дідусенко О.В. є інженером проектувальником. Підтвердження, що Дідусенко О.В. працює інженером проектувальником в ТОВ «Вінекософт» відсутнє. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями додаються копії наказів на призначення(вступ) на посаду або копії інших документів (трудових договорів, цивільно-правових угод, трудових книжок тощо) для Дідусенко О.В., як інженера-проектувальника. 4. Підпункт 1.3.1 Пункту 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації містить вимогу: Аналогічним буде вважатися договір предметом якого є розробка Регіонального/Місцевого плану управління відходами та стратегічної екологічної оцінки плану управління відходами. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано договір №74-14/02 від 24.02.2025 року «Розроблення проекту документу державного планування «Місцевий план управління відходами в населених пунктах Теплицької територіальної громади» без стратегічної екологічної оцінки плану управління відходами. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями аналогічний договір предметом якого є розробка Регіонального/Місцевого плану управління відходами та стратегічної екологічної оцінки плану управління відходами з дотриманням вимог пункту 1.3 (пп.1.3.1-1.3.3) Додатку 1 до тендерної документації. 5. Пункт 14 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Разом з довідкою учасник надає чинну ліцензію або документ дозвільного характеру (надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Разом з довідкою учасник надає чинну ліцензію або документ дозвільного характеру (надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). 6. Пункт 17 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Тендерна пропозиція Учасником підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Створено
05.11.2025 15:21
Надати до
06.11.2025 15:21
Період вимог/скарг з 25.11.2025 11:24 по 01.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.11.2025 13:25 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.11.2025 11:24
Довідка НАЗК
25.11.2025 11:24
Повідомлення про рішення
21.11.2025 13:33
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-22-010018-a-a1
Підписаний і діє
Номер
87
108 324 грн.
90 270 грн.
З ПДВ
Підписано
05.12.2025
Строк дії договору з
05.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Розроблення Місцевого плану управління відходами Козятинської міської територіальної громади
Номенклатура
Розроблення Місцевого плану управління відходами Козятинської міської територіальної громади
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40571817

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОМЕНЕДЖМЕНТ ГРУПП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОМЕНЕДЖМЕНТ ГРУПП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41655832

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.12.2025 16:28
-
08.12.2025 16:24
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
135 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380434220181
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
135 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380434220181
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності