Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки від ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-22-009237-a
Id Tender 1f6795eb7ab04804afe3a0771aacccbc
План UA-P-2025-10-22-010186-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.10.2025 14:22
Остання зміна 13.11.2025 16:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
16 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.10.2025 14:22 до 04.11.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 22.10.2025 14:22
до 01.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.10.2025 14:22
до 01.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.11.2025 15:00
до 07.11.2025 15:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.11.2025 15:44
до 13.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.11.2025 15:44
до 13.11.2025 16:37
Період уточнень
з 22.10.2025 14:22 до 01.11.2025 00:00
Період оскарження
з 22.10.2025 14:22 до 01.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.11.2025 15:00 до 07.11.2025 15:44
Період кваліфікації
з 04.11.2025 15:00 до 07.11.2025 15:44
Основні параметри
Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету; Протокол УО № 77 від 22.10.2025; Місцезнаходження замовника: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33; Категорія замовника: п.1 ч.4 ст.2 – орган місцевого самоврядування; Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням особливостей (п. 10 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.22); річна сума 1 746 500,00 грн. (постійний кошторис); КПКВК 3617660; Уповноважені особи: з питань організації проведення закупівлі – Середа–Вакулішина Наталія Анатоліївна – заступник начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності; тел. (0542) 700-411; e-mail: [email protected]; з технічних питань – Бондаренко Ярина Олександрівна – заступник начальника відділу земельних ресурсів управління земельних відносин, тел. (0542) 700-429, e-mail: [email protected]
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
16 000 грн.
Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
Назва предмета закупівлі
Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
Примітки
Формування земельної ділянки для підготовки лоту до проведення земельних торгів по продажу права оренди на земельну ділянку за адресою: м. Суми, вул. Григорія Давидовського, 42, орієнтовною площею не більше 0,2000 га. Виконавець зобов'язаний здійснити: - проведення кадастрової зйомки; - формування земельної ділянки відповідно до вимог земельного законодавства, нормативно-правових актів, норм і правил; - погодження межі сформованої земельної ділянки із Замовником; - складання документації із землеустрою та обмінного файлу; - встановлення межових знаків сформованої земельної ділянки; - супровід і захист своєї роботи самостійно до досягнення результату і надання послуги в повному обсязі. Послуги, супутні для досягнення остаточної мети виконання замовлення, окремо не сплачуються Замовником, а входять у запропоновану вартість. У разі внесення змін до законодавчих та нормативно-правових актів, Виконавець зобов'язаний привести весь комплект документації у відповідність до внесених змін. Надані послуги повинні відповідати вимогам наступних нормативно-правових актів: Земельного кодексу України; Закону України «Про землеустрій»; Закону України «Про Державний земельний кадастр»; Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051. За результатами надання послуги Виконавцем робіт Замовнику передаються наступні матеріали: В паперовій формі в 1 (одному) примірнику: - оригінал проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки; - витяг з Державного земельного кадастру про сформовану земельну ділянку. В електронній формі в 1 (одному) примірнику на фізичних носіях інформації: - обмінний файл у форматі XML на сформовану земельну ділянку, створений для внесення відомостей про земельну ділянку в Державний земельний кадастр; - копія витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, відомості про яку внесені до Державного земельного кадастру (електронний файл у форматі розширення *.PDF; назва файлу повинна відповідати кадастровому номеру земельної ділянки); - проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки (копія у форматі *.PDF). *Технічні та якісні вимоги до графічного образу документів, що передаються Замовнику в електронній формі на фізичних носіях інформації: формат зображення - кольоровий; роздільна здатність - 300 точок на дюйм; глибина кольору - не менше ніж 4 біти; формат готового файла - PDF; розмір файла - не більше ніж 300 мегабайт.
Очікувана вартість
16 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
160,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
Код ДК 021:2015
71354300-7 - Послуги з кадастрової зйомки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
40009, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Садова, 33
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Документи, що складаються та подаються Учасниками у складі тендерних пропозицій, повинні бути складені українською мовою.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП "СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ"
Пропозиція:
9 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.10.2025 14:22
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380542700411
Сайт:
http://dresurs.smr.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40456009
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
40009
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
вулиця Садова, 33
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
Період вимог/скарг з 07.11.2025 15:44 по 13.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.11.2025 15:00 по 12.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити переможцем відкритих торгів з урахуванням особливостей № UA-2025-10-22-009237-a згідно з предметом: «Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки»- код ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії, вартість пропозиції: 9 000,00 (дев’ять тисяч грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ 1 500,00 грн. учасника Сумська регіональна філія державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» (код ЄДРПОУ 26439220) як такого, що надав всі документи, що відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, вимогам, установленим у тендерній документації замовника. 2. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів з урахуванням особливостей № UA-2025-10-22-009237-a Сумська регіональна філія державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» (код ЄДРПОУ 26439220) та надіслати на його адресу (40000, Сумська область, м. Суми, вул. Петропавлівська, 86) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 3. Протягом одного дня з дня прийняття цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
07.11.2025 15:44
Довідка НАЗК
07.11.2025 15:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
06.11.2025 15:37
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
04.11.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 14:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 14:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей: Зафіксовано невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: Учасником надані чотири аналогічні договори між Департаментом забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради (далі – Департамент) та ДП «Центр ДЗК» в особі Сумської регіональної філії ДП «Центр ДЗК»: - договір № 442-03 від 13.03.2025 на послугу з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на суму 7 700,00 грн.; - договір № 443-03 від 24.03.2025 на послугу з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на суму 8 000,00 грн.; - договір № 444-03 від 26.03.2025 на послугу з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на суму 8 000,00 грн.; - договір № 445-03 від 31.03.2025 на послугу з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на суму 18 000,00 грн. До вищевказаних аналогічних договорів учасником не надано листи-відгуки. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) учасник повинен надати листи-відгуки (скан-копія з оригіналу документа) від замовників, з якими були укладені відповідні аналогічні договори (із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за цим договором). Натомість учасник завантажив лист-роз’яснення від 03.11.2025 № 07-09/1083 про те, що вважає недоцільним надання листа-відгуку до договорів, т.я. вони були укладені саме з Департаментом. Тож, учасником не виконані вимоги пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 Додатку 1 до тендерної документації (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен мати досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів та відповідно надати: - аналогічні за предметом закупівлі договори (не менше 2-х); - документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів (акти виконаних робіт/наданих послуг); - листи-відгуки (скан-копія з оригіналу документа) від замовників, з якими були укладені відповідні аналогічні договори (із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за цим договором). У разі відсутності в Учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, його тендерна пропозиція відхиляється. *Під аналогічним договором потрібно розуміти договір, який передбачає виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Створено
06.11.2025 15:37
Надати до
07.11.2025 15:37
Договір
UA-2025-10-22-009237-a-a1
Підписаний і діє
Номер
466-11
9 000 грн.
7 500 грн.
З ПДВ
Підписано
13.11.2025
Строк дії договору з
13.11.2025
по
19.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
Номенклатура
Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
9 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40456009

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП "СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ"
Повна назва
ДП "СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26439220

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.11.2025 16:37
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2025 15:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380542700411
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2025 15:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380542700411
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності