Звернення:
За тендером : Послуги з охорони приміщень та заходи із захисту цих приміщень за сигналом охоронної сигналізації та сигналом тривоги (тривожна кнопка)
Тема:
Приведення документації у відповідності до чинного законодавства
Зміст:
У додатку 1 п. 1.1.5 вимагаються: - акти приймання-передачі основних засобів на пульт централізованого спостереження. Зазначаємо, що згідно з правилами ведення бухгалтерського обліку існують оборотно-сальдові відомості, а не акти приймання-передачі, які підтверджують наяність того, чи іншого обладнання. Акт приймання-передачі товару – це юридичний документ, який офіційно підтверджує перехід права власності або володіння товарами від однієї сторони до іншої, детально описуючи предмети, їх стан та умови за яких їх прийняли. Тому просимо внести зміни до документації.
У додатку 1 п. 1.1.7 вимагається: - у зв’язку з запровадженням на території міста Харкова Харківської області комендантської години, учасником надаються копії чинних документів (перепустки), що надають право проїзду кожного транспортного засобу по території Харківської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника про підтвердження отримання відпові. Ми, являємось державним охоронним підприємством та структурним підрозділом Національної поліції України, і відповідно до п.8. постанови КМУ від 8 липня 2020 р. № 573 "Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану" нам дозволяється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях, де запроваджено комендантську годину, без виданих перепусток особам та рух транспортних засобів. Тому просимо внести в документацію зміни відповідно до чинного законодавства.
Дата оприлюднення звернення:
23.10.2025 17:48
«По першому запитанню:
До пункту 1.1.5 додатку 1 до Тендерної документації: будуть внесені відповідні зміни.»
«По другому питанню щодо пункту 1.1.7 додатку 1 до Тендерної документації:
Відповідно до пункту 7.6. додатку 2 до Тендерної документації:
7.6. У разі, якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.»
Дата оприлюднення відповіді:
24.10.2025 14:48