Показати схожі тендери
Закупівля Напівавтоматичний ротаційний мікротом, код ДК 021:2015: 33950000-4 Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини; код НК 024:2023: 15158 Ротаційний мікротом; код НК 031:2024: W0202059005 Мікротоми; згідно класифікатора ЄС code CPV – Common Procurement Vocabulary: 33950000-4 «Clinical forensics equipment and supplies». (Закупівля здійснюється за кошти бюджету проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття», Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р., програма Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027) від Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-22-006987-a
Id Tender 7efdc73d7f9b415cb45baa503ddbb3ea
План UA-P-2025-10-22-002470-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.10.2025 13:02
Остання зміна 15.12.2025 10:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
810 214 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.10.2025 13:01 до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.10.2025 13:01
до 21.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.10.2025 13:01
до 21.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.11.2025 16:10
до 05.12.2025 15:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.11.2025 17:39
до 11.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.12.2025 15:16
до 15.12.2025 10:57
Період уточнень
з 22.10.2025 13:01 до 21.11.2025 00:00
Період оскарження
з 22.10.2025 13:01 до 21.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.11.2025 16:10 до 05.12.2025 15:16
Період кваліфікації
з 24.11.2025 16:10 до 05.12.2025 15:16
Основні параметри
Напівавтоматичний ротаційний мікротом, код ДК 021:2015: 33950000-4 Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини; код НК 024:2023: 15158 Ротаційний мікротом; код НК 031:2024: W0202059005 Мікротоми; згідно класифікатора ЄС code CPV – Common Procurement Vocabulary: 33950000-4 «Clinical forensics equipment and supplies». (Закупівля здійснюється за кошти бюджету проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття», Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р., програма Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027)
Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції- українська Закупівля за кошти донора: Програма Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу. Закупівля здійснюється в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття» та за рахунок бюджету зазначеного Проекту. Реєстраційна картка проекту № 5599-01 від 20.08.2024р. Закупівля в пільговому режимі без ПДВ, на підставі міжнародного договору - Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна між Урядом України та Європейською Комісією від 01.12.2023 року, ратифікованої Законом України від 09.05.2024 № 3719-IX. Предмет закупівлі звільняється від оподаткування ПДВ на підставі п. 197.11 ст. 197 Податкового Кодексу України, в порядку, передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» від 15.02.2002 року № 153.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
810 214 грн.
Напівавтоматичний ротаційний мікротом, код ДК 021:2015: 33950000-4 Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини; код НК 024:2023: 15158 Ротаційний мікротом; код НК 031:2024: W0202059005 Мікротоми; згідно класифікатора ЄС code CPV – Common Procurement Vocabulary: 33950000-4 «Clinical forensics equipment and supplies». (Закупівля здійснюється за кошти бюджету проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття», Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р., програма Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027)
Назва предмета закупівлі
Напівавтоматичний ротаційний мікротом, код ДК 021:2015: 33950000-4 Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини; код НК 024:2023: 15158 Ротаційний мікротом; код НК 031:2024: W0202059005 Мікротоми; згідно класифікатора ЄС code CPV – Common Procurement Vocabulary: 33950000-4 «Clinical forensics equipment and supplies». (Закупівля здійснюється за кошти бюджету проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття», Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р., програма Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027)
Очікувана вартість
810 214 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4051,07
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.11.2025 15:47
Закінчення аукціону
24.11.2025 16:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Напівавтоматичний ротаційний мікротом (код НК 031:2024: W0202059005 Мікротоми) (згідно класифікатора ЄС code CPV – Common Procurement Vocabulary: 33950000-4 «Clinical forensics equipment and supplies»)
Код ДК 021:2015
33950000-4 - Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини
Код НК 024:2023
15158 Ротаційний мікротом
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Капушанська, буд. 22
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання обома Сторонами видаткової накладної (акта) приймання-передачі товару, наданого рахунка-фактури.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Глобал Біомаркетинг Груп
Пропозиція:
682 212 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГРІНН +"
Пропозиція:
782 243 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.11.2025 15:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.10.2025 13:02
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Донор
ЄДРПОУ
140315583
Назва
Програма Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Повна назва
Міністр фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща як Орган управління Програми Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Адреса
00-926, Республіка Польща, Masovian, Warsaw, 2 Wspolna St., 4
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віра Вакаров
Електронна пошта
Телефон
+380506408860
Замовник
ЄДРПОУ
01992156
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Ужгород
Адреса
вул. Капушанська, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Напівавтоматичний ротаційний мікротом, код ДК 021:2015: 33950000-4 Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини; код НК 024:2023: 15158 Ротаційний мікротом; код НК 031:2024: W0202059005 Мікротоми; згідно класифікатора ЄС code CPV – Common Procurement Vocabulary: 33950000-4 «Clinical forensics equipment and supplies». (Закупівля здійснюється за кошти бюджету проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття», Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р., програма Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027)
Період вимог/скарг з 28.11.2025 17:39 по 04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.11.2025 16:10 по 02.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
28.11.2025 17:39
Повідомлення про рішення
24.11.2025 16:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 12:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 12:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 05.12.2025 15:16 по 11.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 17:39 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.12.2025 15:16
Довідка НАЗК
05.12.2025 15:16
Повідомлення про рішення
03.12.2025 16:22
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.11.2025 17:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 12:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 12:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Шановний учасник Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ "ГРІНН +" (код ЄДРПОУ 42965669) (Далі-Учасник) повідомляю про невідповідність вимогам Додатку 1 до тендерної документації, Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-22-006987-a Закупівля на prozorro.gov.ua. ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: Напівавтоматичний ротаційний мікротом, код ДК 021:2015: 33950000-4 Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини; код НК 024:2023: 15158 Ротаційний мікротом; код НК 031:2024: W0202059005 Мікротоми; згідно класифікатора ЄС code CPV – Common Procurement Vocabulary: 33950000-4 «Clinical forensics equipment and supplies». (Закупівля здійснюється за кошти бюджету проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття», Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р., програма Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027). 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника поданий документ: файл під назвою: S0110013 1-м, 2-м. Фінансова звітність малого підприємства20296.pdf. Згідно поданого документа Учасником надано: «Фінансову звітність малого підприємства за 2022р»., та без відмітки контролюючого органу про прийняття/отримання звіту або квитанцією про прийняття/отримання електронного звіту., а Замовником вимагалось Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2024 рік, що вважається останнім річним звітнім періодом. Копія фінансової звітності за останній звітний рік подається учасником з відміткою контролюючого органу про прийняття/отримання звіту або квитанцією про прийняття/отримання електронного звіту. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК 1 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ. Розділ 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей: Пункт 2. Наявність фінансової спроможності учасника, яка підтверджується фінансовою звітністю?. 2.1. Обсяг річного доходу учасника станом на кінець останнього звітного періоду (2024 рік) повинен становити не менше 50% від очікуваної вартості цієї Закупівлі. На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури Закупівлі має надати копію фінансової звітності, складеної відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку. Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2024 рік, що вважається останнім річним звітнім періодом. Копія фінансової звітності за останній звітний рік подається учасником з відміткою контролюючого органу про прийняття/отримання звіту або квитанцією про прийняття/отримання електронного звіту. Юридичні особи подають за останній звітний період (повний рік) /попередній рік: - Баланс (Звіт прo фінансовий стан (Форма № 1) за останній звітний період - повний рік); - Звіт про фінансові результати (Форма № 2). Фізичні особи подають за останній звітний період (повний рік) /попередній рік: - Податкову декларацію платника єдиного податку фізичної особи – підприємця, або податкова декларація про майновий стан і доходи ) за останній звітний період (рік). * Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (фізичною особою-підприємцем) і працює менше року, такий учасник надає фінансову звітність за фактичний період роботи. У такому разі, критерій фінансової спроможності розраховується на підставі відомостей наданої учасником фінансової звітності за фактичний період роботи. ** У разі, якщо учасник відповідно до норм законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів із посиланням на відповідні норми Закону; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Надання листа-роз’яснення не звільняє учасника від обов’язку підтвердити фінансову спроможність за критерієм, зазначеним у цьому розділі, у інший доступний спосіб. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури Закупівлі Учаснику потрібно надати копію фінансової звітності, складеної відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку. Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2024 рік, що вважається останнім річним звітнім періодом. Копія фінансової звітності за останній звітний рік подається учасником з відміткою контролюючого органу про прийняття/отримання звіту або квитанцією про прийняття/отримання електронного звіту. Юридичні особи подають за останній звітний період (повний рік) /попередній рік: - Баланс (Звіт прo фінансовий стан (Форма № 1) за останній звітний період - повний рік); - Звіт про фінансові результати (Форма № 2). ** У разі, якщо учасник відповідно до норм законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів із посиланням на відповідні норми Закону; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Надання листа-роз’яснення не звільняє учасника від обов’язку підтвердити фінансову спроможність за критерієм, зазначеним у цьому розділі, у інший доступний спосіб. __________________________________________________________________ 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано документ: «Гарантійний лист щодо п.45 Особливостей», наданий гарантійний лист підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, але даний лист не містить інформацію, яку вимагав замовник: про те що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів, або інформації про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, щоб призвели до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було протягом трьох років. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: РОЗДІЛОМ 4. Додатку 1 до тендерної документації визначено: Розділ 4. Перелік інших документів та/або інформації, які надаються учасником відповідно до законодавства. Пункт 5. Інформація про відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей Інформація про відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей. Учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: Довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів, або довідки з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, щоб призвели до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було протягом трьох років, або довідки з інформацією про те, шо він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на підстави для відмови в участі у відкритих торгах, для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести що він вжив заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Доповнити або надати оновлену довідку, на підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, яка містить інформацію, згідно вимоги пункту 5 Розділу 4.: Довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів, або довідки з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, щоб призвели до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було протягом трьох років, або довідки з інформацією про те, шо він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на підстави для відмови в участі у відкритих торгах, для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести що він вжив заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. *Примітка: Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику у строк (протягом 24 годин), визначений Особливостями надати документи, що відповідають вимогам Тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
03.12.2025 16:21
Надати до
04.12.2025 16:21
Договір
UA-2025-10-22-006987-a-b1
Підписаний і діє
Номер
246
782 243 грн.
782 243 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.12.2025
Строк дії договору з
15.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Напівавтоматичний ротаційний мікротом (код НК 031:2024: W0202059005 Мікротоми) (згідно класифікатора ЄС code CPV – Common Procurement Vocabulary: 33950000-4 «Clinical forensics equipment and supplies»)
Номенклатура
Напівавтоматичний ротаційний мікротом (код НК 031:2024: W0202059005 Мікротоми) (згідно класифікатора ЄС code CPV – Common Procurement Vocabulary: 33950000-4 «Clinical forensics equipment and supplies»)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
782 243
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
15158 Ротаційний мікротом

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01992156

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГРІНН +"
Повна назва
ТОВ "ГРІНН +"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42965669

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.12.2025 10:57
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
810 214 грн.
Період подання пропозицій
до 24.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
+380506408860
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
810 214 грн.
Період подання пропозицій
до 24.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
+380506408860
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності