Обгрунтування використання процедури
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», керуючись підпунктом 8 пункту 13 Особливостей затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг, а саме: поточний ремонт котлоагрегату ТП-13 ст.№9 та пилосистеми 9-А,Б. За результатами проведеної процедури було укладено договір з ТОВ «ДОНБАСТЕПЛОЕЛЕКТРОМОНТАЖ» укладено договір № 29/04-03/ЄР від 29.04.2025 на технічне обслуговування та ремонт компресорів. Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-21-000829-a.
В період з серпня по вересень під час поточного ремонту ТП-13 ст.№9 та його пилосистем 9-А,Б було здійснено огляд та визначення стану броні М-9А,Б, огляд та визначення стану втулки порожнистої цапфи млина барабана 9А та здійснено візуальний контроль та ультразвукова товщинометрія металу робочих коліс, дифузорів (вхідних воронок), равликів, карманів, лопаток направляючих апаратів Д-9А,Б.
В результаті огляду встановлено:
Млин -9А
1. Торцева броня зовнішнього поясу на вході має зношення бронеплит до 50%.
2. На п’яти бронеплитах є наскрізні отвори O40-70мм.
3. На виході торцева броня зовнішнього поясу знаходиться в задовільному стані, але має зношення 40%, на двох бронеплитах є наскрізні отвори O40-50мм.
Млин -9Б
1. Торцева броня зовнішнього поясу на вході має зношення бронеплит до 80%.
2. На одинадцяти бронеплитах є наскрізні отвори O60-100мм.
3. На виході торцева броня зовнішнього поясу знаходиться в не задовільному стані, має зношення 60%, місцями до 70%.
М-9А
1. Втулка порожнистої цапфи на вході барабана млина - зношена, в області спіралей (ребер), спостерігаються наскрізні отвори діаметром 5-15мм, товщина металу стінки відповідно до результатів УЗТ = 1,0-10,0мм;
Проектна товщина металу стінки становить - 20,0 мм.
Внаслідок перевірки та вимірювань робочих коліс, дифузорів (вхідних воронок), равликів, карманів, лопаток направляючих апаратів Д-9А,Б було виявлено наступне:
1. В наслідок абразивного зносу і корозії металу утворились отвори O80-100мм на бокових стінках і в нижній частині равликів Д-9А,Б.
2. Лопатки направляючого апарату Д-9А мають потоншення та деформацію металу.
3. Лопатки робочих коліс Д-9А,Б мають потоншення, зношення та деформацію металу.
4. Всмоктувальні кармани:
Д-9 А лівий карман - min.3,8 – max.4,2мм;
правий карман - min.3,2 – max.4,1мм;
равлик - min.1,8 – max.4,4мм;
Д-9 Б лівий карман - min.3,6 – max.4,5мм;
правий карман - min.3,2 – max.4,2мм;
равлик - min.3,2 – max.4,2мм;
Проектна товщина металу всмоктувальних карманів – 6 мм.
Проектна товщина металу равликів– 8 мм.
5. Вхідні воронки:
Д-9 А ліва - min.3,5 – max.4,0мм;
права - min.3,6 – max.4,1мм;
Д-9 Б ліва - min.3,6 – max.3,5мм;
права - min.3,5 – max.4,3мм;
Проектна товщина металу – 6,0мм.
6. Лопатки робочих коліс:
Д-9 А ліві - min.2,2 – max.2,7мм;
праві - min.2,0 – max.2,3мм;
Д-9Б ліві - min.1,1 – max.1,7мм;
праві - min.1,3 – max.2,3мм
Проектна товщина металу – 6,0мм.
7. Крайні та середні диски крильчаток робочих коліс:
Д-9 А лівий диск - min.7,2 – max.7,5мм;
середній диск - min.16,0 – max.16,2мм;
правий диск - min.7,4 – max.7,8мм;
Д-9 Б лівий диск - min.7,2 – max.7,5мм;
середній диск - min.17,5 – max.17,9мм;
правий диск - min.7,2– max.7,3мм;
Проектна товщина металу крайніх дисків – 10мм, середніх дисків – 22мм.
8. Лопатки направляючих апаратів:
Д-9 А лівій всмоктувальний карман - min.3,0 – max.3,5мм;
правий всмоктувальний карман - min.4,1 – max.4,6мм;
Д-9 Б лівий всмоктувальний карман - min.2,6 – max.3,0мм;
правий всмоктувальний карман - min.3,2 – max.3,5мм;
Проектна товщина металу – 6 мм.
1. Потоншення диску робочого колеса.
2. Абразивний знос лопаток більш ніж на 80%, з утворенням наскрізних отворів, товщина лопатки складає 2-5мм., (товщина лопатки згідно креслення -12 мм.);
3. Бронювання равлика МВ-9Б зношено більш ніж на 75%, що призвело до утворення тріщин та отворів в корпусі равлика в районі вихідної горловини.
Після проведення моніторингу на придбання нового робочого колеса вентилятора, була надана комерційна пропозиція, в якій вказано термін виготовлення робочого колеса складає 30-60 календарних днів з моменту підписання контракту і отримання попередньої оплати, також потрібен додатковий термін на оформлення документів та проведення тендеру, що займе додатковий час.
Враховуючи викладене, для надійного та сталого проходження осінньо-зимового періоду 2025-2026 років а також те, що заміна броні на М-9А,Б, заміна втулки порожнистої цапфи млина барабана 9А, проведення ремонту равликів, карманів, лопаток направляючих апаратів Д-9А,Б, заміна дефектних лопаток робочих коліс Д-9А,Б та виконання ремонту лопаток робочих коліс Д-9А,Б, заміни лопаток, не входила до переліку робіт укладеного договору за результатами проведеної процедури закупівлі, закупівля додаткових послуг здійснюється шляхом укладання договору без використання електронної системи на закупівлю послуг, відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), а саме якщо у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі.