Показати схожі тендери

Закупівля Асфальтобетонна суміш тип В, марка 2 - «АСГ.Др.Щ.В.НП.ІІ.БНД 70/100 – ДСТУ Б В.2.7 119:2011» від Комунальне підприємство "Жилсервіс" Златопільської міської ради Харківської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-22-003674-a
Id Tender c54303b39f694cff886019188dc946d8
План UA-P-2025-10-22-003566-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.10.2025 11:04
Остання зміна 12.11.2025 11:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 013 918.02 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.10.2025 11:01 до 30.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.10.2025 11:01
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.10.2025 11:01
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.10.2025 00:00
до 06.11.2025 12:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.11.2025 12:04
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.11.2025 12:04
до 12.11.2025 11:25
Період уточнень
з 22.10.2025 11:01 до 27.10.2025 00:00
Період оскарження
з 22.10.2025 11:01 до 27.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.10.2025 00:00 до 06.11.2025 12:04
Період кваліфікації
з 30.10.2025 00:00 до 06.11.2025 12:04
Основні параметри
Асфальтобетонна суміш тип В, марка 2 - «АСГ.Др.Щ.В.НП.ІІ.БНД 70/100 – ДСТУ Б В.2.7 119:2011»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 013 918.02 грн.
Асфальтобетонна суміш тип В, марка 2 – «АСГ.Др.Щ.В.НП.ІІ.БНД 70/100 – ДСТУ Б В.2.7 119:2011»
Назва предмета закупівлі
Асфальтобетонна суміш тип В, марка 2 – «АСГ.Др.Щ.В.НП.ІІ.БНД 70/100 – ДСТУ Б В.2.7 119:2011»
Очікувана вартість
1 013 918.02 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5069,59
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Асфальтобетонна суміш тип В, марка 2 – «АСГ.Др.Щ.В.НП.ІІ.БНД 70/100 – ДСТУ Б В.2.7 119:2011»
Код ДК 021:2015
44113620-7 - Асфальт
Кількість
164
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Харківська область, Златопільська територіальна громада, дороги та тротуари.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Товар Замовник здійснює протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання документів та отримання Товару. При цьому, моментом виконання зобов’язань Замовника по оплаті Товару вважається момент поступлення грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУД ПОЛТАВА"
Пропозиція:
1 012 536 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.10.2025 11:04
Оголошення про проведення закупівлі
22.10.2025 11:01
-
22.10.2025 11:01
-
22.10.2025 11:01
-
22.10.2025 11:01
-
Проект договору
22.10.2025 11:01
-
22.10.2025 11:01
-
22.10.2025 11:01
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Корнута
Електронна пошта
Телефон
+380684704454
Замовник
ЄДРПОУ
39045562
Повна назва
Комунальне підприємство "Жилсервіс" Златопільської міської ради Харківської області
Поштовий індекс
64102
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Златопіль
Адреса
вул. Світанкова, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Асфальтобетонна суміш тип В, марка 2 – «АСГ.Др.Щ.В.НП.ІІ.БНД 70/100 – ДСТУ Б В.2.7 119:2011»
Період вимог/скарг з 06.11.2025 12:04 по 12.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 00:00 по 07.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.11.2025 12:04
Довідка НАЗК
06.11.2025 12:04
Повідомлення про рішення
06.11.2025 12:02
-
30.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-22-003674-a-c1
Підписаний і діє
Номер
46-КП/3110-2025
1 012 536 грн.
843 780 грн.
З ПДВ
Підписано
12.11.2025
Строк дії договору з
12.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
164 (тонни)
Асфальтобетонна суміш тип В, марка 2 – «АСГ.Др.Щ.В.НП.ІІ.БНД 70/100 – ДСТУ Б В.2.7 119:2011»
Номенклатура
Асфальтобетонна суміш тип В, марка 2 – «АСГ.Др.Щ.В.НП.ІІ.БНД 70/100 – ДСТУ Б В.2.7 119:2011»
Кількість
164
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Жилсервіс" Златопільської міської ради Харківської області
Повна назва
Комунальне підприємство "Жилсервіс" Златопільської міської ради Харківської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39045562

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУД ПОЛТАВА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУД ПОЛТАВА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45569763

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.11.2025 11:25
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-10-000001
Дата створення проекту
10.11.2025 09:44
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.11.2025 12:55
Дата публікації висновку про результати
25.11.2025 20:45
Дата завершення усунення порушень
10.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 635-24-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ № 308 07.11.2025 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 07.11.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.11.2025 № 308 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5 UA-2025-10-22-003674-a 22.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.11.2025 00:00
Документи рішення
10.11.2025 12:55
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформаціі? про закупівлю, відповідності вимог тендерноі? документаціі? вимогам Закону Украі?ни «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостеи? здіи?снення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом Украі?ни «Про публічні закупівлі», на період діі? правового режиму воєнного стану в Украі?ні та протягом 90 днів з дня и?ого припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів Украі?ни від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозицій учасника, своєчасності укладання договорів про закупівлю, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річнии? план закупівель Комунального підприємства "Жилсервіс" Златопільської міської ради Харківської області (далі - Замовник) на 2025 рік (ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-10-22-003566-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію з Додатками (1-8), затверджену рішенням уповноваженоі? особи Замовника від 22.10.2025, реєстр отриманих тендерних пропозиціи?, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЛЯХБУД ПОЛТАВА» (далі - ТОВ «ШЛЯХБУД ПОЛТАВА»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.11.2025, протокольне рішення (протокол) Замовника щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.11.2025р., щодо визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.11.2025, договір про закупівлю товару від 12.11.2025р. № 46-КП/3110-2025 (далі - Договір) з Додатком № 1, Додаткова угода від 12.11. 2025 № 1 до Договору, відповідь Замовника на пояснення, отримане через електронну систему закупівель 13.11.2025 року. 1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відповідності вимог тендерноі? документаціі? вимогам Закону з урахуванням Особливостеи? встановлено наступне. 1.1 Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до вимог частини третьої статті 17 Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб» від 09.01.2025 № 4196-IX Господарський кодекс України втратив чинність з 28.08.2025. Аналізом оприлюдненої в електронній системі закупівель тендерної документації на закупівлю встановлено, що пункти 1.1. та 12.5 Додатка № 5 до тендерної документації Замовника містить вимоги, що - Договір про закупівлю товару за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до норм Цивільного Кодексу України, Господарського Кодексу України, Особливостей і що у випадках, не передбачених даним Договором, сторони керуються чинним цивільним, господарським законодавством України. Тобто, тендерна документація складена та затверджена Замовником без врахування змін в законодавстві, які діяли на дату проведення закупівлі та тендерна документація містить вимоги щодо необхідності дотримання нормативно-правових актів, нечинних на момент оголошення закупівлі. Отже, на порушення абзацу першого частини третій статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей тендерна документація містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 12.11.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запити Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 13.11.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «Наступним повідомляємо чому Замовником складена Тендерна документація відповідно до норм Господарського Кодексу України, а саме Додаток 5 «Проект договору про закупівлю товару». Додаток 5 використовується підприємством на протязі багатьох років, та не передавався для перегляду та внесенню змін юридичному відділу. Враховуємо Ваше запитання як зауваження, та відповідно до нього вже виконуємо дії для виправлення помилки. В Договорі №46-КП/3110-2025 від 12.11.2025року будуть внесені зміни шляхом підписання додаткової угоди.». 1.2. Згідно вимог пункту 3 частини другої Статті 21 Закону щодо інформування про проведення відкритих торгів оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. Водночас, згідно пункту 5 частини другої статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, як: кількість товару та місце його поставки та місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. На виконання вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначена наступна інформація: місце поставки товарів: «Україна, Харківська область, Златопільська територіальна громада, дороги та тротуари». На виконання вимог пункту 5 частини другої статті 22 Закону Закону Замовник в тендерній документації пунктом 4.3. Розділу 1. «Загальні положення» визначає місце поставки товарів: «64102, Україна, Харківська область, місто Златопіль, дороги та тротуари міста», що не відповідає інформації, зазначеній в оголошенні про проведення відкритих торгів. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 12.11.2025 щодо вище виявлених розбіжностей. На вищезазначений запити Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 13.11.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «Повідомляємо про місце поставки, та просимо врахувати як несуттєву помилку (людський фактор) допущену в тендерній документації, а саме пункт 4,3 Розділ 1 Загальні положення. Просимо вважати за дійсну та вірну адресу яка є зазначеною в оголошенні до закупівлі: Україна, Харківська область, Златопільська територіальна громада, дороги та тротуари. Вважаємо що помилка не несе негативного впливу на бюджет». Однак, Замовником надано пояснення що підтверджує факт порушення пункту 5 частини другої статті 22 Закону в частині внесення недостовірної інформації щодо місця поставки товару.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерноі? документаціі? вимогам Закону з урахуванням Особливостеи? встановлено порушення вимог абзацу першого частини третій статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей та пункту 5 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформаціі? про закупівлю, розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «ШЛЯХБУД ПОЛТАВА»; своєчасності укладання договорів про закупівлю; відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно - східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо не допущення встановлених порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
25.11.2025 00:00
Дата публікації
25.11.2025 20:45
Документи висновку
25.11.2025 20:45
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до: "Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель": З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно - східний офіс Держаудитслужби Повідомляємо про вжиті заходи щодо не допущення встановлених порушення у подальшому: фахівці КП "Жилсервіс" вже працюють над допущеними помилками, шляхом внесення змін до документації. Стосовно Договору до закупівлі ID: UA-2025-10-22-003674-a Асфальтобетонна суміш тип В, марка 2 - «АСГ.Др.Щ.В.НП.ІІ.БНД 70/100 – ДСТУ Б В.2.7 119:2011» з постачальником ТОВ "Шляхбуд Полтава" №46КП/3110-2025 від 12.11.2025 вже внесені зміни до пунктів договору додатковою угодою №2 від 25.11.2025 року (додається).
Дата публікації
28.11.2025 11:21
Документи інформації про усунення порушення
28.11.2025 11:21
-
28.11.2025 11:23
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Асфальтобетонна суміш тип В, марка 2 - «АСГ.Др.Щ.В.НП.ІІ.БНД 70/100 - ДСТУ Б В.2.7 119:2011», код ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-22-003674-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат на закупівлю товару: Асфальтобетонна суміш тип В, марка 2 - «АСГ.Др.Щ.В.НП.ІІ.БНД 70/100 - ДСТУ Б В.2.7 119:2011» за ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали 44113620-7 - Асфальт у кількості 164 тони, з наданням відповідних підтверджуючих документів та розрахунків? 2. Чому Замовником зазначено в Оголошенні про проведення відкритих торгів місце поставки товарів: «Україна, Харківська область, Златопільська територіальна громада, дороги та тротуари», якщо Тендерна документація містить пункт 4.3. Розділ 1. Загальні положення, що визначає місце поставки товарів: «64102, Україна, Харківська область, місто Златопіль, дороги та тротуари міста»? 3. Чому Замовником складена Тендерна документація відповідно до норм Господарського Кодексу України, а саме Додаток 5 «Проект договору про закупівлю товару» містить п.1.1. наступного змісту: «Цей договір укладено відповідно до норм Цивільного Кодексу України, Господарського Кодексу України, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178.», та п. 12.5. викладено наступного змісту: «У випадках, не передбачених даним Договором, Сторони керуються чинним цивільним, господарським законодавством України.», якщо згідно частини 3 статті 17 Закону № 4196-IX з 28 серпня 2025 року Господарський кодекс України визнано таким, що втратив чинність? 4. Надати дозволи, рішення, накази, обґрунтування та інші розпорядчі документи щодо визначення суми джерела фінансування закупівлі, а саме за рахунок місцевого бюджету у сумі - 13918,02 грн.? Пояснення, інформацію та документи, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
12.11.2025 12:28
Орган перевірки
18.11.2025 00:00
Документи повідомлення
12.11.2025 12:34
-
Відповідь
Надаємо пояснення, інформацію та документи які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань.
1. Закупівля здійснюється згідно потреби Замовника у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» 922-VIII. Розрахунок визначення очікуваної вартості здійснено на основі закупівельних цін попередніх закупівель, а також методом порівняння ринкових цін. При визначені очікуваної вартості закупівлі, також враховувалась інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro. Просимо зауважити що ціна за тонну є лише частиною загальної вартості. До визначення очікуваної вартості закупівлі враховувалась вартість доставки, витрати на навантаження та вивантаження, а також інші супутні витрати. Кількість товару визначалась від реальної можливості проведення робіт та погодних умов, які є необхідною складовою для якісного виконання робіт. З метою забезпечення безперервного робочого процесу, оперативного виконання службових завдань у період листопад-грудень 2025 року. 2. Повідомляємо про місце поставки, та просимо врахувати як несуттєву помилку (людський фактор) допущену в тендерній документації, а саме пункт 4,3 Розділ 1 Загальні положення. Просимо вважати за дійсну та вірну адресу яка є зазначеною в оголошенні до закупівлі: Україна, Харківська область, Златопільська територіальна громада, дороги та тротуари. Вважаємо що помилка не несе негативного впливу на бюджет. 3. Наступним повідомляємо чому Замовником складена Тендерна документація відповідно до норм Господарського Кодексу України, а саме Додаток 5 «Проект договору про закупівлю товару». Додаток 5 використовується підприємством на протязі багатьох років, та не передавався для перегляду та внесенню змін юридичному відділу. Враховуємо Ваше запитання як зауваження, та відповідно до нього вже виконуємо дії для виправлення помилки. В Договорі №46-КП/3110-2025 від 12.11.2025року будуть внесені зміни шляхом підписання додаткової угоди. 4. Стосовно надання дозволу, рішення, наказу, обґрунтування та інших розпорядчих документів в підтвердження джерела фінансування закупівлі, а саме за рахунок місцевого бюджету у сумі 13918грн.02 коп. надаємо наступні документи: - Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік №5 від 29.01.2025 р. - Помісячний розпис Бюджет Первомайської міської територіальної громади (Загальний фонд) - Реєстр змін №337 від 25.07.2025р. - Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік №8 від 29.07.2025 р. - Лист про внесення змін до місцевого бюджету на 2025 рік. . Вх №1123 від 04.08.2025р. - Лист про внесення змін до місцевого бюджету на 2025 рік Вх №1712 від 03.11.2025р - Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік №29 від 04.11.2025р Також просимо зауважити що станом на дату початку закупівлі, а саме 22.10.2025 року сума бюджетного призначення складала саме 13 918 грн.02 коп. бо була визнана залишком. Відповідно до листа «Про зміни плану використання бюджетних коштів на 2025 рік» Вх №1712 від 03.11.2025р. Ухвалено рішення щодо внесення змін до місцевого бюджету на 2025 рік, а саме: - Придбання матеріалів для проведення заходів з поточного ремонту доріг (асфальтобетонна суміш) – 1 000 000,00 грн (лист надається) Повідомляємо що на 13.11.2025 року та сума бюджетного призначення складає 1 013 918,02 коп. відповідно до чого між комунальним підприємством «Жилсервіс» та постачальником ТОВ «Шляхбуд Полтава» було підписано договір №46-КП/3110-2025 від 12.11.2025року та додаткову угоду №1 до нього зі зміною пункту 3,2, а саме: джерело фінансування.
Рішеня
13.11.2025 15:31
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 013 918.02 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Жилсервіс" Златопільської міської ради Харківської області
Контактний телефон:
+380684704454
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 013 918.02 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Жилсервіс" Златопільської міської ради Харківської області
Контактний телефон:
+380684704454
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності