Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей: Зафіксовано невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. В проєкті договору учасником замінений додаток до договору, який є невід’ємною його частиною, а саме: видалений стовпчик з таблиці Перелік земельних ділянок «в т.ч. ПДВ (за наявності), грн.», в якому проставляється сума ПДВ (за наявністю). Якщо в учасника відсутня сума ПДВ, то проставляється прочерк. 2. Наданий лист-згода з проєктом договору від 27.10.25 № 1033, в якому зазначено, що учасник ознайомлений і погоджується з проєктом договору про закупівлю та порядком змін його умов, викладеними у Додатку № 6 до тендерної документації, оголошення про проведення закупівлі (відкриті торги з особливостями) та у разі визнання учасника переможцем закупівлі, зобов’язується підписати Договір про закупівлю у редакції замовника. Замовником у своїй тендерній документації вимагається гарантійний лист, а не лист-згода, яким учасник підтверджує, що він ознайомився з проєктом договору (Додаток 6 до тендерної документації) та згоден з його істотними умовами, гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі такого проєкту. Учасник своїм листом № 1033 зобов’язався підписати договір, але не гарантував виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі такого проєкту. 3. Учасником надано лист від 27.10.25 № 1040 з інформацією про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація), а не гарантовано у довільній формі про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 5 до тендерної документації. 4. Учасником надано довідку від 27.10.25 № 1041 про наявність офісного приміщення, що використовується учасником, в якій зазначено, що у користуванні наявне офісне приміщення по договору оренди (від 04.10.2023 без номеру), укладеним між ФОП Кравець Я.І. та ФОП Ганжа О.О. Втім, учасником зазначено, що інформація, що міститься у даній довідці, а також умови договору оренди офісного приміщення відносяться до комерційної таємниці. У зв’язку з вищевикладеним, учасник не має права приховувати інформацію про наявність офісного приміщення (зокрема, договір оренди) як комерційну таємницю, якщо ця інформація необхідна для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям. Відповідно до статті 505 Цивільного кодексу України комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Господарський кодекс України, на який посилається учасник, а саме на статтю 36, втратив чинність 28 серпня 2025 року. Право Учасника визначати інформацію як комерційну таємницю у сфері публічних закупівель обмежується спеціальною нормою – абзацем другим частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.» Закон України «Про публічні закупівлі» чітко забороняє віднесення до конфіденційної інформації (зокрема, комерційної таємниці) документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Документи про наявність матеріально-технічної бази (зокрема, договір оренди офісного приміщення) є саме такою інформацією, оскільки вони вимагаються Замовником для підтвердження кваліфікаційного критерію та відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. 5. На вимогу замовника замість скан-копії оригіналу договору страхування професійної відповідальності розробників документації із землеустрою перед замовниками та третіми особами учасником надано довідку від 08.02.2025 про страхування відповідальності розробників документації із землеустрою перед третіми особами (страховик: Акціонерне товариство «Страхова компанія ББС», страхувальник: ФОП Кравець Ярослав Ігорович). 6. Учасником надано договір про оренду обладнання № 02-10/2023 від 02.10.2023 на тахеометр; відповідно до пункту 4.1 договору строк оренди складає 1 календарний рік з моменту прийняття об’єкта оренди, що підтверджується актом прийому-передачі обладнання до договору від 10.10.2023; тож договір діє до 10.10.2024 і автоматично подовжений до 10.10.2025 відповідно до пункту 4.2 цього договору. Також надано договір про оренду обладнання № 08-01/2023 від 08.01.2023 на комплект ГНСС приймача Tpimble R8; відповідно до пункту 4.1 договору строк оренди складає 1 календарний рік з моменту прийняття об’єкта оренди, що підтверджується актом прийому-передачі обладнання до договору від 08.01.2023; тож договір діє до 08.01.2024 і автоматично подовжений до 08.01.2025 відповідно до пункту 4.2 цього договору. Додатково учасником надано лист-підтвердження від ФОП Кравця Ігоря Івановича № 02 від 24.02.2025 про те, що вищевказані договори не були розірвані та були продовжені автоматично згідно з пунктом 4.2 до 31.12.2025. Інформація, зазначена у довідці, протирічить інформації, зазначеній у пунктах 4.2, 11.2 та 11.8 вищевказаних договорів. Ідентична інформація в обох договорах: пунктом 11.2 договору передбачено, що умови цього договору оренди обладнання можуть бути змінені тільки за взаємною згодою Сторін з обов’язковим складанням письмового документу, а пунктом 11.8 передбачено, що додаткові угоди та додатки до цього договору є невід’ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані сторонами та скріплені їх печатками (при наявності). Надані договори оренди обладнання, навіть з урахуванням автоматичного продовження (п. 4.2), діють лише до 10.10.2025 та 08.01.2025 відповідно, що не покриває весь необхідний термін закупівлі – до 19.12.2025. Тобто, між підписантами договорів № 02-10/2023 від 02.10.2023 та № 08-01/2023 від 08.01.2023 повинна бути підписана додаткова угода про продовження договорів до 31.12.2025. Тож, у підсумку, відповідно до пункту 11.2 ФОП Кравець Ігор Іванович не може одноосібно заявляти (тільки за взаємною згодою сторін) про те, що вищевказані договори не були розірвані, а були продовжені автоматично до 31.12.2025. Учасником ФОП Кравцем Ярославом Ігоревичем документально не підтверджено наявність технічного та технологічного забезпечення, необхідного для надання послуги відповідно до предмету закупівлі, а саме: - GNSS приймач з RТК режимом; - електронний тахеометр. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток 6 до тендерної документації; 2. Тендерна документація (Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції); 3. Тендерна документація (Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції); 4. Додаток 1 до тендерної документації (пункт 1); 5. Додаток 1 до тендерної документації (пункт 1); 6. Додаток 1 до тендерної документації (пункт 1). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. проєкт договору, заповнений та підписаний учасником (Додаток 6 до тендерної документації); 2. гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що він ознайомився з проєктом договору (Додаток 6 до тендерної документації) та згоден з його істотними умовами, гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі такого проєкту; 3. лист-гарантія у довільній формі про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 5 до тендерної документації; 4. довідка у довільній формі, складена Учасником, на фірмовому бланку (за наявності) та завірена печаткою (за наявності), що містить інформацію про наявність технічного та технологічного забезпечення, необхідного для надання послуги відповідно до предмету закупівлі та підтверджуючі документи (офісне приміщення); 5. довідка у довільній формі, складена Учасником, на фірмовому бланку (за наявності) та завірена печаткою (за наявності), що містить інформацію про наявність технічного та технологічного забезпечення, необхідного для надання послуги відповідно до предмету закупівлі та підтверджуючі документи (скан-копія оригіналу договору страхування професійної відповідальності розробників документації із землеустрою перед замовниками та третіми особами); 6. довідка у довільній формі, складена Учасником, на фірмовому бланку (за наявності) та завірена печаткою (за наявності), що містить інформацію про наявність технічного та технологічного забезпечення, необхідного для надання послуги відповідно до предмету закупівлі та підтверджуючі документи (GNSS приймач з RТК режимом та електронний тахеометр).