Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною цільового призначення від ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-22-001879-a
Id Tender fdb71d757677407a84fb36c2df503ac8
План UA-P-2025-10-22-001133-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.10.2025 10:03
Остання зміна 12.11.2025 10:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
40 163 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.10.2025 10:03 до 30.10.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 22.10.2025 10:03
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.10.2025 10:03
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.10.2025 15:23
до 06.11.2025 14:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.11.2025 14:38
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.11.2025 14:38
до 12.11.2025 10:04
Період уточнень
з 22.10.2025 10:03 до 27.10.2025 00:00
Період оскарження
з 22.10.2025 10:03 до 27.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.10.2025 15:23 до 06.11.2025 14:38
Період кваліфікації
з 31.10.2025 15:23 до 06.11.2025 14:38
Основні параметри
Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною цільового призначення
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету; Протокол УО № 76 від 22.10.2025; Місцезнаходження замовника: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33; Категорія замовника: п.1 ч.4 ст.2 – орган місцевого самоврядування; Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням особливостей (п. 10 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.22); річна сума 1 746 500,00 грн. (постійний кошторис); КПКВК 3617130; Уповноважені особи: з питань організації проведення закупівлі – Середа–Вакулішина Наталія Анатоліївна – заступник начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності; тел. (0542) 700-411; e-mail: [email protected]; з технічних питань – Бондаренко Ярина Олександрівна – заступник начальника відділу земельних ресурсів управління земельних відносин, тел. (0542) 700-429, e-mail: [email protected]
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
40 163 грн.
Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною цільового призначення
Назва предмета закупівлі
Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною цільового призначення
Примітки
Мета закупівлі: Зміна цільового призначення земельних ділянок з кадастровими номерами 5924787100:02:017:0001, 5910191500:01:008:0369, 5910191500:01:006:0289, розташованих на території Сумської міської територіальної громади (Піщанський старостинський округ) із земель сільськогосподарського призначення «для ведення товарного сільськогосподарського виробництва» (код виду цільового призначення – 01.01) на землі рекреаційного призначення «земельні ділянки загального користування відведені під місця поховання» (код виду цільового призначення - 07.09) проводиться з метою приведення відомостей про них у відповідність до їх фактичного використання – під існуючими кладовищами та подальшого їх надання в постійне користування Комунальному підприємству «Спеціалізований комбінат» Сумської міської ради. Виконавець зобов'язаний здійснити: - складання документації із землеустрою та обмінних файлів; - супровід і захист своєї роботи самостійно до досягнення результату і надання послуги в повному обсязі. Послуги, супутні для досягнення остаточної мети виконання замовлення, окремо не сплачуються Замовником, а входять у запропоновану вартість. У разі внесення змін до законодавчих та нормативно-правових актів, Виконавець зобов'язаний привести весь комплект документації у відповідність до внесених змін. Надані послуги повинні відповідати вимогам наступних нормативно-правових актів: Земельного кодексу України; Закону України «Про землеустрій»; Закону України «Про Державний земельний кадастр»; Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051. За результатами надання послуги Виконавцем робіт Замовнику передаються наступні матеріали: В паперовій формі в 1 (одному) примірнику: - оригінал проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок. В електронній формі в 1 (одному) примірнику на фізичних носіях інформації: - обмінні файли у форматі XML на земельні ділянки, створені для внесення відомостей (категорія земель та вид цільового призначення) про земельні ділянки в Державний земельний кадастр; - проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок (копія у форматі *.PDF). *Технічні та якісні вимоги до графічного образу документів, що передаються Замовнику в електронній формі на фізичних носіях інформації: формат зображення - кольоровий; роздільна здатність - 300 точок на дюйм; глибина кольору - не менше ніж 4 біти; формат готового файла - PDF; розмір файла - не більше ніж 300 мегабайт.
Очікувана вартість
40 163 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
401,63
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
31.10.2025 14:54
Закінчення аукціону
31.10.2025 15:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною цільового призначення
Код ДК 021:2015
71354300-7 - Послуги з кадастрової зйомки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
40009, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Садова, 33
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Документи, що складаються та подаються Учасниками у складі тендерних пропозицій, повинні бути складені українською мовою.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Кравець Ярослав Ігорович
Пропозиція:
7 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НОРМАТИВ ПЛЮС"
Пропозиція:
11 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДП "СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ"
Пропозиція:
25 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.10.2025 14:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.10.2025 10:03
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380542700411
Сайт:
http://dresurs.smr.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40456009
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
40009
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
вулиця Садова, 33
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною цільового призначення
Період вимог/скарг з 06.11.2025 14:38 по 12.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2025 15:23 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити переможцем відкритих торгів з урахуванням особливостей № UA-2025-10-22-001879-a згідно з предметом: «Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною цільового призначення»- код ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії, вартість пропозиції: 7 000,00 (сім тисяч грн. 00 коп.) без урахування ПДВ учасника Фізичну особу-підприємця Кравця Ярослава Ігоровича (код 3222710972) як такого, що надав всі документи, що відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, вимогам, установленим у тендерній документації замовника. 2. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів з урахуванням особливостей № UA-2025-10-22-001879-a Фізичною особою-підприємцем Кравцем Ярославом Ігоровичем (код 3222710972) та надіслати на його адресу (03164, Київська область, м. Київ, вул. Генерала Наумова, 41/96) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 3. Протягом одного дня з дня прийняття цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
06.11.2025 14:40
Довідка НАЗК
06.11.2025 14:38
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.11.2025 10:42
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
31.10.2025 15:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 10:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2025 10:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
31.10.2025 15:23
Надати до
04.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей: Зафіксовано невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. В проєкті договору учасником замінений додаток до договору, який є невід’ємною його частиною, а саме: видалений стовпчик з таблиці Перелік земельних ділянок «в т.ч. ПДВ (за наявності), грн.», в якому проставляється сума ПДВ (за наявністю). Якщо в учасника відсутня сума ПДВ, то проставляється прочерк. 2. Наданий лист-згода з проєктом договору від 27.10.25 № 1033, в якому зазначено, що учасник ознайомлений і погоджується з проєктом договору про закупівлю та порядком змін його умов, викладеними у Додатку № 6 до тендерної документації, оголошення про проведення закупівлі (відкриті торги з особливостями) та у разі визнання учасника переможцем закупівлі, зобов’язується підписати Договір про закупівлю у редакції замовника. Замовником у своїй тендерній документації вимагається гарантійний лист, а не лист-згода, яким учасник підтверджує, що він ознайомився з проєктом договору (Додаток 6 до тендерної документації) та згоден з його істотними умовами, гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі такого проєкту. Учасник своїм листом № 1033 зобов’язався підписати договір, але не гарантував виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі такого проєкту. 3. Учасником надано лист від 27.10.25 № 1040 з інформацією про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація), а не гарантовано у довільній формі про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 5 до тендерної документації. 4. Учасником надано довідку від 27.10.25 № 1041 про наявність офісного приміщення, що використовується учасником, в якій зазначено, що у користуванні наявне офісне приміщення по договору оренди (від 04.10.2023 без номеру), укладеним між ФОП Кравець Я.І. та ФОП Ганжа О.О. Втім, учасником зазначено, що інформація, що міститься у даній довідці, а також умови договору оренди офісного приміщення відносяться до комерційної таємниці. У зв’язку з вищевикладеним, учасник не має права приховувати інформацію про наявність офісного приміщення (зокрема, договір оренди) як комерційну таємницю, якщо ця інформація необхідна для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям. Відповідно до статті 505 Цивільного кодексу України комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Господарський кодекс України, на який посилається учасник, а саме на статтю 36, втратив чинність 28 серпня 2025 року. Право Учасника визначати інформацію як комерційну таємницю у сфері публічних закупівель обмежується спеціальною нормою – абзацем другим частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.» Закон України «Про публічні закупівлі» чітко забороняє віднесення до конфіденційної інформації (зокрема, комерційної таємниці) документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Документи про наявність матеріально-технічної бази (зокрема, договір оренди офісного приміщення) є саме такою інформацією, оскільки вони вимагаються Замовником для підтвердження кваліфікаційного критерію та відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. 5. На вимогу замовника замість скан-копії оригіналу договору страхування професійної відповідальності розробників документації із землеустрою перед замовниками та третіми особами учасником надано довідку від 08.02.2025 про страхування відповідальності розробників документації із землеустрою перед третіми особами (страховик: Акціонерне товариство «Страхова компанія ББС», страхувальник: ФОП Кравець Ярослав Ігорович). 6. Учасником надано договір про оренду обладнання № 02-10/2023 від 02.10.2023 на тахеометр; відповідно до пункту 4.1 договору строк оренди складає 1 календарний рік з моменту прийняття об’єкта оренди, що підтверджується актом прийому-передачі обладнання до договору від 10.10.2023; тож договір діє до 10.10.2024 і автоматично подовжений до 10.10.2025 відповідно до пункту 4.2 цього договору. Також надано договір про оренду обладнання № 08-01/2023 від 08.01.2023 на комплект ГНСС приймача Tpimble R8; відповідно до пункту 4.1 договору строк оренди складає 1 календарний рік з моменту прийняття об’єкта оренди, що підтверджується актом прийому-передачі обладнання до договору від 08.01.2023; тож договір діє до 08.01.2024 і автоматично подовжений до 08.01.2025 відповідно до пункту 4.2 цього договору. Додатково учасником надано лист-підтвердження від ФОП Кравця Ігоря Івановича № 02 від 24.02.2025 про те, що вищевказані договори не були розірвані та були продовжені автоматично згідно з пунктом 4.2 до 31.12.2025. Інформація, зазначена у довідці, протирічить інформації, зазначеній у пунктах 4.2, 11.2 та 11.8 вищевказаних договорів. Ідентична інформація в обох договорах: пунктом 11.2 договору передбачено, що умови цього договору оренди обладнання можуть бути змінені тільки за взаємною згодою Сторін з обов’язковим складанням письмового документу, а пунктом 11.8 передбачено, що додаткові угоди та додатки до цього договору є невід’ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані сторонами та скріплені їх печатками (при наявності). Надані договори оренди обладнання, навіть з урахуванням автоматичного продовження (п. 4.2), діють лише до 10.10.2025 та 08.01.2025 відповідно, що не покриває весь необхідний термін закупівлі – до 19.12.2025. Тобто, між підписантами договорів № 02-10/2023 від 02.10.2023 та № 08-01/2023 від 08.01.2023 повинна бути підписана додаткова угода про продовження договорів до 31.12.2025. Тож, у підсумку, відповідно до пункту 11.2 ФОП Кравець Ігор Іванович не може одноосібно заявляти (тільки за взаємною згодою сторін) про те, що вищевказані договори не були розірвані, а були продовжені автоматично до 31.12.2025. Учасником ФОП Кравцем Ярославом Ігоревичем документально не підтверджено наявність технічного та технологічного забезпечення, необхідного для надання послуги відповідно до предмету закупівлі, а саме: - GNSS приймач з RТК режимом; - електронний тахеометр. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток 6 до тендерної документації; 2. Тендерна документація (Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції); 3. Тендерна документація (Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції); 4. Додаток 1 до тендерної документації (пункт 1); 5. Додаток 1 до тендерної документації (пункт 1); 6. Додаток 1 до тендерної документації (пункт 1). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. проєкт договору, заповнений та підписаний учасником (Додаток 6 до тендерної документації); 2. гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що він ознайомився з проєктом договору (Додаток 6 до тендерної документації) та згоден з його істотними умовами, гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі такого проєкту; 3. лист-гарантія у довільній формі про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 5 до тендерної документації; 4. довідка у довільній формі, складена Учасником, на фірмовому бланку (за наявності) та завірена печаткою (за наявності), що містить інформацію про наявність технічного та технологічного забезпечення, необхідного для надання послуги відповідно до предмету закупівлі та підтверджуючі документи (офісне приміщення); 5. довідка у довільній формі, складена Учасником, на фірмовому бланку (за наявності) та завірена печаткою (за наявності), що містить інформацію про наявність технічного та технологічного забезпечення, необхідного для надання послуги відповідно до предмету закупівлі та підтверджуючі документи (скан-копія оригіналу договору страхування професійної відповідальності розробників документації із землеустрою перед замовниками та третіми особами); 6. довідка у довільній формі, складена Учасником, на фірмовому бланку (за наявності) та завірена печаткою (за наявності), що містить інформацію про наявність технічного та технологічного забезпечення, необхідного для надання послуги відповідно до предмету закупівлі та підтверджуючі документи (GNSS приймач з RТК режимом та електронний тахеометр).
Створено
05.11.2025 10:42
Надати до
06.11.2025 10:42
Договір
UA-2025-10-22-001879-a-a1
Підписаний і діє
Номер
465-11
7 000 грн.
7 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.11.2025
Строк дії договору з
12.11.2025
по
19.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною цільового призначення
Номенклатура
Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною цільового призначення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
7 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40456009

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа-підприємець Кравець Ярослав Ігорович
Повна назва
Фізична особа-підприємець Кравець Ярослав Ігорович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3222710972

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.11.2025 10:04
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
40 163 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 15:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380542700411
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
40 163 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 15:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380542700411
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності