Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 16110000-9 - Плуги чи дискові борони (Плуг оборотний напівпричепний (корпусів 5+1) (цей крок співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility) від ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНЕ УЧИЛИЩЕ №44 М.МИРГОРОДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-22-001488-a
Id Tender 9442e0cf8b9f430cbc6e1b3809dad195
План UA-P-2025-10-22-001218-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.10.2025 10:06
Остання зміна 11.11.2025 14:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
790 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.10.2025 10:05 до 30.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.10.2025 10:05
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.10.2025 10:05
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.10.2025 00:00
до 03.11.2025 11:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.11.2025 11:13
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.11.2025 11:13
до 11.11.2025 14:46
Період уточнень
з 22.10.2025 10:05 до 27.10.2025 00:00
Період оскарження
з 22.10.2025 10:05 до 27.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.10.2025 00:00 до 03.11.2025 11:13
Період кваліфікації
з 30.10.2025 00:00 до 03.11.2025 11:13
Основні параметри
Код ДК 021:2015 16110000-9 - Плуги чи дискові борони (Плуг оборотний напівпричепний (корпусів 5+1) (цей крок співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility)
Тип плуга-навісний Продуктивність протягом часу не менше, га/год 0,7 Ширина захоплення, 0,7м -1,8-2,7 Глибина оранки, 30см Кількість робочих корпусів, не менше12 Відстань між корпусами по ходу плуга,900-1000мм Маса, не менше 2155 Робоча швидкість, км/ч 4-8 Потужність трактора/ не менше 21к.с
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
790 000 грн.
Плуг оборотний напівпричепний (корпусів 5+)
Назва предмета закупівлі
Плуг оборотний напівпричепний (корпусів 5+)
Очікувана вартість
790 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3950,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Плуг оборотний напівпричепний (корпусів 5+)
Код ДК 021:2015
16110000-9 - Плуги чи дискові борони
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37600, Україна, Полтавська область, місто Миргород, вулиця Козацька, 26
Дата постачання по
05.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Договором здійснюється Замовником протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі товару на підставі виставленого Постачальником рахунку
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка Товару здійснюється Постачальником власними силами та за власний рахунок. Разом з Товаром Постачальник повинен надати Замовнику: - видаткову накладну, рахунок на оплату та Акт приймання-передачі товару; - копію сертифіката відповідності або свідоцтва про визнання відповідності згідно вимог чинного законодавства та сертифікат типу на Товар форма якого відповідає вимогам чинного законодавства, для забезпечення можливості проведення державної реєстрації Товару; - сервісну книжку; - інструкцію з експлуатації (що містить технічні дані товару); - сертифікат про походження товару; - інші документи (за вимогою Замовника).
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГРАННО ТЕХ"
Пропозиція:
789 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.10.2025 10:06
Оголошення про проведення закупівлі
22.10.2025 09:48
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Швачич
Електронна пошта
Телефон
+380535546294
Сайт:
http://ptu44.com
Замовник
ЄДРПОУ
02546861
Повна назва
ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНЕ УЧИЛИЩЕ №44 М.МИРГОРОДА
Поштовий індекс
37600
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
місто Миргород
Адреса
вулиця Козацька будинок 26
Кваліфікація
Лот № 1 Плуг оборотний напівпричепний (корпусів 5+)
Період вимог/скарг з 03.11.2025 11:13 по 09.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 00:00 по 07.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.11.2025 11:13
Довідка НАЗК
03.11.2025 11:13
Повідомлення про рішення
30.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-22-001488-a-a1
Підписаний і діє
Номер
191
789 000 грн.
657 500 грн.
З ПДВ
Підписано
11.11.2025
Строк дії договору з
11.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Плуг оборотний напівпричепний (корпусів 5+)
Номенклатура
Плуг оборотний напівпричепний (корпусів 5+)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
657 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 5 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНЕ УЧИЛИЩЕ №44 М.МИРГОРОДА
Повна назва
ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНЕ УЧИЛИЩЕ №44 М.МИРГОРОДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02546861

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГРАННО ТЕХ"
Повна назва
ТОВ "ГРАННО ТЕХ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39694558

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.11.2025 14:46
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
11.11.2025 14:41
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-17-000047
Дата створення проекту
17.11.2025 14:56
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.11.2025 17:50
Дата публікації висновку про результати
25.11.2025 16:01
Дата завершення усунення порушень
10.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 408-99-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.11.2025 № 120-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 17.11.2025 № 120-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11. UA-2025-10-22-001488-a, 22.10.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.11.2025 00:00
Документи рішення
17.11.2025 17:50
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 листопада року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю; відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО УЧИЛИЩА №44 М.МИРГОРОДА (далі ? Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-10-22-001218-a; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-10-22-001488-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20 жовтня 2025 року № 250/ВТ/ШІ/UF; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-10-22-001488-a від 03 листопада 2025 року; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГРАННО ТЕХ» (далі – Учасник); протокол уповноваженої особи від 03 листопада 2025 року № 292 ВТ/Ш/UF; повідомлення про намір укласти договір від 03 листопада 2025 року; договір № 191 від 11 листопада 2025 року на суму 789 000,00 грн (з ПДВ); відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 20 листопада 2025 року в електронній системі закупівель. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення замовником при складанні тендерної документації пункту 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28 та абзаців 3, 6 пункту 19 Особливостей. Абзацом 1 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Пунктом 1 частини 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пунктом 19 Особливостей визначено перелік випадків, які можуть змінювати істотні умови договору про закупівлю після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. В пункті 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник зазначив випадки зміни істотних умов договору, зокрема: «2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг». В редакції Особливостей, які діяли на момент проведення процедури закупівлі (21 жовтня 2025 року) такі випадки зміни істотних умов договору про закупівлю відсутні. Слід відмітити, що абзаци 3 та 6 пункту 19 Особливостей викладені у новій редакції на підставі постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 01 вересня 2025 року № 1067 та передбачає, зокрема: «2) узгодженого сторонами збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що відбулося з дня укладення договору про закупівлю (у разі збільшення ціни за одиницю товару за цим підпунктом вперше) або з дня останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни (у разі збільшення ціни за одиницю товару за цим підпунктом вдруге і далі), за умови документального підтвердження такого коливання. Такі зміни до договору про закупівлю можуть бути внесені не раніше 90 днів з дня підписання договору про закупівлю або внесення до нього змін щодо збільшення ціни за одиницю товару за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Обмеження стосовно строків внесення змін до договору про закупівлю щодо збільшення ціни за одиницю товару не застосовується у разі зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. Обмеження щодо збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків застосовується щодо кожного окремого випадку збільшення ціни за одиницю товару (без обмеження кількості змін). Змінена ціна за одиницю товару не повинна перевищувати 50 відсотків ціни за одиницю товару, що передбачена в початковому договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку». Отже, замовником до тендерної документації включено інформацію без врахування змін до діючого законодавства. Таким чином, тендерна документація складена замовником без врахування змін до Особливостей, в результаті чого порушено норми пункту 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28 та абзаців 3 та 6 пункту 19 Особливостей. З метою підтвердження або спростування встановленого, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 20 листопада 2025 року через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику. Замовником 20 листопада 2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь: «Відповідно до п. 4 Розділу 6 Тендерної документації не враховано зміни від 01.09.2025 р. № 1067 Постанови КМУ до Постанови № 1178 від 12.10.2022. Так, як в Проєкті договору враховані вимоги п. 19 Постанови, дана редакція Тендерної документації не має на меті уникнення від норм Закону…». Надана відповідь не спростовує виявленого, з огляду на те, що Замовником в проекті договору враховані лише зміни абзацу 3 пункту 19 Особливостей, при цьому, зміни абзацу 6 пункту 19 Особливостей не враховано. Як наслідок, замовником укладено договір № 191 від 11 листопада 2025 року, умови якого викладені без врахування змін, зокрема, до абзацу 6 пункту 19 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення пункту 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28 та абзаців 3 та 6 пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю; відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на усунення виявлених порушень та недопущення їх у подальшому, зокрема, шляхом: - приведення умов укладеного договору у відповідність до вимог чинного законодавства; - недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
25.11.2025 00:00
Дата публікації
25.11.2025 16:01
Документи висновку
25.11.2025 16:01
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до наданого висновку за проведеним моніторингом UA-M-2025-11-17-000047 та виявлених порушень ПТУ № 44 м. Миргорода надаємо пояснення та ознаки виправлення порушень за недотриманням вимог п. 19 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 умов договору закупівлі UA-2025-10-22-001488-a. Всі вимоги стосовно вищезгаданих порушень усунуто, всі зазначені зміни враховано, шляхом внесення змін до укладеного переможцем угоди (зміни угоди додаються)
Дата публікації
02.12.2025 06:56
Документи інформації про усунення порушення
02.12.2025 06:56
-
02.12.2025 06:59
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 790 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-22-001488-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (кошторис, план асигнувань, рішення, розпорядження, листування тощо). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
18.11.2025 11:32
Орган перевірки
22.11.2025 00:00
Документи повідомлення
18.11.2025 11:32
-
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 790 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-22-001488-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: В пункту 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації міститься випадки зміни істотних умов договору, що можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, а саме: «…2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;… 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг …». Водночас, до пункту 19 Постанови № 1178 (редакція від 04.09.2025, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі) постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 01.09.2025 № 1067 внесені зміни до переліку випадків зміни істотних умов договору про закупівлю. Проте, замовником зазначені зміни не враховано. Поясніть вказане. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.11.2025 10:48
Орган перевірки
26.11.2025 00:00
Документи повідомлення
20.11.2025 10:49
-
Відповідь
Пояснення- відовідь на звернення до Наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 17.11.2025 № 120-З Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
Пояснення Відповідно до Наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 17.11.2025 № 120-З Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області щодо надання роз'яснень повідомляємо наступне: Пояснення до п. 1 Запиту щодо надання роз’яснень ПТУ № 44 м. Миргорода: На підставі проведено моніторингу серед учасників для визначення технічних характеристик предмета закупівлі (Плуг оборотний напівпричепний (корпусів 5+1) та орієнтовної його вартості, розглянуто пропозиції учасників (додаються). Пояснення до п. 2 Запиту щодо надання роз’яснень ПТУ № 44 м. Миргорода: Відомості щодо закупівлі зазначені/оприлюднені на сайті ПТУ № 44 м. Миргорода за посиланням: https://ptu44.com/wp-content/uploads/2025/10/%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F-%D1%89%D0%BE%D0%B4%D0%BE-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96-%D0%9F%D0%BB%D1%83%D0%B3-51-Ukraine-Facility.pdf Пояснення до п. 3 Запиту щодо надання роз’яснень ПТУ № 44 м. Миргорода: Інформація стосовно джерела фінансування закупівлі зазначені в Змінах до кошторису на 2025 рік зазначена в публічному доступі на нашому сайті https://ptu44.com в публічному доступі, в розділі «Звіти», за посиланням: https://ptu44.com/wp-content/uploads/2025/09/%D0%97%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B8-%D0%B4%D0%BE-%D0%9A%D0%BE%D1%88%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%83-%D0%BD%D0%B0-2025-%D1%80%D1%96%D0%BA-%D0%9C%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F-%D0%9C%D0%B0%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96.pdf Також надаємо перелік техніки по КПКВК 0611221 зі змінами «Інформація щодо переліку техніки, обладнання, устаткування та матеріалів, які передбачається придбати в рамках інвестиційного проєкту Модернізація Майстерень» листування з погодженими змінами (додаються). Перелік техніки зі змінами по кроку 7.12, 7.13 Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти Плану України (додається).
Рішеня
20.11.2025 11:18
Замовник
Відповідь
Пояснення- відовідь на звернення до Наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 17.11.2025 № 120-З Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
Пояснення Відповідно до Наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 17.11.2025 № 120-З Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області щодо надання роз'яснень повідомляємо наступне: Пояснення до п. 1 Запиту щодо надання роз’яснень ПТУ № 44 м. Миргорода: На підставі проведено моніторингу серед учасників для визначення технічних характеристик предмета закупівлі (Плуг оборотний напівпричепний (корпусів 5+1) та орієнтовної його вартості, розглянуто пропозиції учасників (додаються). Пояснення до п. 2 Запиту щодо надання роз’яснень ПТУ № 44 м. Миргорода: Відомості щодо закупівлі зазначені/оприлюднені на сайті ПТУ № 44 м. Миргорода за посиланням: https://ptu44.com/wp-content/uploads/2025/10/%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F-%D1%89%D0%BE%D0%B4%D0%BE-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96-%D0%9F%D0%BB%D1%83%D0%B3-51-Ukraine-Facility.pdf Пояснення до п. 3 Запиту щодо надання роз’яснень ПТУ № 44 м. Миргорода: Інформація стосовно джерела фінансування закупівлі зазначені в Змінах до кошторису на 2025 рік зазначена в публічному доступі на нашому сайті https://ptu44.com в публічному доступі, в розділі «Звіти», за посиланням: https://ptu44.com/wp-content/uploads/2025/09/%D0%97%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B8-%D0%B4%D0%BE-%D0%9A%D0%BE%D1%88%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%83-%D0%BD%D0%B0-2025-%D1%80%D1%96%D0%BA-%D0%9C%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F-%D0%9C%D0%B0%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96.pdf Також надаємо перелік техніки по КПКВК 0611221 зі змінами «Інформація щодо переліку техніки, обладнання, устаткування та матеріалів, які передбачається придбати в рамках інвестиційного проєкту Модернізація Майстерень» листування з погодженими змінами (додаються). Перелік техніки зі змінами по кроку 7.12, 7.13 Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти Плану України (додається).
Рішеня
20.11.2025 11:25
Замовник
Відповідь
Відповідь 2 на Запит щодо надання пояснень до Наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 17.11.2025 № 120-З
Пояснення 1: Відповідно до п. 4 Розділу 6 Тендерної документації не враховано зміни від 01.09.2025 р. № 1067 Постанови КМУ до Постанови № 1178 від 12.10.2022. Так, як в Проєкті договору враховані вимоги п. 19 Постанови, дана редакція Тендерної документації не має на меті уникнення від норм Закону. Надалі зобов’язуємось враховувати та зазначати вірні визначення п. 19 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 з всіма змінами та доповненнями.
Рішеня
20.11.2025 12:15
Замовник
Документи повідомлення
20.11.2025 12:17
-
Відповідь
Усунення порушень за висновком
Відповідно до наданого висновку за проведеним моніторингом UA-M-2025-11-17-000047 та виявлених порушень ПТУ № 44 м. Миргорода надаємо пояснення та ознаки виправлення порушень за недотриманням вимог п. 19 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 умов договору закупівлі UA-2025-10-22-001488-a. Всі вимоги стосовно вищезгаданих порушень усунуто, всі зазначені зміни враховано, шляхом внесення змін до укладеного переможцем угоди (зміни угоди додаються), зміни оголошення UA-2025-10-22-001488-a-a1 за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/contract/UA-2025-10-22-001488-a-a1/changes , додається.
Висновку
27.11.2025 21:51
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
790 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 00:00
Замовник:
ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНЕ УЧИЛИЩЕ №44 М.МИРГОРОДА
Контактний телефон:
+380535546294
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
790 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 00:00
Замовник:
ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНЕ УЧИЛИЩЕ №44 М.МИРГОРОДА
Контактний телефон:
+380535546294
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності