Показати схожі тендери

Закупівля Виконання робіт на об’єкті: “Будівництво будівлі №1/358 (лікувальний корпус), військове містечко №1, місто Рівне” від ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-21-018069-a
Id Tender aabcaae4bdb74280a871bf490a968858
План UA-P-2025-10-16-019527-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 21.10.2025 22:51
Остання зміна 04.12.2025 15:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
151 438 812 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.10.2025 22:50 до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2025 22:50
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.10.2025 22:50
до 12.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 17.11.2025 15:40
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.11.2025 20:24
до 03.12.2025 00:00
Період уточнень
з 21.10.2025 22:50 до 12.11.2025 00:00
Період оскарження
з 21.10.2025 22:50 до 12.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.11.2025 15:40
Основні параметри
Виконання робіт на об’єкті: “Будівництво будівлі №1/358 (лікувальний корпус), військове містечко №1, місто Рівне”
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
151 438 812 грн.
Виконання робіт на об’єкті: “Будівництво будівлі №1/358 (лікувальний корпус), військове містечко №1, місто Рівне”
Назва предмета закупівлі
Виконання робіт на об’єкті: “Будівництво будівлі №1/358 (лікувальний корпус), військове містечко №1, місто Рівне”
Очікувана вартість
151 438 812 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
757194,06
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
757 194.06
Аукціон
Cтарт аукціону
17.11.2025 15:11
Закінчення аукціону
17.11.2025 15:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виконання робіт на об’єкті: “Будівництво будівлі №1/358 (лікувальний корпус), військове містечко №1, місто Рівне”
Код ДК 021:2015
45215140-0 - Будівництво закладів лікарняного типу
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.12.2027 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт на підставі Актів за формою № КБ-2в та Довідок за формою № КБ-3 протягом поточного місяця, у якому підписано Акти та Довідки, або у наступному за поточним. Деталі наведено в додатку 2 до тендерної документації (проєкт договору).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"
Пропозиція:
141 970 242 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЖК - Гарант"
Пропозиція:
151 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Компанія Барбакан"
Пропозиція:
146 743 076.72 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.11.2025 15:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.11.2025 23:18
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шестопал Ігор
Електронна пошта
Телефон
380676541671
Замовник
ЄДРПОУ
26630218
Назва (англійською мовою)
ZAHIDNE UPRAVLINNYa ZAMOVNIKA ROBIT
Повна назва
ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ
Повна назва (англійською мовою)
ZAHIDNE UPRAVLINNYa ZAMOVNIKA ROBIT
Поштовий індекс
79017
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
Мечникова 16а
Кваліфікація
Лот № 1 Виконання робіт на об’єкті: “Будівництво будівлі №1/358 (лікувальний корпус), військове містечко №1, місто Рівне”
Період вимог/скарг з 26.11.2025 20:24 по 02.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.11.2025 15:40 по 16.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Так в складі тендерної пропозиції Учасником було надано договірну ціну з відповідними розрахунками, що вимагались тендерною документацією. Під час опрацювання наданої договірної ціни з відповідними розрахунками, що є невід’ємною частиною тендерної пропозиції було виявлено ряд розбіжностей та невідповідностей вимогам пункту 4.3.5 додатку 1 та пункту 4.3.6 додатку 1 тендерної документації в тому числі порушують вимоги пункту 5.10 Настанови з визначення вартості будівництва із змінами №№1-4 затверджені Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, а саме: - завищення цін на ряд будівельних матеріалів, та є вищими ніж середні ціни на матеріальні ресурси, які визначені у Додатку 3 тендерної документації. Довідка що до розгляду (опрацювання) договірної ціни по об’єкту: “Будівництво будівлі №1/358 (лікувальний корпус), військове містечко №1, місто Рівне”– додається. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Отже, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
Документи кваліфікації
26.11.2025 20:22
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
24.11.2025 19:13
Електроний протокол про продовження строку
17.11.2025 15:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 22:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 22:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ". У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, у зв'язку з великим обсягом документів і інформації та детального аналізу договірної ціни з розрахунками.
Дата продовження строку розгляду
24.11.2025 19:12
Дата кінця розгляду
16.12.2025 00:00
Період вимог/скарг з 27.11.2025 18:47 по 03.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 20:24 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Так в складі тендерної пропозиції Учасником було надано договірну ціну з відповідними розрахунками, що вимагались тендерною документацією. Під час опрацювання наданої договірної ціни з відповідними розрахунками, що є невід’ємною частиною тендерної пропозиції було виявлено ряд розбіжностей та невідповідностей вимогам пункту 4.3.5 додатку 1 та пункту 4.3.6 додатку 1 тендерної документації в тому числі порушують вимоги пункту 5.10 Настанови з визначення вартості будівництва із змінами №№1-4 затверджені Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, а саме: - завищення цін на ряд будівельних матеріалів, та є вищими ніж середні ціни на матеріальні ресурси, які визначені у Додатку 3 тендерної документації. Довідка що до розгляду (опрацювання) договірної ціни по об’єкту: “Будівництво будівлі №1/358 (лікувальний корпус), військове містечко №1, місто Рівне”– додається. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Отже, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "Компанія Барбакан" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
Документи кваліфікації
27.11.2025 18:46
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
26.11.2025 20:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 22:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 22:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2025 18:47 по 26.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.12.2025 15:01
Електроний протокол про продовження строку
27.11.2025 18:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 22:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 22:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЖК - Гарант". У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, у зв'язку з великим обсягом документів і інформації втому числі договірної ціни з розрахунками, які потребують ретельного вивчення та опрацювання.
Дата продовження строку розгляду
04.12.2025 15:00
Дата кінця розгляду
26.12.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
151 438 812 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2025 00:00
Замовник:
ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ
Контактний телефон:
380676541671
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
151 438 812 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2025 00:00
Замовник:
ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ
Контактний телефон:
380676541671
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності