Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт приміщень 3-го поверху будівлі (літ."А") учбово-спортивної бази "Спартак", КП "Спортивний комплекс" за адресою: вул. Кирилівська, 105 у м.Києві (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-21-017878-a
Id Tender f6488e179925483cb5adc06e1fbe2c67
План UA-P-2025-10-21-020800-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 21.10.2025 21:29
Остання зміна 31.10.2025 20:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 441 644 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.10.2025 21:29 до 29.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2025 21:29
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.10.2025 21:29
до 26.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.10.2025 00:00
-
Період уточнень
з 21.10.2025 21:29 до 26.10.2025 00:00
Період оскарження
з 21.10.2025 21:29 до 26.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.10.2025 00:00
Основні параметри
Поточний ремонт приміщень 3-го поверху будівлі (літ."А") учбово-спортивної бази "Спартак", КП "Спортивний комплекс" за адресою: вул. Кирилівська, 105 у м.Києві (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 441 644 грн.
Поточний ремонт приміщень 3-го поверху будівлі (літ."А") учбово-спортивної бази "Спартак", КП "Спортивний комплекс" за адресою: вул. Кирилівська, 105 у м.Києві (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень 3-го поверху будівлі (літ."А") учбово-спортивної бази "Спартак", КП "Спортивний комплекс" за адресою: вул. Кирилівська, 105 у м.Києві (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
4 441 644 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22208,22
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
22 208.22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень 3-го поверху будівлі (літ."А") учбово-спортивної бази "Спартак", КП "Спортивний комплекс" за адресою: вул. Кирилівська, 105 у м.Києві (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 21:32
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" ГРАНД"
Пропозиція:
4 402 164 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.10.2025 21:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Черевко Микола Васильович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380503581024
Замовник
ЄДРПОУ
03768026
Назва (англійською мовою)
ME Municipal Enterprise of the Executive Body of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) "Sports Complex"
Повна назва
КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС»
Повна назва (англійською мовою)
ME Municipal Enterprise of the Executive Body of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) "Sports Complex"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик,12, місто Київ, Київська область, Україна
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт приміщень 3-го поверху будівлі (літ."А") учбово-спортивної бази "Спартак", КП "Спортивний комплекс" за адресою: вул. Кирилівська, 105 у м.Києві (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 00:00 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 17:07
documentType.award.deviationReport
29.10.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 21:27
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 21:27
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою Замовника було розглянуто тендерну пропозицію та документи до неї Учасника, ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" ГРАНД", тендерну пропозицію якого за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною, та виявлено невідповідності в інформації та/або документах. Згідно п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості), Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В Додатку 1 до Тендерної документації зазначено Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 1. Згідно з пунктом 1.3.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник мав надати і надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг. Перелік обладнання, яке буде використовуватись Учасником під час надання послуг, зазначено у кошторисних документах Учасника у складі тендерної пропозиції, а саме: в підсумковій відомості ресурсів. Учасник в ПВР визначив, що планує під час надання послуг використовувати, в тому числі котли бітумні пересувні, місткість 400л та перфоратор пневматичний, проте, в наданій Довідці інформація про зазначене обладнання – відсутня. Шановний Учаснику, для усунення цієї невідповідності просимо вас надати оновлену Довідку згідно з пунктом 1.3.1. Додатку 1 до тендерної документації з врахуванням зауваження та зазначеними в ній котлами бітумними пересувними, місткість 400л та перфоратором пневматичним. 2. Згідно з пунктом 4.3. Додатку 1 до тендерної документації «Учасник повинен гарантувати замовнику надати послуги (замовлені цією закупівлею) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість робіт, будуть відповідати вимогам державних стандартів, будівельним нормам відповідати вимогам Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.». Учасник надав зазначений гарантійний лист, проте, в листі відсутне посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Шановний Учаснику, для усунення цієї невідповідності просимо вас надати оновлений Гарантійний лист згідно з пунктом 4.3. Додатку 1 до тендерної документації з врахуванням зауваження. 3. Згідно з пунктом 5.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник мав надати, в тому числі, «Довідка у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі.». Проте, Учасник не надав її. Шановний Учаснику, для усунення цієї невідповідності просимо вас надати Довідку згідно з пунктом 5.2. Додатку 1 до тендерної документації з врахуванням зауваження. 4. Згідно з пунктом 5.4. Додатку 1 до тендерної документації Учасник мав надати, в тому числі, «Свідоцтво про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (надається, якщо учасник є платником ПДВ); Свідоцтво про реєстрацію Учасника платником єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (надається, якщо учасник є платником єдиного податку).». Учасник надав копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість, проте документ не завірений керівником Учасника та печаткою підприємства відповідно до вимог п.1 Розділу 3 тендерної документації, а саме: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа. Шановний Учаснику, для усунення цієї невідповідності просимо вас надати сканований оригінал з мокрим підписом і печаткою Витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копію цього документу завірену у відповідності до вимог тендерної документації. Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Створено
31.10.2025 17:06
Надати до
01.11.2025 17:06
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
4 441 644 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 00:00
Замовник:
КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС»
Контактний телефон:
+380503581024
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
4 441 644 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 00:00
Замовник:
КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС»
Контактний телефон:
+380503581024
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності