Показати схожі тендери

Закупівля Етикетки самоклеючі - 30192800-9 від Національний Банк України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-21-017656-a
Id Tender 54ddc2a7964e48ccb977771bcc315ab5
План UA-P-2025-10-13-004183-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.10.2025 20:33
Остання зміна 19.11.2025 15:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
169 250 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.10.2025 20:33 до 03.11.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2025 20:33
до 31.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.10.2025 20:33
до 31.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.11.2025 11:00
до 06.11.2025 16:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.11.2025 16:53
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.11.2025 16:53
до 19.11.2025 15:14
Період уточнень
з 21.10.2025 20:33 до 31.10.2025 00:00
Період оскарження
з 21.10.2025 20:33 до 31.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.11.2025 11:00 до 06.11.2025 16:53
Період кваліфікації
з 03.11.2025 11:00 до 06.11.2025 16:53
Основні параметри
Етикетки самоклеючі - 30192800-9
Кількість поставки товарів: 625 000 шт., а саме: - cамоклеюча етикетка (28х28) – 165 000 шт; - cамоклеюча етикетка (перфорована) – 460 000 шт. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Технічна специфікація”. Місце поставки товарів: об’єкти Національного банку України визначені у Додатку 3 до тендерної документації. Контрагент протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати підписання договору уповноваженими особами сторін, передає Національному банку контрольні зразки кожної позиції товару, вказаної в продовженні до Додатка 2 тендерної документації, за адресою: м. Київ, пл. Контрактова, буд. 2а, які приймаються Національним банком шляхом підписання уповноваженими особами обох сторін акту про приймання-передавання зразків товару. Поставка товару здійснюється на підставі заявок Національного банку після погодження контрольних зразків та до 31.12.2026. Строк поставки товару у обсязі, визначеному заявкою Національного банку, не повинен перевищувати 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Контрагентом заявки від Національного банку на електронну адресу. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: З технічних питань – Бойко Ігор Васильович, головний фахівець, тел.: (044) 230-16-83, електронна адреса: [email protected] З організаційних питань: Шітив Віктор Адальбертович, головний експерт управління публічних закупівель Департаменту закупівель, тел. (067) 273-45-37, електронна адреса: [email protected].
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
169 250 грн.
Етикетки самоклеючі - 30192800-9
Назва предмета закупівлі
Етикетки самоклеючі - 30192800-9
Примітки
Кількість поставки товарів: 625 000 шт., а саме: - cамоклеюча етикетка (28х28) – 165 000 шт; - cамоклеюча етикетка (перфорована) – 460 000 шт. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Технічна специфікація”. Місце поставки товарів: об’єкти Національного банку України визначені у Додатку 3 до тендерної документації. Контрагент протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати підписання договору уповноваженими особами сторін, передає Національному банку контрольні зразки кожної позиції товару, вказаної в продовженні до Додатка 2 тендерної документації, за адресою: м. Київ, пл. Контрактова, буд. 2а, які приймаються Національним банком шляхом підписання уповноваженими особами обох сторін акту про приймання-передавання зразків товару. Поставка товару здійснюється на підставі заявок Національного банку після погодження контрольних зразків та до 31.12.2026. Строк поставки товару у обсязі, визначеному заявкою Національного банку, не повинен перевищувати 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Контрагентом заявки від Національного банку на електронну адресу. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: З технічних питань – Бойко Ігор Васильович, головний фахівець, тел.: (044) 230-16-83, електронна адреса: [email protected] З організаційних питань: Шітив Віктор Адальбертович, головний експерт управління публічних закупівель Департаменту закупівель, тел. (067) 273-45-37, електронна адреса: [email protected].
Очікувана вартість
169 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1700,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 165 000 (штуки)
Самоклеюча етикетка (28х28)
Опис предмета закупівлі
Самоклеюча етикетка (28х28)
Код ДК 021:2015
30192800-9 - Самоклейні етикетки
Кількість
165 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №2 460 000 (штуки)
Самоклеюча етикетка (перфорована)
Опис предмета закупівлі
Самоклеюча етикетка (перфорована)
Код ДК 021:2015
30192800-9 - Самоклейні етикетки
Кількість
460 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється за фактично отриманий та прийнятий товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами документів, що підтверджують факт поставки товару (видаткові накладні).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Флексо Прінт Плюс"
Пропозиція:
123 250 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.10.2025 20:33
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Архіпова
Електронна пошта
Телефон
+380445218908
Сайт:
http://bank.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00032106
Повна назва
Національний Банк України
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Інститутська, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Етикетки самоклеючі - 30192800-9
Період вимог/скарг з 06.11.2025 16:53 по 12.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.11.2025 11:00 по 11.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.11.2025 16:53
Довідка НАЗК
06.11.2025 16:53
Повідомлення про рішення
03.11.2025 17:03
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
03.11.2025 11:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 20:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 20:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ “Флексо Прінт Плюс” на закупівлю “Етикетки самоклеючі - 30192800-9”, код ДК 021:2015: 30190000-7- “Офісне устаткування та приладдя різне”, (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-10-21-017656-a, виявлені наступні невідповідністі, а саме: а) Учасником не надана довідка у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність досвіду виконання договору(-ів) з аналогічного предмету закупівлі. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (-ів) учасник до вищезазначеної довідки не надав у сканованому вигляді копію виконаного(-их)/частково виконаного(-их) договору(-ів) з аналогічного предмету закупівлі, зазначеного(-их) в довідці та копію(-ї) документів підтверджуючих постачання товару (наприклад: акт(-и) про приймання-передавання товару та/або видаткова(-і) накладна(-і), та/або рахунок-фактура/рахунки-фактури тощо). Під договором(-ами) з аналогічного предмету закупівлі слід розуміти, виконаний/частково виконаний(-і) договір (договори) за умовами якого/яких, учасником здійснено постачання самоклеючих етикеток. Інформація може надаватися про частково виконаний(-і) договір (договори), дія якого/яких не закінчена; б) Не надано довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та/або інший документ, виданий керівником учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) Пункту 2 Додатку 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції”: Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям: Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність досвіду виконання договору(-ів) з аналогічного предмету закупівлі. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (-ів) учасник до вищезазначеної довідки повинен надати у сканованому вигляді копію виконаного(-их)/частково виконаного(-их) договору(-ів) з аналогічного предмету закупівлі, зазначеного(-их) в довідці та копію(-ї) документів підтверджуючих постачання товару (наприклад: акт(-и) про приймання-передавання товару та/або видаткова(-і) накладна(-і), та/або рахунок-фактура/рахунки-фактури тощо). Під договором(-ами) з аналогічного предмету закупівлі слід розуміти, виконаний/частково виконаний(-і) договір (договори) за умовами якого/яких, учасником здійснено постачання самоклеючих етикеток. Інформація може надаватися про частково виконаний(-і) договір (договори), дія якого/яких не закінчена. б) Пункту 5 Додатку 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції”: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: - для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та/або інший документ, виданий керівником учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність досвіду виконання договору(-ів) з аналогічного предмету закупівлі. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (-ів) учасник до вищезазначеної довідки повинен надати у сканованому вигляді копію виконаного(-их)/частково виконаного(-их) договору(-ів) з аналогічного предмету закупівлі, зазначеного(-их) в довідці та копію(-ї) документів підтверджуючих постачання товару (наприклад: акт(-и) про приймання-передавання товару та/або видаткова(-і) накладна(-і), та/або рахунок-фактура/рахунки-фактури тощо). Під договором(-ами) з аналогічного предмету закупівлі слід розуміти, виконаний/частково виконаний(-і) договір (договори) за умовами якого/яких, учасником здійснено постачання самоклеючих етикеток. Інформація може надаватися про частково виконаний(-і) договір (договори), дія якого/яких не закінчена. б) Довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та/або інший документ, виданий керівником учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника.
Створено
03.11.2025 16:55
Надати до
04.11.2025 16:55
Договір
UA-2025-10-21-017656-a-c1
Підписаний і діє
Номер
109719
123 250 грн.
102 708.33 грн.
З ПДВ
Підписано
19.11.2025
Строк дії договору з
19.11.2025
по
31.01.2027
Номенклатура
165 000 (штуки)
Самоклеюча етикетка (28х28)
Номенклатура
Самоклеюча етикетка (28х28)
Кількість
165 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
460 000 (штуки)
Самоклеюча етикетка (перфорована)
Номенклатура
Самоклеюча етикетка (перфорована)
Кількість
460 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Національний Банк України
Повна назва
Національний Банк України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00032106

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Флексо Прінт Плюс"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Флексо Прінт Плюс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33343497

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.11.2025 15:14
-
19.11.2025 15:05
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
169 250 грн.
Період подання пропозицій
до 03.11.2025 11:00
Замовник:
Національний Банк України
Контактний телефон:
+380445218908
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
169 250 грн.
Період подання пропозицій
до 03.11.2025 11:00
Замовник:
Національний Банк України
Контактний телефон:
+380445218908
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності