Показати схожі тендери

Закупівля Бокс біологічної безпеки ІІ класу за ДК 021:2015 38950000-9 Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції від Регіональна державна лабораторія держпродспоживслужби в Полтавській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-21-017404-a
Id Tender 75cf2ff32243415d84d3e31546e4c8d6
План UA-P-2025-10-21-020723-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.10.2025 19:30
Остання зміна 18.11.2025 15:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 066 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.10.2025 19:29 до 29.10.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2025 19:29
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.10.2025 19:29
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.10.2025 14:35
до 06.11.2025 14:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.11.2025 14:18
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.11.2025 14:52
до 18.11.2025 15:07
Період уточнень
з 21.10.2025 19:29 до 26.10.2025 00:00
Період оскарження
з 21.10.2025 19:29 до 26.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.10.2025 14:35 до 06.11.2025 14:52
Період кваліфікації
з 30.10.2025 14:35 до 06.11.2025 14:52
Основні параметри
Бокс біологічної безпеки ІІ класу за ДК 021:2015 38950000-9 Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, більш детально в тендерній документації Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі:Бокс біологічної безпеки ІІ класу за ДК 021:2015 38950000-9 Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 066 500 грн.
Бокс біологічної безпеки ІІ класу за ДК 021:2015 38950000-9 Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції
Назва предмета закупівлі
Бокс біологічної безпеки ІІ класу за ДК 021:2015 38950000-9 Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції
Очікувана вартість
2 066 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10332,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.10.2025 14:12
Закінчення аукціону
30.10.2025 14:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Бокс біологічної безпеки класу ІІ
Код ДК 021:2015
38950000-9 - Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
38751, Україна, Полтавська область, Полтавський район, с. Горбанівка, вул. Миру, буд. 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
Пропозиція:
2 066 484 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АЛСІ " ЛТД
Пропозиція:
939 122.4 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.10.2025 14:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.10.2025 19:30
Оголошення про проведення закупівлі
21.10.2025 19:29
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Радевич Тетяна
Електронна пошта
Телефон
+380532641000
Сайт:
http://pvl.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00703173
Повна назва
Регіональна державна лабораторія держпродспоживслужби в Полтавській області
Поштовий індекс
38751
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
с. Горбанівка
Адреса
вул. Миру, буд. 2
Кваліфікація
Лот № 1 Бокс біологічної безпеки ІІ класу за ДК 021:2015 38950000-9 Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції
Період вимог/скарг з 05.11.2025 14:18 по 11.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 14:35 по 28.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
05.11.2025 14:18
Повідомлення про рішення
03.11.2025 19:50
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
03.11.2025 19:48
Електроний протокол про продовження строку
30.10.2025 14:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 19:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 19:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
30.10.2025 14:35
Надати до
01.11.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Завантаженість уповноваженої особи
Дата продовження строку розгляду
03.11.2025 19:47
Дата кінця розгляду
28.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції учасника умовам документації у рамках проведення закупівлі. Шановний учасник ТОВ АЛСІ ЛТД керуючись нормами ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей, повідомляємо про необхідність усунути невідповідність в документах, що подані Вами у складі тендерній пропозиції виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Додатком 2 до тендерної документації передбачено подання Довідки, складеної в довільній формі про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, а саме не менше одного договору за кодом ДК 021:2015 – 38950000-9. На підтвердження інформації Учасник має надати в складі пропозиції ЗВІТ про договір про закупівлю або ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі або ЗВІТ про виконання договору або посилання на відповідні документи/закупівлі у форматі UA-XXX-XX-XX-XXXXXX-X. Вищезазначена інформація повинна підтверджувати наявність в Учасника досвіду із Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» Основним видом діяльності яких є 75.00 Ветеринарна діяльність. У складі пропозиції учасника Вами подано Довідку про виконання аналогічного договору (дата завантаження 28 жовт. 15:35) зміст якої не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Надати Довідку, складену в довільній формі про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, а саме не менше одного договору за кодом ДК 021:2015 – 38950000-9. На підтвердження інформації Учасник має надати в складі пропозиції ЗВІТ про договір про закупівлю або ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі або ЗВІТ про виконання договору або посилання на відповідні документи/закупівлі у форматі UA-XXX-XX-XX-XXXXXX-X. Вищезазначена інформація повинна підтверджувати наявність в Учасника досвіду із Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» Основним видом діяльності яких є 75.00 Ветеринарна діяльність.
Створено
03.11.2025 19:49
Надати до
04.11.2025 19:49
Період вимог/скарг з 06.11.2025 14:52 по 12.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.11.2025 14:18 по 13.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.11.2025 14:52
Довідка НАЗК
06.11.2025 14:52
Повідомлення про рішення
05.11.2025 14:18
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-21-017404-a-a1
Підписаний і діє
Номер
95
2 066 484 грн.
1 722 070 грн.
З ПДВ
Підписано
17.11.2025
Строк дії договору з
17.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Бокс біологічної безпеки класу ІІ
Номенклатура
Бокс біологічної безпеки класу ІІ
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Регіональна державна лабораторія держпродспоживслужби в Полтавській області
Повна назва
Регіональна державна лабораторія держпродспоживслужби в Полтавській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00703173

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23522853

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.11.2025 15:07
-
18.11.2025 15:06
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-15-000054
Дата створення проекту
15.12.2025 17:10
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
16.12.2025 15:25
Дата завершення моніторингу
07.01.2026 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 606-22-58
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.12.2025 № 126-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 15.12.2025 № 126-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2025-10-21-017404-a, 21.10.2025, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.12.2025 00:00
Документи рішення
16.12.2025 15:25
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 066 500,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-21-017404-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань: - надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду; -На якому етапі знаходиться виконання договору від 17.11.2025 № 95? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
17.12.2025 15:58
Орган перевірки
23.12.2025 00:00
Документи повідомлення
17.12.2025 15:59
-
Відповідь
Відповідь на запит
Відносно питання оприлюднення на власному вебсайті (або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо посилання на власний веб-сайт на якому розміщено відповідну інформацію - https://pvl.gov.ua/%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96/ Щодо питання На якому етапі знаходиться виконання договору від 17.11.2025 № 95. Щодо стану виконання Договору від 17.11.2025 № 95 повідомляємо, що станом на сьогодні договір перебуває на стадії виконання. Відповідно до умов договору, термін поставки товару встановлений до 31.12.2025 року.
Рішеня
22.12.2025 13:50
Замовник
Документи повідомлення
22.12.2025 13:51
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 066 500 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 01:00
Замовник:
Регіональна державна лабораторія держпродспоживслужби в Полтавській області
Контактний телефон:
+380532641000
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 066 500 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 01:00
Замовник:
Регіональна державна лабораторія держпродспоживслужби в Полтавській області
Контактний телефон:
+380532641000
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності