Показати схожі тендери

Закупівля Матеріал для виготовлення виробу спеціального призначення (Екструзійний пінополістирол) від ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА(ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930).

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-10-21-017385-a
Id Tender d1517ce0574b4218bbec22acadb9e08c
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 21.10.2025 19:24
Остання зміна 12.12.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
487 692 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.10.2025 20:00 до 30.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2025 19:24
до 25.10.2025 20:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.10.2025 15:06
до 09.12.2025 17:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.11.2025 09:28
до 12.12.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 09.12.2025 17:18
-
Період уточнень
з 21.10.2025 19:24 до 25.10.2025 20:00
Період кваліфікації
з 31.10.2025 15:06 до 09.12.2025 17:18
Період кваліфікації
з 31.10.2025 15:06 до 09.12.2025 17:18
Основні параметри
Матеріал для виготовлення виробу спеціального призначення (Екструзійний пінополістирол)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
487 692 грн.
Матеріал для виготовлення виробу спеціального призначення (Екструзійний пінополістирол)
Назва предмета закупівлі
Матеріал для виготовлення виробу спеціального призначення (Екструзійний пінополістирол)
Примітки
44190000-8 – Конструкційні матеріали різні
Очікувана вартість
487 692 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2438,46
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
31.10.2025 14:43
Закінчення аукціону
31.10.2025 15:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Матеріал для виготовлення виробу спеціального призначення (Екструзійний пінополістирол)
Код ДК 021:2015
44192100-3 - Полівінілхлоридні пінопласти
Кількість
3 800
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, *****
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Покупцем на підставі належним чином оформлених актів приймання та рахунків-фактур, видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається рахунок та видаткова накладна Постачальника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БАСКО"
Пропозиція:
469 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕНС КОНСТРАКШН»
Пропозиція:
465 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.10.2025 14:43
Документи закупівлі
21.10.2025 19:24
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рудик Інна Василівна
Електронна пошта
Телефон
380472333347
Замовник
ЄДРПОУ
14321512
Повна назва
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА(ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930)
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Матеріал для виготовлення виробу спеціального призначення (Екструзійний пінополістирол)
Період вимог/скарг з 06.11.2025 09:28 по 11.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2025 15:06 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника.
Документи кваліфікації
06.11.2025 09:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.11.2025 10:50
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей» Шановний учасник! При перевірці наданих Вами документів встановлено наступні невідповідності: 1) Перелік виявлених невідповідностей; На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Вами надано два договори: 1. - Договір № 96/25-П від 01.07.2025 року (далі – ДОГОВІР 1) на постачання товару, найменування якого зазначено в рахунках. На підтвердження виконання договору Вами надано видаткову накладну № РН-0001202 від 04.08.2025 року у якій є посилання на рахунок-фактуру № СФ-0001571 від 04.08.2025 року. Проте вказаний рахунок відсутній , тому не можливо ідентифікувати назву предмету закупівлі та суму закупівлі. Що суперечить вимогам Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (пункт 6) . 2. – Договір № 21-02-25-4 від 21.02.2025 року (далі – ДОГОВІР 2) на постачання плит полістирольних. На підтвердження виконання договору Вами надано видаткову накладну від 21.02.2025 року, в якій є посилання на номер договору. Проте у видатковій накладні не вказано дату договору, що суперечить вимогам Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (пункт 6) . 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до пункту 6 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ІНШІ ВИМОГИ», на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям вимагалось: Учасники повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель такі документи: - для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – сканована копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання (актів або накладних), із зазначенням в них дати і номеру договору. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Просимо до ДОГОВОРУ 1 надати рахунок-фактуру № СФ-0001571 від 04.08.2025 року із зазначенням в ньому предмету закупівлі та суми закупівлі або видаткову накладну до ДОГОВОРУ 2 із зазначенням в ній дати договору або інший договір із підтвердженням його виконання з врахуванням вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищезазначені невідповідності та надати інформацію протягом 24 годин відповідно ч. 9 ст. 26 Закону.
Створено
03.11.2025 10:50
Надати до
04.11.2025 10:50
Період вимог/скарг з 15.11.2025 11:21 по 19.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.11.2025 11:21 по 22.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Зміст
Відхилити пропозицію Учасника ТОВ "СЕНС КОНСТРАКШН", щодо Закупівлі відповідно до п. 3 ч. 13 ст. 14 Закону, оскільки Учасник відмовився від укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
15.11.2025 11:21
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 18.11.2025 09:53 по 21.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.11.2025 11:21 по 22.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Пропозиція Учасника ТОВ "БАСКО" повністю відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника.
Документи кваліфікації
18.11.2025 09:53
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Період вимог/скарг з 09.12.2025 17:18 по 12.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.12.2025 17:18 по 17.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Зміст
Відхилити пропозицію Учасника щодо Закупівлі відповідно до п. 3 ч. 13 ст. 14 Закону
Документи кваліфікації
09.12.2025 17:18
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Торги не відбулися
Очікувана вартість
487 692 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 09:00
Замовник:
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА(ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930)
Контактний телефон:
380472333347
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
487 692 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 09:00
Замовник:
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА(ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930)
Контактний телефон:
380472333347
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності