Показати схожі тендери

Закупівля Машини для обробки даних (апаратна частина) - настільні комп’ютери від Господарський суд Рівненської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-21-017212-a
Id Tender f6378d1fa3bc40e5b2ddc676d776dc54
План UA-P-2025-10-21-014233-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.10.2025 18:54
Остання зміна 07.11.2025 17:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
285 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.10.2025 18:53 до 29.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2025 18:53
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.10.2025 18:53
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.10.2025 13:54
до 07.11.2025 17:07
Залишилось 4 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.11.2025 15:09
до 13.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 07.11.2025 17:07
-
Період уточнень
з 21.10.2025 18:53 до 26.10.2025 00:00
Період оскарження
з 21.10.2025 18:53 до 26.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.10.2025 13:54 до 07.11.2025 17:07
Період кваліфікації
з 29.10.2025 13:54 до 07.11.2025 17:07
Основні параметри
Машини для обробки даних (апаратна частина) - настільні комп’ютери
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
285 000 грн.
Машини для обробки даних (апаратна частина) - настільні комп’ютери
Назва предмета закупівлі
Машини для обробки даних (апаратна частина) - настільні комп’ютери
Примітки
в складі: системний блок, монітор, клавіатура, мишка, без ОС
Очікувана вартість
285 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1425,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.10.2025 13:31
Закінчення аукціону
29.10.2025 13:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Настільні комп’ютери
Код ДК 021:2015
30213300-8 - Настільні комп’ютери
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33013, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Давидюка Тараса, 26 А
Дата постачання по
15.12.2025 18:54
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
283 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
283 998 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.10.2025 13:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.10.2025 18:54
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вітрук Іванна Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380362620670
Факс
+380362620670
Замовник
ЄДРПОУ
03500111
Повна назва
Господарський суд Рівненської області
Поштовий індекс
33013
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
місто Рівне
Адреса
вулиця Давидюка Тараса, 26-А
Кваліфікація
Лот № 1 Машини для обробки даних (апаратна частина) - настільні комп’ютери
Період вимог/скарг з 04.11.2025 15:09 по 10.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 13:54 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Зміст
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей; Учасником на вимогу п.3.2. Додатку №1 до тендерної документації надано Декларацію про відповідність, з відсутніми відмітками призначеного органу в Плані контролю, що вказує на те, що вона не дійсна. Орган оцінки відповідності ТОВ "НПП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ ТА СИСТЕМИ", спростовує факт реєстрації даної Декларації.
Документи кваліфікації
04.11.2025 15:08
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.10.2025 13:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 18:49
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 18:49
Період вимог/скарг з 07.11.2025 17:07 по 13.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.11.2025 15:09 по 12.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідність технічній специфікації, а саме: - для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надав заповнений та підписаний Додаток 2 до Тендерної документації, відповідно до вимоги п.3.1. Додатку 1 до тендерної документації. В пункті 5, що стосується вимог до клавіатури Учасником вказано кількість клавіш - 112 шт. - в пункті 13 Додатку 2, що стосується монітору Учасником вказано колір монітору – чорний, але згідно загальної специфікації моделі Lenovo L27q-4A, що відображено на офіційному ресурсі - https://psref.lenovo.com/Product/Lenovo%20Monitors/Lenovo_L27q_4A - модель має колір Cloud grey (тобто, сірий). Інші кольори в специфікації не зазначаються. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації. Враховуючи, що збільшення кількості клавіш змінює розміри та конструкцію клавіатури, така характеристика не може вважатися кращою, оскільки виходить за межі визначених Замовником технічних параметрів та не відповідає конкретній вимозі, щодо кількості клавіш на клавіатурі(104 шт.). Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Документи кваліфікації
07.11.2025 17:07
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.11.2025 15:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 18:49
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 18:49
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
285 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 00:00
Замовник:
Господарський суд Рівненської області
Контактний телефон:
+380362620670
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
285 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 00:00
Замовник:
Господарський суд Рівненської області
Контактний телефон:
+380362620670
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності