Показати схожі тендери

Закупівля Універсальний мінінавантажувач Bobcat S650 з навісним обладнанням (або еквівалент) від Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-21-016901-a
Id Tender 9f0b8a8ec01a4c628afd4e164c2c53dc
План UA-P-2025-10-21-016782-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.10.2025 17:52
Остання зміна 11.11.2025 13:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 918 400 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.10.2025 17:52 до 29.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2025 17:52
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.10.2025 17:52
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.10.2025 00:00
до 30.10.2025 16:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2025 16:02
до 05.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.10.2025 16:02
до 11.11.2025 13:07
Період уточнень
з 21.10.2025 17:52 до 26.10.2025 00:00
Період оскарження
з 21.10.2025 17:52 до 26.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.10.2025 00:00 до 30.10.2025 16:02
Період кваліфікації
з 29.10.2025 00:00 до 30.10.2025 16:02
Основні параметри
Універсальний мінінавантажувач Bobcat S650 з навісним обладнанням (або еквівалент)
Еквівалентом у розумінні Замовника буде вважатись товар який відповідає за своїми технічними характеристиками вимогам встановленим у Додатку № 4 ДОДАТКА І до Тендерної документації або буде кращим за своїми технічними характеристиками.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 918 400 грн.
Універсальний мінінавантажувач Bobcat S650 з навісним обладнанням (або еквівалент)
Назва предмета закупівлі
Універсальний мінінавантажувач Bobcat S650 з навісним обладнанням (або еквівалент)
Очікувана вартість
4 918 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24592,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Універсальний мінінавантажувач Bobcat S650 з навісним обладнанням (або еквівалент) (ДК 021:2015: 43261100-1 - Механічні ковшові навантажувачі)
Код ДК 021:2015
43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76006, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13,
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Часткова попередня оплата у розмірі 20% (двадцяти відсотків) від ціни договору - протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Договору – сплачується за рахунок коштів Замовника (Покупця).
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
Остаточна оплата у розмірі, що дорівнює 80% (вісімдесят відсотків) від ціни Договору - протягом 10 (десяти) робочих днів з дня поставки Товару - сплачується за рахунок кредитних коштів банку.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ"
Пропозиція:
4 914 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.10.2025 14:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вовчук Віталій Юрійович
Електронна пошта
Телефон
380958573950
Замовник
ЄДРПОУ
40270150
Повна назва
Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Поштовий індекс
76006
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул. Максимовича, 13,
Кваліфікація
Лот № 1 Універсальний мінінавантажувач Bobcat S650 з навісним обладнанням (або еквівалент)
Період вимог/скарг з 30.10.2025 16:02 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 00:00 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Надана Учасником інформація та документи відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, та вимогам тендерної документації в повному обсязі.
Документи кваліфікації
30.10.2025 16:02
Довідка НАЗК
30.10.2025 16:02
Повідомлення про рішення
29.10.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 17:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 17:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації з: інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації, а саме у Додатку № 3 ДОДАТКА І до тендерної документації;. Усі додатки до тендерної документації, у тому числі проєкт договору, є її невід’ємною частиною. Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття. Згідно пункту 7 Інша інформація (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку № 3 ДОДАТКА І до Тендерної документації учасник має надати: Гарантійний лист про не застосування санкцій. Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII, Указу Президента України «Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 15.05.2017 № 133/2017 учасник надає гарантійний лист про те, що закупівля товарів не буде здійснюватися у осіб, до яких застосовані санкції згідно із законодавством, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Замовник здійснює закупівлю з урахуванням обмежень, встановленими Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 №829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» Рішення РНБО від 21.06.2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», уведеного в дію Указом Президента України № 176/2018.. Учасник надав (завантажив) Гарантійний лист (документ з вих. № 351-10/2025 від 24 жовтня 2025 року) згідно п. 7 Додатку № 3 ДОДАТКА І до Тендерної документації, однак виклав не повністю зміст гарантійного листа, як вказано у зазначеному п. 7. Тому, Учаснику необхідно надати (завантажити) оновлений Гарантійний лист про не застосування санкцій, із викладенням повного змісту гарантійного листа, як зазначено у п. 7 Додатку № 3 ДОДАТКА І до Тендерної документації. Згідно пункту 12 Інша інформація (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку № 3 ДОДАТКА І до Тендерної документації учасник має надати: Довідка, яка містить інформацію про те, що між учасником процедури закупівлі та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було, або довідка* з інформацією про надання учасником процедури закупівлі підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції (за умови, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору). * Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. Учасник надав (завантажив) довідку (документ з вих. № 345-10/2025 від 24 жовтня 2025 року) згідно п. 12 Додатку № 3 ДОДАТКА І до Тендерної документації, однак її зміст не повністю відповідає зазначеному п. 12. Тому, Учаснику необхідно надати (завантажити) оновлену довідку у відповідності до п. 12 Додатку № 3 ДОДАТКА І до Тендерної документації (одну з довідок передбачених названим пунктом). Згідно пункту 14 Інша інформація (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку № 3 ДОДАТКА І до Тендерної документації учасник має надати: Учасник має завантажити пропозицію за встановленою формою згідно із Додатком № 5 ДОДАТКА І до тендерної документації при поданні документів тендерної пропозиції. Учасник надав (завантажив) пропозицію (документ з вих. № 366-10/2025 від 24 жовтня 2025 року), однак частково відступив від встановленої форми згідно із Додатком № 5 ДОДАТКА І до Тендерної документації. Зокрема, Учасник надав (завантажив) пропозицію змінивши абзац перший пропозиції та забрав усі примітки із зірочками. Тому, Учаснику необхідно надати (завантажити) оновлену пропозицію з повним дотриманням встановленої форми згідно із Додатком № 5 ДОДАТКА І до Тендерної документації. Згідно речення другого абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому, враховуючи вищенаведене, відповідно до положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення Товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатех» невідповідностей, шляхом: 1) надати (завантажити) оновлений гарантійний лист про не застосування санкцій, із викладенням повного змісту гарантійного листа, як зазначено у п. 7 Додатку № 3 ДОДАТКА І до Тендерної документації; 2) надати (завантажити) оновлену довідку у відповідності до п. 12 Додатку № 3 ДОДАТКА І до Тендерної документації (одну з довідок передбачених названим пунктом); 3) надати (завантажити) оновлену пропозицію з повним дотриманням встановленої форми згідно із Додатком № 5 ДОДАТКА І до Тендерної документації, в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення.
Створено
29.10.2025 15:24
Надати до
30.10.2025 15:24
Договір
UA-2025-10-21-016901-a-b1
Підписаний і діє
Номер
Т-136/25
4 914 000 грн.
4 095 000 грн.
З ПДВ
Підписано
10.11.2025
Строк дії договору з
10.11.2025
по
31.01.2026
Номенклатура
1 (штуки)
Універсальний мінінавантажувач Bobcat S650 з навісним обладнанням (або еквівалент) (ДК 021:2015: 43261100-1 - Механічні ковшові навантажувачі)
Номенклатура
Універсальний мінінавантажувач Bobcat S650 з навісним обладнанням (або еквівалент) (ДК 021:2015: 43261100-1 - Механічні ковшові навантажувачі)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 914 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Повна назва
Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40270150

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37383046

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-03-000089
Дата створення проекту
03.11.2025 14:28
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.11.2025 14:39
Дата публікації висновку про результати
12.11.2025 11:23
Дата завершення усунення порушень
27.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.11.2025 №72-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 03.11.2025 №72-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-10-21-016901-a 21.10.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.11.2025 00:00
Документи рішення
03.11.2025 14:39
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом та Особливостями. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Муніципальна дорожня компанія" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.10.2025 року №283 (далі – ТД), перелік змін до ТД від 24.10.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.10.2025 № 307, повідомлення про намір укласти договір від 30.10.2025 року, договір № Т 136/25 від 10.11.2025 на суму 4 914 000 грн. 00 коп. в.т.ч. ПДВ (далі - Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 04.11.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником 24.10.2025 вносились зміни до тендерної документації, зокрема, до Додатоку № 4 ДОДАТКА І (перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме щодо декларації про відповідність, про що зазначено в переліку змін до тендерної документації. Однак, Замовником на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону, абзацу другого частини другої статті 24 Закону та абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, не розміщено та не відображено зміни, що вносяться Замовником до тендерної документації, у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації протягом одного дня з дати прийняття рішення про внесення змін.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону, абзацу другого частини другої статті 24 Закону та абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.11.2025 00:00
Дата публікації
12.11.2025 11:23
Документи висновку
12.11.2025 11:23
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З урахуванням висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-10-21-016901-a від 12 листопада 2025 року, яким зобов’язано Комунальне підприємство «Муніципальна дорожня компанія» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, уповноваженою особою Комунального підприємства «Муніципальна дорожня компанія» прийнято рішення оприлюднити в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації (станом на дату внесених змін – 24.10.2025 р.) додатково до початкової редакції тендерної документації, та у подальшому, при оголошенні відкритих торгів, у разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, повністю дотримуватися вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону, абзацу другого частини другої статті 24 Закону та абзацу четвертого пункту 54 Особливостей.
Дата публікації
12.11.2025 18:59
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Універсальний мінінавантажувач Bobcat S650 з навісним обладнанням (або еквівалент)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-21-016901-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.11.2025 11:11
Орган перевірки
08.11.2025 00:00
Документи повідомлення
04.11.2025 11:11
-
Відповідь
Відповідь Замовника на запит про надання пояснення (дата запиту: 4 листопада 2025 р. 11:11)
Надаємо пояснення на отриманий 4 листопада 2025 р. 11:11 Запит замовнику на пояснення (Запит замовнику про надання пояснення) наступного змісту: 1.1. Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі (Універсальний мінінавантажувач Bobcat S650 з навісним обладнанням (або еквівалент)) здійснено керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема способами запитів цінової (комерційної) пропозиції (онлайн-чатами на веб-порталах) офіційним дистриб’юторам, постачальникам товару. КП «Муніципальна дорожня компанія» отримано цінові пропозиції (комерційні пропозиції) на навантажувачі з необхідними аналогічними технічними характеристиками від: ТОВ «ТД Альфатех», Promteh Service SUNWARD, ТОВ «Алеанда». ТОВ «ТД Альфатех» пропонує навантажувач Bobcat S650 з навісним обладнанням за ціною – 4 885 200,00 грн. з ПДВ. Promteh Service SUNWARD пропонує навантажувач Sunward SWL 3220 з навісним обладнанням за ціною – 4 850 000,00 грн. з ПДВ. ТОВ «Алеанда» пропонує навантажувач CASE SV250B з навісним обладнанням за ціною – 5 020 000,00 грн. з ПДВ. Встановлених форм надання потенційними постачальниками товарів цінових пропозицій (комерційних пропозицій) не визначено чинним законодавством. Тому, замовником взято до уваги отримані від потенційних постачальників товарів цінові пропозиції (комерційні пропозиції) у тій формі в якій вони складені та надані (надіслані) замовнику. Ознайомившись із змістом кожної цінової пропозиції (комерційної пропозиції), встановлено загальну очікувану вартість закупівлі Універсального мінінавантажувача Bobcat S650 з навісним обладнанням (або еквівалент): 4 918 400,00 грн. з ПДВ ((4 885 200,00 грн. з ПДВ + 4 850 000,00 грн. з ПДВ + 5 020 000,00 грн. з ПДВ) / 3 = 4 918 400,00 грн. з ПДВ). 1.2. Обгрунтування Замовником розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено для потреб КП «Муніципальна дорожня компанія», з характеристиками транспортного засобу визначеними тендерною документацією та документами, які слугували підставою її розроблення та затвердження. Рішенням Івано-Франківської міської ради (54 сесія) 8 демократичного скликання від 10.10.2025 р. № 191-54 «Про надання дозволу комунальному підприємству «Муніципальна дорожня компанія» на отримання кредиту для придбання техніки» вирішено надати дозвіл комунальному підприємству «Муніципальна дорожня компанія» на отримання кредиту та укладення кредитного договору з АБ «Укрексімбанк» (ідентифікаційний код юридичної особи 00032112) в сумі, що не перевищує 19 000 000, 00 грн. на придбання техніки терміном до 5 років. Кількість необхідного товару доводиться до відома головним інженером підприємства службовою запискою, яку директор підприємства із своїм підписом направляє уповноваженій особі для проведення процедури закупівлі (головним інженером КП «Муніципальна дорожня компанія» Куртяк Богданом Дмитровичем на ім’я директора підприємства Бурка В.М. написано службову записку від 10.10.2025 р. в якій зазначив, що для потреб дільниці поточного ремонту підприємства необхідно придбати Універсальний мінінавантажувач Bobcat S650 з навісним обладнанням (або еквівалент), в кількості 1 штука, з технічними характеристиками зазначеними у службовій записці. Директором підприємства Бурком В.М. із своїм підписом зазначену вище службову записку направлено уповноваженій особі для проведення закупівлі). 1.3. Веб-сайт КП «Муніципальна дорожня компанія» з назвою https://www.mdk.if.ua/ уже більше трьох років не підтримується та не обслуговується і до нього немає доступу. Даний веб-сайт розроблений та обслуговувався сторонньою організацією за рахунок бюджетних кошів. З метою економії бюджетних коштів та через воєнний стан в Україні, керівництво замовника вирішило не підтримувати та не обслуговувати власний веб-сайт. Тому, з усією повагою, уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедури закупівлі, з незалежних від неї причин, не може надати конкретне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник для проведення процедур закупівель користується офіційним електронним торговельним майданчиком ProZorro – «SmartTender». При оголошенні процедур закупівлі на зазначеному майданчику, уповноважена особа обов’язково зазначає обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Для підтвердження того, що уповноваженою особою замовника у даній закупівлі зазначено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, надаємо копію роздруківки із дзеркала торгів майданчика SmartTender по проведеній замовником закупівлі Універсальний мінінавантажувач Bobcat S650 з навісним обладнанням (або еквівалент) (ID: UA-2025-10-21-016901-a) (https://smarttender.biz/TenderMirror?mirrorId=22685).
Рішеня
04.11.2025 17:21
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 918 400 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Контактний телефон:
380958573950
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 918 400 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Контактний телефон:
380958573950
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності