Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Планшет для управління ДКА (для використання в освітньому процесі) від Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-21-016319-a
Id Tender 01c2f35a5c2142619ed7764fb6ebd530
План UA-P-2025-10-21-018219-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.10.2025 17:08
Остання зміна 18.11.2025 14:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
638 432 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.10.2025 17:07 до 30.10.2025 23:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2025 17:07
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.10.2025 17:07
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.10.2025 23:00
до 12.11.2025 13:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.11.2025 13:02
до 18.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.11.2025 13:02
до 18.11.2025 14:06
Період уточнень
з 21.10.2025 17:07 до 27.10.2025 00:00
Період оскарження
з 21.10.2025 17:07 до 27.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.10.2025 23:00 до 12.11.2025 13:02
Період кваліфікації
з 30.10.2025 23:00 до 12.11.2025 13:02
Основні параметри
Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Планшет для управління ДКА (для використання в освітньому процесі)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
638 432 грн.
Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Планшет для управління ДКА (для використання в освітньому процесі)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Планшет для управління ДКА (для використання в освітньому процесі)
Очікувана вартість
638 432 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3192,16
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Планшет для управління ДКА (для використання в освітньому процесі)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03067, Україна, м. Київ, вул. Гарматна, 10
Дата постачання по
27.11.2025 23:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
638 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.10.2025 17:08
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
21.10.2025 17:06
Тендерна документація
21.10.2025 17:06
Тендерна документація
21.10.2025 17:06
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ткачова Вікторія Леонідівна
Електронна пошта
Телефон
380636481708
Замовник
ЄДРПОУ
05536797
Назва (англійською мовою)
Komunalnii zaklad profesiinoyi (profesiino-tehnichnoyi) osviti "Kiyivskii profesiinii koledzh z posilenoyu viiskovoyu ta fizichnoyu pidgotovkoyu"
Повна назва
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою"
Повна назва (англійською мовою)
Komunalnii zaklad profesiinoyi (profesiino-tehnichnoyi) osviti "Kiyivskii profesiinii koledzh z posilenoyu viiskovoyu ta fizichnoyu pidgotovkoyu"
Поштовий індекс
01032
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
б.Шевченка Тараса, будинок 56
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Планшет для управління ДКА (для використання в освітньому процесі)
Період вимог/скарг з 12.11.2025 13:02 по 18.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 23:00 по 28.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.11.2025 13:02
Довідка НАЗК
12.11.2025 13:02
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
10.11.2025 16:07
documentType.award.deviationReport
Скарги та рішення
06.11.2025 12:09
Електроний протокол про продовження строку
Скарги та рішення
30.10.2025 23:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 17:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 17:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КОМПАКОМ" (далі — Учасник), яка є єдиною пропозицією під час проведення процедури закупівлі Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Планшет для управління ДКА (для використання в освітньому процесі) (далі – Закупівля). • Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-10-21-016319-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
Дата продовження строку розгляду
06.11.2025 12:08
Дата кінця розгляду
28.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРИСУТНІ: Від замовника: Ткачова Вікторія Леонідівна, уповноважена особа замовника. Місце проведення : м.Київ, бул. Т.Шевченка, 56. Порядок денний: Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене затверджене Наказом Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою» від 10 грудня 2024 року № 758, та з усуненням невідповідностей у пропозиції учасника до закупівлі по предмету - код національного класифікатора України Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Планшет для управління ДКА (для використання в освітньому процесі). Оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-10-21-016319-a. Розглядала: 29.10.2025 року відбувся аукціон на закупівлю за предметом «Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Планшет для управління ДКА (для використання в освітньому процесі)» на суму 638 000,00 грн., при перевірці тендерної пропозиції єдиного учасника, а саме ТОВ "КОМПАКОМ" було встановлено, що документи підтягнуті не в повному обсязі, було прийнято рішення про вимогу до учасника про усунення невідповідностей у пропозиції учасника протягом 24 год: «доброго дня, перевіривши вашу тендерну пропозицію, виявили невідповідності вимогам Замовника, а саме: Додаток 2: • Довідку, складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Факт подання пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. Додаток 5: Погоджений проект договору. Додаток 6: Заява про надання згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Відповідно до частини шістнадцять статті 29 Закону визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, просимо усунути невідповіднос
Створено
10.11.2025 16:07
Надати до
11.11.2025 16:07
Договір
UA-2025-10-21-016319-a-b1
Підписаний і діє
Номер
98/11
638 000 грн.
531 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
18.11.2025
Строк дії договору з
18.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
16 (штуки)
Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Планшет для управління ДКА (для використання в освітньому процесі)
Номенклатура
Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Планшет для управління ДКА (для використання в освітньому процесі)
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 27 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою"
Повна назва
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05536797

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "КОМПАКОМ"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45596933

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA723052990000026006050603119
ПІБ підписанта
Віталій Шульц
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
0633695642
Електронна пошта
Документи договору
18.11.2025 14:06
-
documentType.contract.contractNotice
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
638 432 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 23:00
Замовник:
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою"
Контактний телефон:
380636481708
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
638 432 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 23:00
Замовник:
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою"
Контактний телефон:
380636481708
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності