Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації заходів за технічним завданням Замовника від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-21-014479-a
Id Tender d7680242f8e74c7597d90568cfdc5c61
План UA-P-2025-10-21-016291-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.10.2025 16:02
Остання зміна 24.11.2025 12:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 231 800 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.10.2025 16:00 до 29.10.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2025 16:00
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.10.2025 16:00
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.10.2025 12:46
до 07.11.2025 21:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.11.2025 18:11
до 13.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.11.2025 21:44
до 24.11.2025 12:02
Період уточнень
з 21.10.2025 16:00 до 26.10.2025 00:00
Період оскарження
з 21.10.2025 16:00 до 26.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.10.2025 12:46 до 07.11.2025 21:44
Період кваліфікації
з 30.10.2025 12:46 до 07.11.2025 21:44
Основні параметри
Послуги з організації заходів за технічним завданням Замовника
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 231 800 грн.
Послуги з організації заходів за технічним завданням Замовника
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації заходів за технічним завданням Замовника
Очікувана вартість
3 231 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16159,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.10.2025 12:23
Закінчення аукціону
30.10.2025 12:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації заходів за технічним завданням Замовника
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22
Дата постачання з
31.10.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічні специфікації
Критерії прийнятності
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАІР КОМПАНІ"
Пропозиція:
2 990 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНАТ ІВЕНТ СЕРВІС"
Пропозиція:
2 690 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.10.2025 12:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.10.2025 16:02
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Артем Сломчинський
Електронна пошта
Телефон
+380738882658
Сайт:
https://prozorro.sale/
Замовник
ЄДРПОУ
42068925
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Бульварно-Кудрявська, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації заходів за технічним завданням Замовника
Період вимог/скарг з 04.11.2025 18:11 по 10.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 12:46 по 07.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
04.11.2025 18:11
Повідомлення про рішення
30.10.2025 12:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 07.11.2025 21:44 по 13.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.11.2025 18:11 по 12.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.11.2025 21:45
Довідка НАЗК
07.11.2025 21:44
Повідомлення про рішення
06.11.2025 17:37
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
04.11.2025 18:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), передбачено, що, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 1. Додатком 1 Тендерної документації, та п.1-3 Додатку 6.1. передбачено: Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей На підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям замовник може вимагати від учасника довідки за примірними формами, визначеними в цьому додатку, та документальне підтвердження відповідності встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям. Кваліфікаційні критерії Учасник на виконання вимог статті 16 Закону та з урахуванням Особливостей повинен надати інформацію викладену нижче: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 1.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) або /кваліфікаційний електронний підпис (КЕП/УЕП) та електронна печатка (у разі наявності) з інформацією про виконання не менше двох аналогічних договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір щодо надання послуг з організації заходів або організації інших проектів чи подій офлайн формату з одночасною участю не менше 50 осіб. Виконання вимоги щодо кількості учасників не менше 50 осіб може бути підтверджене зазначеною відповідною інформацією у договорі та/або листі-відгуку. 1.2. Для підтвердження факту надання аналогічних послуг, що були предметом аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції надає скан копії зазначених у довідці договорів та акти наданих послуг (не менше одного акту щодо кожного договору) для підтвердження факту виконання. Інформація, що може вважатись конфіденційною може бути зачерненою. 1.3. Надається скан-копія(-ї) листа-відгуку від Замовника, для якого виконувався аналогічний договір, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору. У відгуку відсутні зауваження до якості виконання аналогічного договору*. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАІР КОМПАНІ" було надано декілька договорів та листів відгуків, але без надання власне довідки, також були надані договори, акти та відгуки що не відносяться до ТОВ "ТАІР КОМПАНІ". 2. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАІР КОМПАНІ" не було надано довідки що зазначені у п. 3-5 Додатку 1 та п. 5-7 Додатку 6.1. а саме: інформація про відсутність підстав, визначених пунктами 45 та 47 Особливостей; Документ з інформацією про створення об’єднання учасників – якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. Довідка в довільній формі* про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників / співвиконавців, місцезнаходження та їх коду згідно з ЄДРПОУ. *ненадання цієї довідки у складі тендерної пропозиції означає відсутність в учасника відповідного наміру та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації Для усунення зазначених невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати довідку про аналогічні договори разом з копією таких договорів, акти до даних договорів та відгуки на ці договори та надати довідки про відсутність підстав визначених пунктами 45 та 47 Особливостей, довідку про створення/не створення об'єднання учасників, залучення/не залучення субпідрядника шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерну пропозицію з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
06.11.2025 17:36
Надати до
07.11.2025 17:36
Договір
UA-2025-10-21-014479-a-b1
Підписаний і діє
Номер
371
3 588 840 грн.
2 990 700 грн.
З ПДВ
Підписано
13.11.2025
Строк дії договору з
13.11.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з організації заходів за технічним завданням Замовника
Номенклатура
Послуги з організації заходів за технічним завданням Замовника
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42068925

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАІР КОМПАНІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАІР КОМПАНІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39557252

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 231 800 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 14:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ"
Контактний телефон:
+380738882658
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 231 800 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 14:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ"
Контактний телефон:
+380738882658
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності