Показати схожі тендери

Закупівля Верстати для обробки деревини від Лубенський лісотехнічний фаховий коледж.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-21-013485-a
Id Tender 1027dc5de03342218b672d110a0300ad
План UA-P-2025-10-21-012027-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.10.2025 15:47
Остання зміна 12.11.2025 14:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 725 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.10.2025 15:47 до 02.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2025 15:47
до 30.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.10.2025 15:47
до 30.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.11.2025 00:00
до 11.11.2025 16:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.11.2025 16:06
до 17.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.11.2025 16:06
-
Період уточнень
з 21.10.2025 15:47 до 30.10.2025 00:00
Період оскарження
з 21.10.2025 15:47 до 30.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.11.2025 00:00 до 11.11.2025 16:06
Період кваліфікації
з 02.11.2025 00:00 до 11.11.2025 16:06
Основні параметри
Верстати для обробки деревини
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 725 000 грн.
Верстати для обробки деревини
Назва предмета закупівлі
Верстати для обробки деревини
Очікувана вартість
1 725 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17250,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 1 (штуки)
Фрезерний верстат з рухомим столом
Опис предмета закупівлі
Фрезерний верстат з рухомим столом
Код ДК 021:2015
42642100-9 - Верстати для обробки деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37503, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. Тернівська, 21
Дата постачання по
31.12.2025 15:40
Позиція : №2 1 (штуки)
Стрічково-шліфувальний верстат
Опис предмета закупівлі
Стрічково-шліфувальний верстат
Код ДК 021:2015
42642100-9 - Верстати для обробки деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37503, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. Тернівська, 21
Дата постачання по
31.12.2025 15:40
Позиція : №3 1 (штуки)
Автоматичний токарний верстат
Опис предмета закупівлі
Автоматичний токарний верстат
Код ДК 021:2015
42642100-9 - Верстати для обробки деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37503, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. Тернівська, 21
Дата постачання по
31.12.2025 15:40
Позиція : №4 1 (штуки)
Стрічкопильний верстат для прямолінійного та криволінійного розпилювання дерев'яних заготовок великого розміру
Опис предмета закупівлі
Стрічкопильний верстат для прямолінійного та криволінійного розпилювання дерев'яних заготовок великого розміру
Код ДК 021:2015
42642100-9 - Верстати для обробки деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37503, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. Тернівська, 21
Дата постачання по
31.12.2025 15:40
Позиція : №5 1 (штуки)
Свердлильно-присадний верстат для високоточного свердлення наскрізних і глухих отворів в меблевих заготовках.
Опис предмета закупівлі
Свердлильно-присадний верстат для високоточного свердлення наскрізних і глухих отворів в меблевих заготовках.
Код ДК 021:2015
42642100-9 - Верстати для обробки деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37503, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. Тернівська, 21
Дата постачання по
31.12.2025 15:40
Позиція : №6 1 (штуки)
Форматно-розкрійний верстат з довжиною пропилу 3100 мм
Опис предмета закупівлі
Форматно-розкрійний верстат з довжиною пропилу 3100 мм
Код ДК 021:2015
42642100-9 - Верстати для обробки деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37503, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. Тернівська, 21
Дата постачання по
31.12.2025 15:40
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник має можливість сплачувати вартість поставки частинами або за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі рахунку протягом 30 (тридцяти) робочих днів, з дати підписання уповноваженим представником Замовника відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та/або акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) по кожній партії Товару (частина 1 статті 49 Бюджетного кодексу України). У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
(ІНКОТЕРМС 2020р): DDP - склад покупця. Транспортні витрати по доставці товару в місце призначення включені в ціну товару.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДН КОМПАНІ"
Пропозиція:
1 721 748 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.10.2025 18:15
Оголошення про проведення закупівлі
28.10.2025 18:11
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
21.10.2025 15:41
Тендерна документація
21.10.2025 15:35
Тендерна документація
Проект договору
21.10.2025 15:35
Тендерна документація
21.10.2025 15:35
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Заканич Олександр Васильович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380536177308
Факс
+380536162262
Сайт:
https://lltk.edu.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00993969
Повна назва
Лубенський лісотехнічний фаховий коледж
Поштовий індекс
37503
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Лубни
Адреса
вул. Тернівська,21
Кваліфікація
Лот № 1 Верстати для обробки деревини
Період вимог/скарг з 11.11.2025 16:06 по 17.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.11.2025 00:00 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.11.2025 16:06
Довідка НАЗК
11.11.2025 16:06
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.11.2025 19:18
Електроний протокол про продовження строку
02.11.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 15:35
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 15:35
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з потребою в детальному аналізі технічних параметрів або обладнання, яке пропонує учасник та великою кількість документації, яка не дозволяє провести швидкий аналіз, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
07.11.2025 19:16
Дата кінця розгляду
29.11.2025 00:00
Договір
UA-2025-10-21-013485-a-c1
Очікує підписання
1 721 748 грн.
1 721 748 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Фрезерний верстат з рухомим столом
Номенклатура
Фрезерний верстат з рухомим столом
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стрічково-шліфувальний верстат
Номенклатура
Стрічково-шліфувальний верстат
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Автоматичний токарний верстат
Номенклатура
Автоматичний токарний верстат
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стрічкопильний верстат для прямолінійного та криволінійного розпилювання дерев'яних заготовок великого розміру
Номенклатура
Стрічкопильний верстат для прямолінійного та криволінійного розпилювання дерев'яних заготовок великого розміру
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Свердлильно-присадний верстат для високоточного свердлення наскрізних і глухих отворів в меблевих заготовках.
Номенклатура
Свердлильно-присадний верстат для високоточного свердлення наскрізних і глухих отворів в меблевих заготовках.
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Форматно-розкрійний верстат з довжиною пропилу 3100 мм
Номенклатура
Форматно-розкрійний верстат з довжиною пропилу 3100 мм
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Лубенський лісотехнічний фаховий коледж
Повна назва
Лубенський лісотехнічний фаховий коледж
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00993969

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДН КОМПАНІ"
Повна назва
ТОВ "ДН КОМПАНІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45098947

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-17-000048
Дата створення проекту
17.11.2025 14:57
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
17.11.2025 17:49
Дата завершення моніторингу
09.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 983-71-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.11.2025 № 120-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 17.11.2025 № 120-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2025-10-21-013485-a, 21.10.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.11.2025 00:00
Документи рішення
17.11.2025 17:49
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 725 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-21-013485-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань: - надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; - надайте інформацію, щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду; - з урахуванням того, що закупівля здійснюється за кошти програми Ukraine facility, а очікувана вартість закупівлі становить 1 725 000,00 гривень, вкажіть суму субвенції з державного бюджету та суму співфінансування з місцевого бюджету. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
18.11.2025 16:13
Орган перевірки
22.11.2025 00:00
Документи повідомлення
18.11.2025 16:14
-
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 725 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-21-013485-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань: 1. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами, а саме: участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації, зокрема: - найменування підрядника та субпідрядника, якщо реципієнт коштів є публічним замовником згідно з правом Союзу або національним правом у сфері публічних закупівель (підпункт ii пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди); - імена, прізвища та дати народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника, як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункт iiі пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Поясніть яким чином врахована вищезазначена норма Рамкової угоди в проекті договору або вкажіть конкретне посилання на пункт договору, в якому знаходиться вказана інформація. 2. Підпункт 14.3. розділу 14 Проекту Договору містить перелік випадків, які можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Водночас, до пункту 19 Постанови № 1178 (редакція від 04.09.2025) постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 01.09.2025 № 1067 внесені зміни до переліку випадків зміни істотних умов договору про закупівлю. Однак, Замовником зазначені зміни не враховано. Поясніть вказане. 3. У пункті 10 Розділу 5 тендерної документації Замовник посилається на статтю 236 Господарського кодексу України щодо застосування санкцій до Постачальника за порушення зобов’язань за договором. Також у пункті 8.1. розділу 8 Проєкту Договору в частині складу та розміру відшкодування збитків та інформації, що міститься у Додатку 3 Замовник посилається на Господарський кодекс. При цьому, Господарський кодекс України втратив чинність 28.08.2025 на підставі Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб від 09.01.2025 № 4196-IX. Однак, Замовником вказані зміни не враховано. Поясніть вказане. 4. Яким чином Замовником дотримано вимогу пункту 3 частини 1 статті 10 Закону та абзацу 4 пункту 54 Особливостей в частині оприлюднення змін до тендерної документації в окремому документі у машинозчитувальному форматі протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення? 5. У річному плані до закупівлі № UA-P-2025-10-21-012027-a джерело фінансування закупівлі вказано як місцевий бюджет, при цьому підпунктом 1.5 Розділу 1 Проєкту Договору про закупівлі визначено, що джерело фінансування: Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам. Поясніть розбіжність. 6. У Додатку 2 до тендерної документації міститься таблиця з технічною специфікацією, де встановлені технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Так, визначено, що вага «стрічкопильного верстата для прямолінійного та криволінійного розпилювання дерев'яних заготовок великого розміру» становить 175 кг, проте відповідно до Додатку 1 Сертифікату експертизи типу ЄС № MDb-21-006-001-028E, наданого Учасником ТОВ «ДН КОМПАНІ» на підтвердження вищезазначених вимог, вага верстата складає 180 кг. Також, визначено, що розміри форматного столу до «форматно-розкрійного верстата з довжиною пропилу 3100 мм становлять» становлять 3200х350 мм, а потужність складає кВт (к.с): 4.0 (5.5), проте відповідно до Додатку 1 Сертифікату експертизи типу ЄС № MID-21-006-005-001-027E, наданого Учасником ТОВ «ДН КОМПАНІ» на підтвердження вищезазначених вимог, розмір форматного столу складає 2300х350 мм, а потужність двигуна складає кВт (к.с.) – 3.0 (4.0). Поясніть яким чином Замовником перевірену тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ДН КОМПАНІ» на відповідність технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі? 7. Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ДН КОМПАНІ» на виконання вимоги Додатку 6 до тендерної документації? 8. Яким чином Замовником враховані зміни від 04 жовтня 2025 року до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №, а саме: вимог пункту 83, в частині надання Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформацію про те, що до нього, його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що він та зазначені особи не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.11.2025 14:30
Орган перевірки
26.11.2025 00:00
Документи повідомлення
20.11.2025 14:31
-
Відповідь
Пояснення
Лубенський лісотехнічний фаховий коледж (ЛЛФК) бере участь у проєкті «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору». На першому етапі було вивчено потребу у необхідному обладнанні для оновлення матеріальної бази навчально-виробничої майстерні Лубенського лісотехнічного фахового коледжу. Перелік обладнання погоджувався із замовниками кадрів: Департаментом освіти і науки Полтавської ОВА, ПП «Лубнимаш», ТОВ «ЛОРІ» . Визначення вартості обладнання відбувалось на підставі вивчення даних із сайтів українських підприємств, які займаються реалізацією саме такого обладнання. Ціни на обладнання узгоджувались з Департаментом освіти і науки Полтавської ОВА та Наказом МОН №551 «Про затвердження переліку закладів освіти, відібраних для реалізації публічного інвестиційного проєкту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, передбаченої у 2025 році - затверджено переліки обладнання та виділені відповідні кошти, (додається). Перед оголошенням планів закупівель і подальшим проведенням відкритих торгів було здійснено аналіз цін на той час на обладнання та вивчення його технічних характеристик шляхом подання запитів на комерційні пропозиції від можливих учасників торгів (додаються). Інформація, щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням:  UA-2025-10-21-013485-a (https://drive.google.com/file/d/1xjs3iPQme9q44AXZLdSDyw1ClNR64Lvl/view?usp=sharing) Вартість проекту на придбання обладнання 12729,00 тис. грн в т. ч.: 8165,50 тис. грн. за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам; 3569,00 тис. грн співфінансування з місцевого бюджету; 694,50 тис. грн власні кошти закладу. Закупівля 1725,0 тис грн. віднесена на витрати за рахунок коштів державної субвенції.
Рішеня
21.11.2025 19:22
Замовник
Відповідь
Пояснення
Питання 1 У проєкті договору були передбачені відповідні пункти, які не дозволять, щоб кошти або економічні ресурси прямо або опосередковано не надавалися Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів: 4.23. Сторони підписанням цього Договору домовились забезпечити, щоб кошти або економічні ресурси прямо або опосередковано не надавалися особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь, ухвалених Європейським Союзом відповідно до Статті 29 Договору про Європейський Союз (ДЄС) або Статті 215 Договору про функціонування Європейського Союзу (ДФЄС). 4.24. Постачальник разом з Товаром (в тому числі на кожну частину / партію Товару) зобов’язується передати Замовнику відомості із санкційного списку ЄС www.sanctionsmap.eu, сформовані у форматі pdf станом на дату їх надання, які відображають відсутність збігів щодо Постачальника (якщо Постачальник є ФОП або фізична особа), керівника Постачальника та його бенефіціарного власника (у разі, якщо Постачальник юридична особа). 4.25. У разі ненадання відомостей із санкційного списку ЄС www.sanctionsmap.eu, сформованих у форматі pdf станом на дату їх надання, які відображають відсутність збігів щодо Постачальника (якщо Постачальник є ФОП або фізична особа), керівника Постачальника та / або його бенефіціарного власника (у разі, якщо Постачальник юридична особа), Замовник залишає за собою право відмовитися від прийняття такого Товару з відповідним складанням мотивованої відмови від Товару. 4.26. У разі наявних збігів щодо Постачальника (якщо Постачальник є ФОП або фізична особа), керівника Постачальника та / або його бенефіціарного власника (у разі, якщо Постачальник юридична особа) в санкційному списку ЄС www.sanctionsmap.eu Замовник має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку шляхом письмового повідомлення про це іншої Сторони. При цьому Сторона, що обґрунтовано скористалася цим правом, звільняється від будь-якої відповідальності або обов’язку щодо відшкодування штрафних санкцій за Договором у зв’язку з невиконанням нею договірних зобов’язань та будь-якого роду витрат, збитків, понесених іншою Стороною (прямо або опосередковано), в результаті такого розірвання Договору. Питання 2 У відповідності до Постанови №1067 КМУ від 1 вересня 2025 року, яка уточнює правила проведення публічних закупівель до пункту 15.3 Договору буде внесено зміни про обмеження коливання ціни не більше 10% та не раніше 90 днів з дня підписання договору про закупівлю або внесення до нього змін щодо збільшення ціни за одиницю товару за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (Додається) Питання 3 При опрацюванні запитів до попередніх моніторингів у рамках UKRAINE Facility пункти, що стосувались Господарського кодексу України після втрати його чинності 28 серпня 2025 року були виключені з проєктів угод та, в подальшому з угод, які є невід?ємною частиною Тендерної документації. В самій тендерній документації змін здійснено не було. Питання 4 Оприлюднення змін до тендерної документації в окремому документі у машинозчитувальному форматі протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення не здійснено. Питання 5 Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету. Відповідно до затвердженого Наказу Міністерства фінансів України від 20.09.2017  № 793 Про затвердження складових Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету (у редакції наказу Міністерства фінансів України 17.12.2020 № 781) КПКВМБ 0611222 належить до типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету і має назву «Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» Питання 6 З метою підтвердження відповідності запропонованого Товару, технічним вимогам, Учасник повинен був надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи: • Порівняльну таблицю відповідності запропонованого Товару технічним вимогам Замовника, зазначеним у Додатку (обов’язково зазначається виробник, модель, для можливості перевірки відповідності запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника). • Документ, що підтверджує право Учасника постачати продукцію зазначеного виробника (копія листа від виробника, офіційного представника, дистриб’ютора, що дозволяє ідентифікувати право постачання), чинний на дату подання тендерної пропозиції із зазначенням найменування Замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси Учасника. • Гарантійний лист про надання гарантії на все обладнання строком не менше 36 місяців; До вартості товару включається пакування, навантаження, поставка та розвантаження, що здійснюються Учасником-переможцем. Учасником ТОВ «ДН КОМПАНІ» було надано усі необхідні документи які вимагалися. В тому числі, у наданій «Порівняльній таблиці», на вимогу щодо ваги Стрічкопильного верстату для прямолінійного та криволінійного розпилювання дерев'яних заготовок великого розміру – 175 кг, учасник зазначив, що вага пропонованої Стрічкової пили BS40 становить – 175 кг. На етапі оцінки пропозиції Замовник бачив розбіжність в Додатку 1 Сертифікату експертизи типу ЄС № MDb-21-006-001-028E, тому додатково звертався за роз’ясненнями до офіційного представника виробника та перевіряв достовірність наданої у Порівняльній таблиці інформації на сайті виробника АТ «ЗММ СТОМАНА», за посиланням - https://stomana.net/machine/57/-BS-40. Відповідність пропозиції було підтверджено фактичним показником даної характеристики, що складає – 175 кг . А щодо розбіжності в Додатку 1 Сертифікату експертизи типу ЄС № MDb-21-006-001-028E було отримано пояснення: завод виробник подає на сертифікацію зразки еталонних моделей свого обладнання в базових його комплектаціях, та може в подальшому вносити зміни у конструктив, пропонуючи опційно індивідуальні комплектації необхідні Замовникам. Разом з цим, Сертифікат експертизи типу ЄС, було надано на іншу вимогу Замовника, а саме: Товар повинен відповідати показникам якості, встановленим законодавством України, та діючим стандартам, технічним умовам на даний вид Товару, що підтверджується сертифікатом якості виробника/походження та/або іншими документами встановленого зразка, виданими відповідними органами, та дійсними на території України (копії додаються при постачанні). Основним стандартом якості встановленим Європейським Союзом до даного виду обладнання є відповідність основним вимогам Директиви 2006/42/ЄС щодо машин та устаткування, вимоги та стандарти якої визнаються в Україні. Так само здійснювалася перевірка відповідності пропозиції ТОВ «ДН КОМПАНІ» по позиції Форматно-розкрійний верстат з довжиною пропилу 3100 мм, де розміри форматного столу вимагались – 3200х350 мм, а потужність двигуна кВт (к.с.): 4.0 (5.5). Учасник запропонував Форматно-розкрійний верстат S315 з розмірами форматного столу – 3200х350 мм(опційно) та потужність двигуна кВт (к.с.): 4.0 (5.5) (опційно). Посилання на сайт виробника АТ «ЗММ СТОМАНА» з пропонованою позицією - https://stomana.net/machine/34/S-315 . На сторінці виробника чітко вказано яке на сьогоднішній день пропонується стандартне виконання верстата та його можливі опційні варіанти. Питання 7 Факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця) Питання 8 На момент кваліфікації переможця замовник був в процесі реєстрації договору в органах Державного казначейства з «ДН Компані», яка була переможцем в іншій закупівлі і вимагав та отримав такі витяги (додаються)
Рішеня
25.11.2025 19:53
Замовник
Документи повідомлення
25.11.2025 19:53
-
25.11.2025 19:53
-
25.11.2025 19:53
-
25.11.2025 19:53
-
25.11.2025 19:54
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 725 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.11.2025 00:00
Замовник:
Лубенський лісотехнічний фаховий коледж
Контактний телефон:
+380536177308
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 725 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.11.2025 00:00
Замовник:
Лубенський лісотехнічний фаховий коледж
Контактний телефон:
+380536177308
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності