Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне (офісне та канцелярське приладдя) від Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-21-013312-a
Id Tender 92f6ce27b5354f468812f35e0b8d46ce
План UA-P-2025-10-21-015936-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 21.10.2025 15:32
Остання зміна 31.10.2025 16:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
113 519 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.10.2025 15:30 до 29.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2025 15:30
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.10.2025 15:30
до 26.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 30.10.2025 12:08
-
Залишилось 4 днів 10 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.10.2025 16:04
до 06.11.2025 00:00
Період уточнень
з 21.10.2025 15:30 до 26.10.2025 00:00
Період оскарження
з 21.10.2025 15:30 до 26.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.10.2025 12:08
Основні параметри
Код ДК 021:2015 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне (офісне та канцелярське приладдя)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
113 519 грн.
Код ДК 021:2015 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне (офісне та канцелярське приладдя)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне (офісне та канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
113 519 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
700,0
0,62 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.10.2025 11:39
Закінчення аукціону
30.10.2025 12:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне (офісне та канцелярське приладдя)
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
7 263
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
58002, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Університетська, 28
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7-ми банківських днів з моменту поставки Товару.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Пропозиція:
84 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МІНОС ПАРТНЕР"
Пропозиція:
84 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САМТЕКС-2000"
Пропозиція:
83 997 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.10.2025 11:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.10.2025 15:32
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро Федорцов
Електронна пошта
Телефон
+380372584812
Сайт:
http://www.chnu.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02071240
Повна назва
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Поштовий індекс
58012
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Чернівці
Адреса
вул.Коцюбинського, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне (офісне та канцелярське приладдя)
Період вимог/скарг з 31.10.2025 16:04 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 12:08 по 07.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
31.10.2025 16:04
Повідомлення про рішення
30.10.2025 12:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 15:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 15:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 31.10.2025 16:05 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2025 16:04 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
31.10.2025 16:05
Повідомлення про рішення
31.10.2025 16:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 15:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 15:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2025 16:05 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 16:05
Витяг з ЄДР
31.10.2025 16:05
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
113 519 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 10:00
Замовник:
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Контактний телефон:
+380372584812
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
113 519 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 10:00
Замовник:
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Контактний телефон:
+380372584812
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності