Показати схожі тендери

Закупівля Обладнання для друку від Державне управління справами.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-21-013144-a
Id Tender c8215c76860f443a94abc277c03874b0
План UA-P-2025-10-21-014890-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.10.2025 15:38
Остання зміна 31.10.2025 17:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
166 972 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.10.2025 15:37 до 29.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2025 15:37
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.10.2025 15:37
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.10.2025 10:00
до 31.10.2025 12:09
Залишилось 2 днів 10 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.10.2025 12:09
до 06.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.10.2025 12:09
-
Період уточнень
з 21.10.2025 15:37 до 26.10.2025 00:00
Період оскарження
з 21.10.2025 15:37 до 26.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.10.2025 10:00 до 31.10.2025 12:09
Період кваліфікації
з 29.10.2025 10:00 до 31.10.2025 12:09
Основні параметри
Обладнання для друку
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
166 972 грн.
Обладнання для друку
Назва предмета закупівлі
Обладнання для друку
Очікувана вартість
166 972 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
835,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (штуки)
Багатофункціональний пристрій Xerox VersaLink C7120 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій Xerox VersaLink C7120 або еквівалент
Код ДК 021:2015
30121000-3 - Фотокопіювальні та термокопіювальні пристрої
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01220, Україна, м. Київ, вул. Банкова, будинок 11
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Багатофункціональний пристрій HP Color LaserJet Enterprise M480f або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій HP Color LaserJet Enterprise M480f або еквівалент
Код ДК 021:2015
30121000-3 - Фотокопіювальні та термокопіювальні пристрої
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01220, Україна, м. Київ, вул. Банкова, будинок 11
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Багатофункціональний пристрій HP Color LaserJet M479fnw або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій HP Color LaserJet M479fnw або еквівалент
Код ДК 021:2015
30121000-3 - Фотокопіювальні та термокопіювальні пристрої
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01220, Україна, м. Київ, вул. Банкова, будинок 11
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється Замовником протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дня приймання-передачі Товару на підставі накладної та рахунку, наданого Постачальником, при наявності фінансування. У разі відсутності фінансування на зазначені цілі, Замовник здійснює оплату Постачальнику за отриманий Товар протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня надходження відповідних коштів на рахунок Замовника, але не пізніше 31 грудня 2025 року. Будь - які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТДВ "ІБФ ЛДС"
Пропозиція:
166 467.42 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.10.2025 15:06
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СТЕБКО ІРИНА
Електронна пошта
Телефон
380442557731
Замовник
ЄДРПОУ
00037256
Назва (англійською мовою)
The State Administration Department
Повна назва
Державне управління справами
Повна назва (англійською мовою)
The State Administration Department
Поштовий індекс
01220
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Банкова, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Обладнання для друку
Період вимог/скарг з 31.10.2025 12:09 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 10:00 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 12:09
Довідка НАЗК
31.10.2025 12:09
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.10.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 15:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 15:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТДВ «ІБФ «ЛДС» в інформації та документах Учасника виявлено наступні невідповідності умовам тендерної документації: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «03_Кваліфікаційні документи.pdf.p7s», який містить більше одного електронного документу, які підготовлені безпосередньо Учасником, та кваліфікований електронний підпис, який накладений вцілому на файл, що не відповідає умовам тендерної документації. Одним із документів даного файлу є документ, який вимагався відповідно до умов тендерної документації, а саме, Відомості про Учасника вих. № 04 від 24.10.2025 року. Пунктом 5 додатку № 3 до тендерної документації передбачено надання Учасником довідки в довільній формі, яка містить відомості про Учасника (зокрема, повне найменування Учасника, код ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців), адреса, статус платник податку), керівника та особу/осіб, якому (якій, яким) надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та на укладання договору про закупівлю. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що документи, які складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі його наявності) та містити: посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника або уповноваженої особи. За бажанням учасник у складі своєї тендерної пропозиції може подати довідки, інформаційні листи тощо, які підготовлені безпосередньо учасником, як на фірмовому бланку (у разі його наявності) із зазначенням посади, прізвища, ініціалів та власноручного підпису керівника або уповноваженої особи, так і у формі електронного документу. У випадку подачі таких документів у складі тендерної пропозиції у формі електронного документу, зазначені документи створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» шляхом накладення на такий документ тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника. Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису та/або електронної печатки завершується створення електронного документа. Враховуючи зазначене, у разі подання електронних документів, які створені безпосередньо учасником, кожен такий документ подається шляхом накладення на нього кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника. Учасник має надати довідку в довільній формі, яка містить відомості про Учасника (зокрема, повне найменування Учасника, код ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців), адреса, статус платник податку), керівника та особу/осіб, якому (якій, яким) надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та на укладання договору про закупівлю, яка відповідно до умов тендерної документації може бути надана як на фірмовому бланку (у разі його наявності) із зазначенням посади, прізвища, ініціалів та власноручного підпису керівника або уповноваженої особи, так і у формі електронного документу із накладенням на такий документ тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника.
Створено
30.10.2025 11:54
Надати до
31.10.2025 11:54
Договір
UA-2025-10-21-013144-a-a1
Очікує підписання
166 467.42 грн.
166 467.42 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Багатофункціональний пристрій Xerox VersaLink C7120 або еквівалент
Номенклатура
Багатофункціональний пристрій Xerox VersaLink C7120 або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Багатофункціональний пристрій HP Color LaserJet Enterprise M480f або еквівалент
Номенклатура
Багатофункціональний пристрій HP Color LaserJet Enterprise M480f або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Багатофункціональний пристрій HP Color LaserJet M479fnw або еквівалент
Номенклатура
Багатофункціональний пристрій HP Color LaserJet M479fnw або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне управління справами
Повна назва
Державне управління справами
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00037256

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТДВ "ІБФ ЛДС"
Повна назва
ТДВ "ІБФ ЛДС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22906244

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
166 972 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 10:00
Замовник:
Державне управління справами
Контактний телефон:
380442557731
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
166 972 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 10:00
Замовник:
Державне управління справами
Контактний телефон:
380442557731
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності