Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 34920000-2 Дорожнє обладнання (Урни та лавки для облаштування об’єктів благоустрою (оплата видатків із благоустрою населених пунктів)) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-21-012669-a
Id Tender f705347d186a459590d0221c5ab250fc
План UA-P-2025-10-21-014975-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 21.10.2025 15:17
Остання зміна 31.10.2025 20:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
99 320 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.10.2025 15:15 до 29.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2025 15:15
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.10.2025 15:15
до 26.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.10.2025 13:40
-
Період уточнень
з 21.10.2025 15:15 до 26.10.2025 00:00
Період оскарження
з 21.10.2025 15:15 до 26.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.10.2025 13:40
Основні параметри
ДК 021:2015 – 34920000-2 Дорожнє обладнання (Урни та лавки для облаштування об’єктів благоустрою (оплата видатків із благоустрою населених пунктів))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
99 320 грн.
ДК 021:2015 – 34920000-2 Дорожнє обладнання (Урни та лавки для облаштування об’єктів благоустрою (оплата видатків із благоустрою населених пунктів))
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 34920000-2 Дорожнє обладнання (Урни та лавки для облаштування об’єктів благоустрою (оплата видатків із благоустрою населених пунктів))
Очікувана вартість
99 320 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
496,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.10.2025 13:17
Закінчення аукціону
29.10.2025 13:40
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 8 (штуки)
Лавка для відпочинку Лофт
Опис предмета закупівлі
Лавка для відпочинку Лофт
Код ДК 021:2015
34920000-2 - Дорожнє обладнання
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Надпільна, 330/5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 (штуки)
Урна для сміття Лофт
Опис предмета закупівлі
Урна для сміття Лофт
Код ДК 021:2015
34920000-2 - Дорожнє обладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Надпільна, 330/5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЛАХТАРИНА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
92 360 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП БЕБІК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
99 320 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.10.2025 13:17
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Комісарова-Вовкодав
Електронна пошта
Телефон
+380976931462
Замовник
ЄДРПОУ
36701792
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
18005
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
місто Черкаси
Адреса
ВУЛИЦЯ ІЛЬЇНА, будинок 330/5
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 34920000-2 Дорожнє обладнання (Урни та лавки для облаштування об’єктів благоустрою (оплата видатків із благоустрою населених пунктів))
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 13:40 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 17:01
documentType.award.deviationReport
29.10.2025 13:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 15:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 15:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями), які затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та/або документах, що подані учасником, UA-2025-10-21-012669-a, у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: 1. Відповідно до п.1.3 Додатку №1 до тендерної документації серед іншого встановлено, що Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), який підтверджує поставку товарів учаснику необхідно надати наступні документи: копію(-ії) договору(-ів) постачання аналогічних товарів, завірену учасником. Разом з тим, відповідно до п.1.3 ч.1 р.ІІІ тендерної документації встановлено, що Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). У складі тендерної пропозиції Учасником ФОП "ЛАХТАРИНА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" надано Копію аналогічний договір №70 від 29.08.205 року, який не завірений належним чином. Крім того, під час перевірки на веб-порталі Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/), встановлено, зокрема, наступне: «Підписувач ЛАХТАРИНА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ П.І.Б.ЛАХТАРИНА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ Організація (установа) ФІЗИЧНА ОСОБА Тип носія особистого ключа Незахищений Тип підпису Удосконалений Сертифікат Кваліфікований» Отже, враховуючи, що тип носія особистого ключа "Незахищений", копія аналогічного договору №70 від 29.08.205 року не містить кваліфікований електронний підпис, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги», що не відповідає вимогам тендерної документації, тому Учаснику необхідно усунути дану невідповідність шляхом надання у складі тендерної пропозиції Копії аналогічного договору, який належним чином завірений або підписаний кваліфікованм електронним підписом або його оригінал. 2. Відповідно до п.4.1.4 Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження повноважень щодо підпису документів пропозиції Учасника закупівлі у складі тендерної пропозиції надається Згода суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України особи, яка має повноваження на підписання документів тендерної пропозиції. Згода надається у складі тендерної пропозиції, що адресована замовнику торгів та містить ідентифікатор і посилання на дану закупівлю. У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП "ЛАХТАРИНА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" відсутня вищезазначена згода, що не відповідає вимогам тендерної документації, що учаснику необхідно усунути дану невідповідність шляхом надання у складі тендерної пропозиції Згоди суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України особи, яка має повноваження на підписання документів тендерної пропозиції, що адресована замовнику торгів та містить ідентифікатор і посилання на дану закупівлю. 3. Відповідно п.4.1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження повноважень щодо підпису документів пропозиції Учасника закупівлі необхідно надати Довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. У складі тендерної пропозиції Учасником ФОП "ЛАХТАРИНА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" надано Довідку про повноваження підпису (Вих.№2710/10 від 27 Жовтня 2025р.), в якій відсутні реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи, що не відповідає вимогам тендерної документації, тому Учаснику необхідно усунути дану невідповідність шляхом надання в складі тендерної пропозиції Довідки про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі з обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові, посади визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи.
Створено
31.10.2025 17:00
Надати до
01.11.2025 17:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
99 320 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380976931462
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
99 320 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380976931462
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності