Показати схожі тендери

Закупівля 16160000-4 Садова техніка різна (Садова техніка різна) від АТ "Чернівціобленерго".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-21-009512-a
Id Tender ae0bf9cffb99457da9365bd04e301055
План UA-P-2025-10-21-010959-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 21.10.2025 13:43
Остання зміна 30.10.2025 15:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
344 231 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.10.2025 13:42 до 29.10.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2025 13:42
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.10.2025 13:42
до 26.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.10.2025 01:00
-
Період уточнень
з 21.10.2025 13:42 до 26.10.2025 00:00
Період оскарження
з 21.10.2025 13:42 до 26.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.10.2025 01:00
Основні параметри
16160000-4 Садова техніка різна (Садова техніка різна)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
344 231 грн.
16160000-4 Садова техніка різна (Садова техніка різна)
Назва предмета закупівлі
16160000-4 Садова техніка різна (Садова техніка різна)
Очікувана вартість
344 231 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2065,39
0,60 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
8 000
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 5 (штуки)
Висоторіз бензиновий Stihl HT 135
Опис предмета закупівлі
Висоторіз бензиновий Stihl HT 135
Код ДК 021:2015
16160000-4 - Садова техніка різна
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2026 00:00
Позиція : №2 6 (штуки)
Мотокоса Stihl FS 460, полотно 225-24 долото
Опис предмета закупівлі
Мотокоса Stihl FS 460, полотно 225-24 долото
Код ДК 021:2015
16160000-4 - Садова техніка різна
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
(Покупець оплачує поставлений Постачальником Товар протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати поставки замовленої партії Товару).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХКОМПЛЕКТ"
Пропозиція:
344 231 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.10.2025 13:43
Оголошення про проведення закупівлі
21.10.2025 13:42
-
21.10.2025 13:42
Проект договору
21.10.2025 13:42
-
21.10.2025 13:42
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Гоменюк
Електронна пошта
Телефон
+380372584915
Сайт:
http://oblenergo.cv.ua/index.php
Замовник
ЄДРПОУ
00130760
Повна назва
АТ "Чернівціобленерго"
Поштовий індекс
58000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
м. Чернівці
Адреса
вул. Прутська, 23 А
Кваліфікація
Лот № 1 16160000-4 Садова техніка різна (Садова техніка різна)
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 01:00 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.10.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 13:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 13:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХКОМПЛЕКТ"виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Вимогами тендерної документації, а саме Додаток №1 до тендерної документації. Опитувальник для встановлення факту наявності у контрагента/клієнта зв'язків з іноземними державами зони ризику. У складі пропозиції данний опитувальник відсутній. 2. Вимогами тендерної документації, а саме Додаток №2 до тендерної документації. Товар повинен бути виготовлений не раніше 2025 року. Надати гарантійний лист. У складі пропозиції данний лист гарантує, що товар згідно UA-2025-10-21-009512-а виготовлений не раніше 2024 року. 3. Вимогами тендерної документації, а саме Додаток №1.2. до тендерної документації пп.1.1. п.9 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Вимагалось наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник надає сканований оригінал або копію договору поставки товару, за аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з усіма додатками та додатковими угодами) та документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема акти поставки товарів або товарно-транспортні, видаткові накладні Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Допускається надання декількох аналогічних договорів. А також лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в додатку та надано у складі тендерної пропозиції про належне або часткове виконання цього договору. Примітка: аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. У складі пропозиції документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема акти поставки товарів або товарно-транспортні, видаткові накладні відсутні. 4. Вимогами тендерної документації, а саме Додаток №1.2. до тендерної документації пп.1.3. п.9 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю* Баланс (форма № 1-м) та звіт про фінансові результати (форма № 2-м) за 2024 рік з відміткою органу Державної податкової служби або електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом (для юридичних осіб). Фізичні особи-підприємці подають інші документи фінансової звітності, які передбачені для них чинним законодавством України з відміткою органу Державної податкової служби або електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом, а саме: податкова декларації платника єдиного податку за 2024 рік (для фізичних осіб-підприємців, які працюють за спрощеною системою оподаткування) або податкова декларація про майновий стан і доходи, одержані за 2024 рік (для фізичних осіб-підприємців які працюють за загальною системою оподаткування). Учасники — фізичні особи надають декларацію про їх доходи. Якщо обсяг річного доходу (виручки) є меншим, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, то замовник має право відхилити тендерну пропозицію такого учасника. Примітка: Щодо підтвердження наявності фінансової спроможності новоутвореними підприємствами то вони можуть подати проміжну фінансову звітність, тобто за період, що обліковується з дня їх реєстрації. У складі пропозиції документи які підтверджують Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю* відсутні. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Звертаю увагу, що згідно з пунктом 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
30.10.2025 13:37
Надати до
31.10.2025 13:37
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
344 231 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 01:00
Замовник:
АТ "Чернівціобленерго"
Контактний телефон:
+380372584915
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
344 231 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 01:00
Замовник:
АТ "Чернівціобленерго"
Контактний телефон:
+380372584915
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності