Закупівля ДК 021:2015: 42520000-7 Вентиляційне обладнання (система вентиляції для операційної в комплекті) від Державна установа «Територіальне медичне об"єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву та Київській області».
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 13:28
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1.Довідка щодо наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання зобов’язань по договору. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності основного обладнання, необхідного для надання послуг; наявності приміщення (власне/орендоване; призначення використання приміщення; місцезнаходження; площа) та транспорту.
1.2. До довідки надати наступні документи:
- документ на право власності (накладну або оборотно – сальдову відомість станом на дату подання пропозиції) або оренди основних предметів обладнання чинний весь термін надання послуг;
- документ на право власності приміщення або договір, що підтверджує наявність в Учасника права користування приміщенням (договір оренди/суборенди в повному обсязі);
- документ, що підтверджує наявність власного транспорту, необхідного для надання послуг згідно з умовами закупівлі або договору/-ів на транспортні послуги, оренди транспорту тощо чинні на весь термін надання послуг.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 13:28
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 13:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 13:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 13:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 13:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Державна установа «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву та Київській області»
Поштовий індекс
04050
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. П.Майбороди, 19
ДК 021:2015: 42520000-7 Вентиляційне обладнання (система вентиляції для операційної в комплекті)
Тендер:
UA-2025-10-21-009132-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-10-21-009132-a.a1
Дата:
25.10.2025 16:13
Стан:
Прийнято до розгляду
скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Державна установа «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву та Київській області» оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-10-21-009132-a
ПП «СПЕЦСЕРВІС» має намір прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
ПП «СПЕЦСЕРВІС» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне.
Фактичні обставини
Згідно з пунктом 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Разом з тим, тендерна документація Замовника містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Звертаємо увагу Комісії, скарга на умови тендерної документації подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно пункту 63 Особливостей – відсутні.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
1. Щодо вимоги надання дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на: верхолазні роботи та промисловий альпінізм (п. 18 групи Б додатку 2 Порядку)
Підпункт 1 «Інші документи від учасника» додатку 1 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» містить вимогу Замовника щодо надання серед інших документів:
1. Дозвіл або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на:
- Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. (п. 3 групи Б додатку 2 Порядку);
- Верхолазні роботи та промисловий альпінізм (п. 18 групи Б додатку 2 Порядку).
В свою чергу, ПП «СПЕЦСЕРВІС» має Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстровану у територіальному органі Держпраці 10.10.2022 року № 32-22-3240, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки:
4. Верхолазні роботи (п. 18 групи Б Додатку 2 Порядку) (ілюстрація - додається).
Отже, ПП «СПЕЦСЕРВІС» має право проводити верхолазні роботи.
Звертаємо увагу Комісії, що тендерною документацією Замовника не передбачено проведення робіт з промислового альпінізму. До того ж, Замовник у своїй тендерній документації не обґрунтовує необхідність виконання таких робіт.
Промисловий альпінізм – спеціальна технологія виконання висотних робіт на промислових та інших об'єктах, при яких робоче місце досягається за допомогою підйому або спуску по мотузці, або з використанням інших альпіністських методів просування і страховки. Технологія дозволяє працівникові отримати доступ до важкодоступних місць без використання риштування, люльок або підйомних механізмів.
ПП «СПЕЦСЕРВІС» вважає, що наявного в Декларації підтвердження щодо можливості виконання верхолазних робіт цілком достатньо для виконання робіт вказаних в тендерній документації Замовника.
Натомість, Замовник в своїй тендерній документації безпідставно встановлює додаткову вимогу до учасників, згідно з якою участь у процедурі закупівлі зможуть взяти тільки ті учасники, що зможуть підтвердити наявність дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на: промисловий альпінізм.
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною по відношенню до ПП «СПЕЦСЕРВІС» та інших потенційних учасників.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
ПП «СПЕЦСЕРВІС» просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі ДК 021:2015: 42520000-7 Вентиляційне обладнання (система вентиляції для операційної в комплекті), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-10-21-009132-a.
3) Зобов’язати Замовника – Державна установа «»Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву та Київській області – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
2. Щодо вимоги надання оригіналу гарантійного листа від виробника або його представництва, філії, представника, дилера, імпортера
У відповідності до підпункту 3 «Інші документи від учасника» додатку 1 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» учасник у складі своєї пропозиції повинен подати оригінал гарантійного листа від виробника або його представництва, філії, представника, дилера, імпортера тощо, повноваження яких поширюються на територію України, яким підтверджує можливість поставки товару в 2025 році (стосується основного обладнання) та яким надає повноваження на проведення монтажу обладнання зазначеного виробника, що є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником із зазначенням ідентифікатора закупівлі в системі “Prozzoro”. Лист повинен містити номер Закупівлі, назву учасника Закупівлі, назву Замовника, назву предмету Закупівлі та перелік товару до Закупівлі.
Звертаємо увагу Комісії, що постачальники на ринку вентиляційного обладнання умовно можуть бути поділені на рівні:
перший рівень – виробники та їх офіційні представництва;
другий рівень – офіційні дилери, дистриб’ютори та інші представники, які мають повноваження від виробників;
третій рівень – усі інші учасники та суб’єкти господарювання, які не мають повноважень від виробників.
Вважаємо цю вимогу Замовника дискримінаційною до Скаржника та інших потенційних учасників, оскільки в даному випадку, Скаржник не працює безпосередньо з виробником зазначеного вентиляційного обладнання та враховуючи стислі строки не має змоги звернутись до виробників або їх представництв, філій, представника, дилера, імпортера тощо та тим більше отримати оперативну відповідь в формі, яку бажає бачити Замовник.
В даному випадку Скаржник буде залежний від волі виробника/представника, дилера, тощо обладнання щодо надання такого листа. Скаржник також не має змоги вплинути на волевиявлення вищевказаних осіб в частині відображення відповідного змісту гарантійного листа, як того вимагає Замовник.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
ПП «СПЕЦСЕРВІС» просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі ДК 021:2015: 42520000-7 Вентиляційне обладнання (система вентиляції для операційної в комплекті), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-10-21-009132-a.
3) Зобов’язати Замовника – Державна установа «»Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву та Київській області – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
3. Щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору в частині вимоги надання не менше 2 (двох) договорів
В підпункті 3.2. пункту 3 розділу 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 2 тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Замовник висунув наступну вимогу: «На підтвердження надати копії аналогічних договорів, які вказані в довідці, первинні документи, які свідчать про факт повного виконання договору і позитивний лист-відгук від контрагентів, зазначених в довідці, із зазначенням інформації про номер, дату укладання та предмет договору, належне виконання договору». Принагідно вказавши, що «Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори з поставки та монтажу вентиляційної системи (надати не менше 2 договорів)».
Таким чином, Замовник даною вимогою наполягає, щоб в учасників було виконано як мінімум 2 (два) аналогічних договори.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною до Скаржника та інших учасників виходячи з наступного.
Згідно з частиною 2 статті 16 Закону достатньо, щоб учасник підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання хоча б 1 (одного) аналогічного договору.
Замовник не обґрунтовує та документально не підтверджує необхідність встановлення вимоги в частині надання не менше 2 (двох) аналогічних договорів.
В свою чергу, встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше 2 (двох) виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Таким чином, новостворені, нещодавно створені суб’єкти господарювання та суб’єкти господарювання, що мають 1 (один) виконаний аналогічний договір позбавлені можливості взяти учать в даній закупівлі.
Звертаємо увагу Комісії, що за таких умов згідно з цією вимогою Замовника тендерна пропозиція Скаржника буде відхилена, оскільки не відповідає вимогам Замовника.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
ПП «СПЕЦСЕРВІС» просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі ДК 021:2015: 42520000-7 Вентиляційне обладнання (система вентиляції для операційної в комплекті), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-10-21-009132-a.
3) Зобов’язати Замовника – Державна установа «»Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву та Київській області – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Автор:
30518990, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС"
03143, Україна, Київська область, Київ, вул. Лебедєва Академіка, будинок 1, корпус 6, офіс 33/1
ДК 021:2015: 42520000-7 Вентиляційне обладнання (система вентиляції для операційної в комплекті)
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 42520000-7 Вентиляційне обладнання (система вентиляції для операційної в комплекті)
Тема:
надати більше інформації
Зміст:
Доброго дня, Замовнику) просимо надати монтажні креслення і вказати чи можна пропонувати альтернативне обладнання, щоб якісно оцінити можливість виконання робіт. дякую
Дата оприлюднення звернення:
21.10.2025 15:25
Доброго дня.Щодо запиту про надання монтажних креслень та можливість пропонування альтернативного обладнання повідомляємо наступне.
Монтажні креслення для встановлення обладнання розробляються постачальником (виробником) або його офіційним представником після визначення переможця закупівлі та узгодження конкретної моделі обладнання.
Це обумовлено тим, що креслення є складовою частиною технічної документації виробника, яка формується з урахуванням конструктивних, технологічних та інженерних особливостей конкретного зразка обладнання, і не може бути підготовлена до визначення постачальника.
Тендерна документація містить технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі, яким повинно відповідати запропоноване обладнання.
При цьому, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», учасники мають право пропонувати еквівалентне (альтернативне) обладнання, за умови, що воно не гірше за технічними, якісними та функціональними характеристиками, ніж ті, що визначені у тендерній документації.
Таким чином, монтажні креслення будуть розроблені після укладення договору з переможцем, а подання пропозицій із еквівалентним обладнанням — допускається за умови повної відповідності вимогам, встановленим у технічному завданні.
Дата оприлюднення відповіді:
23.10.2025 15:41
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 42520000-7 Вентиляційне обладнання (система вентиляції для операційної в комплекті)
Тема:
питання специфікації та монтажних креслень
Зміст:
надайте будь ласка біль точнішу специфікацію та проект (монтажні креслення), щоб оцінити і прорахувати вартість цінової пропозиції
Дата оприлюднення звернення:
21.10.2025 15:33
Монтажні креслення для встановлення обладнання розробляються постачальником (виробником) або його офіційним представником після визначення переможця закупівлі та узгодження конкретної моделі обладнання.
Це обумовлено тим, що креслення є складовою частиною технічної документації виробника, яка формується з урахуванням конструктивних, технологічних та інженерних особливостей конкретного зразка обладнання, і не може бути підготовлена до визначення постачальника.
Дата оприлюднення відповіді:
23.10.2025 15:43
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 42520000-7 Вентиляційне обладнання (система вентиляції для операційної в комплекті)
Тема:
Вентилятор
Зміст:
Доброго дня, Шановний замовнику.
Напишіть будь ласка технічні характеристики для підбору вентиляторів.
Дата оприлюднення звернення:
22.10.2025 13:31
Доброго дня,Шановний Учасник.
Орієнтовні характеристики для вентиляторів
В1,В2
Тип виконання канальний
Діапазон температур повітря від -25°С до +65°С
Максимальна витрата повітря, м3/год
250
Частота мережі живлення,Гц 50
Номінальна потужність, кВт 0,05 кВт
Клас захисту приводу IP54
В3
Тип виконання канальний
Діапазон температур повітря від -25°С до +65°С
Максимальна витрата повітря, м3/год
750
Частота мережі живлення,Гц 50
Номінальна потужність, кВт 0,1 кВт
Клас захисту приводу IP54
В4
Тип виконання канальний
Діапазон температур повітря від -25°С до +65°С
Максимальна витрата повітря, м3/год
1000
Частота мережі живлення,Гц 50
Номінальна потужність, кВт 0,15 кВт
Клас захисту приводу IP54
Дата оприлюднення відповіді:
23.10.2025 17:06
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
3 820 000
грн.
Період подання пропозицій
до
29.10.2025 00:00
Замовник:
Державна установа «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву та Київській області»