Показати схожі тендери

Закупівля Система для осаду та хімічного аналізу сечі НК 024:2023 - 35918 - Аналізатор сечі IVD (діагностика in vitro) лабораторний автоматизований) код НК 031:2024 – W020101020103 Автоматичні аналізатори сечі від Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер" Тернопільської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-21-008952-a
Id Tender a475308842b14706ae9be3fb32ca3bfb
План UA-P-2025-10-21-007471-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 21.10.2025 13:21
Остання зміна 03.11.2025 14:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 674 750 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.10.2025 13:20 до 29.10.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2025 13:20
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.10.2025 13:20
до 26.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.10.2025 01:00
-
Період уточнень
з 21.10.2025 13:20 до 26.10.2025 00:00
Період оскарження
з 21.10.2025 13:20 до 26.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.10.2025 01:00
Основні параметри
Система для осаду та хімічного аналізу сечі НК 024:2023 - 35918 - Аналізатор сечі IVD (діагностика in vitro) лабораторний автоматизований) код НК 031:2024 – W020101020103 Автоматичні аналізатори сечі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 674 750 грн.
Система для осаду та хімічного аналізу сечі НК 024:2023 - 35918 - Аналізатор сечі IVD (діагностика in vitro) лабораторний автоматизований) код НК 031:2024 – W020101020103 Автоматичні аналізатори сечі
Назва предмета закупівлі
Система для осаду та хімічного аналізу сечі НК 024:2023 - 35918 - Аналізатор сечі IVD (діагностика in vitro) лабораторний автоматизований) код НК 031:2024 – W020101020103 Автоматичні аналізатори сечі
Очікувана вартість
1 674 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8373,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система для осаду та хімічного аналізу сечі НК 024:2023 - 35918 - Аналізатор сечі IVD (діагностика in vitro) лабораторний автоматизований) код НК 031:2024 – W020101020103 Автоматичні аналізатори сечі
Код ДК 021:2015
38430000-8 - Детектори та аналізатори
Код НК 024:2023
35918 Аналізатор сечі IVD (діагностика in vitro) лабораторний автоматизований
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
46023, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Романа Купчинського, 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Драган Анна Юріївна
Пропозиція:
1 650 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лілія Ковальчук
Електронна пошта
Телефон
+380987860754
Замовник
ЄДРПОУ
02001274
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер" Тернопільської обласної ради
Поштовий індекс
46023
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
м. Тернопіль
Адреса
вул. Романа Купчинського, 8
Кваліфікація
Лот № 1 Система для осаду та хімічного аналізу сечі НК 024:2023 - 35918 - Аналізатор сечі IVD (діагностика in vitro) лабораторний автоматизований) код НК 031:2024 – W020101020103 Автоматичні аналізатори сечі
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 01:00 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.11.2025 13:53
documentType.award.deviationReport
29.10.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Драган Анна Юріївна (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю Система для осаду та хімічного аналізу сечі НК 024:2023 - 35918 - Аналізатор сечі IVD (діагностика in vitro) лабораторний автоматизований) код НК 031:2024 – W020101020103 Автоматичні аналізатори сечі ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1.Відповідно до вимог п.3 Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації: Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва,або дистриб’ютора, або філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб- порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування. Учасником такий документ надано, однак такий лист не включає в себе також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування. Дана невідповідність не стосується відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції та не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва,або дистриб’ютора, або філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
03.11.2025 13:52
Надати до
04.11.2025 13:52
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 674 750 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер" Тернопільської обласної ради
Контактний телефон:
+380987860754
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 674 750 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер" Тернопільської обласної ради
Контактний телефон:
+380987860754
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності