Показати схожі тендери

Закупівля Паперові рушники та туалетний папір (ДК 021:2015: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-21-003556-a
Id Tender 1353261a9e574055ae967ffb86fda23a
План UA-P-2025-10-21-002980-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 21.10.2025 10:31
Остання зміна 30.10.2025 15:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
19 817 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.10.2025 10:29 до 29.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2025 10:29
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.10.2025 10:29
до 26.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.10.2025 10:00
-
Період уточнень
з 21.10.2025 10:29 до 26.10.2025 00:00
Період оскарження
з 21.10.2025 10:29 до 26.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.10.2025 10:00
Основні параметри
Паперові рушники та туалетний папір (ДК 021:2015: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
19 817 грн.
Паперові рушники та туалетний папір (ДК 021:2015: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки)
Назва предмета закупівлі
Паперові рушники та туалетний папір (ДК 021:2015: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки)
Очікувана вартість
19 817 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
99,09
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 423 (паковання)
Паперові рушники (2 рулони в пачці)
Опис предмета закупівлі
Паперові рушники (2 рулони в пачці)
Код ДК 021:2015
33763000-6 - Паперові рушники для рук
Кількість
423
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова ,46
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 248 (Рулон)
Туалетний папір
Опис предмета закупівлі
Туалетний папір
Код ДК 021:2015
33761000-2 - Туалетний папір
Кількість
248
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова ,46
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 120 робочих днів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання Покупцем коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Пропозиція:
14 763.62 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.10.2025 10:31
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
21.10.2025 10:30
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Петербургська
Електронна пошта
Телефон
+380432660177
Замовник
ЄДРПОУ
02011031
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
21028
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
місто Вінниця
Адреса
вул.Пирогова, буд.46
Кваліфікація
Лот № 1 Паперові рушники та туалетний папір (ДК 021:2015: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки)
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 10:00 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.10.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 10:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 10:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно розділу IV Додатку №2 до Документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з: 1.- заповненою формою “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації. В складі тендерної пропозиції надана учасником цінова пропозиція файл під назвою «Цінова пропозиція.pdf», містить невідповідності одиниць виміру до вимог предмета закупівлі та порівняльної таблиці наданої учасником та математичні невідповідності. 2.- копією дозволу або ліцензії, або іншим документом, який підтверджує право на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, передбачено законодавством України. В складі тендерної пропозиції учасника відсутні вище зазначені документи. На підтвердження того, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: 3. -Довідку в довільній формі про те, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, одержаними від корупційних та інших злочинів. В складі тендерної пропозиції учасника наданий «Інформаційний лист» , який знаходиться у складі файлу під назвою «Інформаційний лист.pdf», але інформація в ньому викладена не у відповідності до вищезазначених вимог Замовника. На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1. Приведену у відповідність «Цінову пропозицію» 2. Копію дозволу або ліцензії, або іншого документу, який підтверджує право на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, передбачено законодавством України. 3. Довідку в довільній формі про те, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран…приведену у відповідність.
Створено
30.10.2025 10:06
Надати до
31.10.2025 10:06
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
19 817 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380432660177
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
19 817 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380432660177
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності