1. Щодо пункту 1 протоколу — підписання документів. Замовник зазначив, що Додаток №4 не був підписаний власноруч. Однак тендерною документацією передбачено, що вимога про засвідчення документів власноручним підписом не застосовується, якщо документи подані у формі електронних документів з накладанням КЕП, відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги». Усі документи, зокрема проект договору та Додаток №4, подані у системі з накладенням КЕП, що є рівнозначним власноручному підпису (ч. 4 ст. 18 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»). Отже, підстава відхилення за формальною ознакою підпису є неправомірною, оскільки вимоги тендерної документації виконано в повному обсязі.
Шановний Учасник, Ви не вірно трактуєте причину відхилення пропозиції. Вас відхилили не за те, що Ви не підписали документ. А за те, що не було надано документ технічної специфікації, адже згідно умов тендерної документації:
Згідно вимог п. 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та п.5 Додатку №9 тендерної документації:
«6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 4, до тендерної документації), а також підписаний уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) з відбитком печатки Учасника (у разі її використання) Додаток № 4, яким учасник має підтвердити відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.»
У складі Вашої пропозиції відсутній підписаний уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) з відбитком печатки Учасника Додаток № 4, яким Ви мали підтвердити відповідність своєї пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ (ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, відсутність документа технічної специфікації не може бути невідповідністю, яка підлягає виправленню учасником на підставі пункту 43 Особливостей, і є причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника.
2. Щодо пункту 2 протоколу — нібито невідповідності технічним вимогам. У протоколі вказано, що замість «гриф штанги олімпійський з перетином» запропоновано «олімпійський стандарт». Водночас ТОВ «ФІТХАБ» запропонувало аналогічний або кращий товар, який відповідає всім вимогам: вага, довжина, навантаження, діаметр, матеріал та покриття — ідентичні або вищі за вимоги замовника. Формулювання «або еквівалент» у технічному завданні допускає альтернативні рішення, що не погіршують якість чи функціонал. Згідно з ч. 4 ст. 23 Закону «Про публічні закупівлі», замовник зобов’язаний приймати еквівалентні товари за умови відповідності технічним та якісним характеристикам. ТОВ «ФІТХАБ» запропонувало еквівалентний товар, який легше експлуатується (замки фіксуються простіше) та має аналогічні параметри. Це не є зміною предмета закупівлі і не впливає на технічні показники. Замовник мав право, згідно з п. 43 Особливостей (Постанова КМУ №1178), вимагати усунення невідповідності у разі технічної неточності, однак не скористався цим правом, що є порушенням принципів добросовісної конкуренції та недискримінації учасників (ст. 5 Закону).
Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам Замовника. Закупівля з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника з урахуванням надійності, високого рівня безпеки та з урахуванням виділених коштів.
Ми вибрали саме гриф штанги олімпійський з перетином тому, що на ручці, де передбачені насічки, блокується ковзання долонь, які відповідають за захоплення.
Ваша пропозиція не відповідає нашим технічним вимогам. Товар «Гриф штанги олімпійський стандарт FH5000-1 з замками«Lock Jaw», який Ви пропонуєте до закупівлі не має перетину. Таким чином він не є еквівалентним товаром.
Звертаємо увагу, що невідповідність технічних характеристик – не є невідповідністю яку можна усунути відповідно до п.43 Особливостей, адже згідно п.43 - Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи, що Ви пропонуєте технічні та якісні характеристики товару, які не відповідають вимогам технічної специфікації - пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації, та призводить до зміни предмета закупівлі. Така невідповідність не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
3. Щодо пункту 3 — гарантійний лист. У складі пропозиції подано гарантійний лист №10/47-25 від 24.10.2025, який чітко містить умову: «Гарантуємо, що доставка та розвантаження Товару (2–3 поверхи) або безпосередньо в приміщення складу у разі необхідності буде здійснена за кошти Постачальника.» Таким чином, твердження про відсутність гарантійного листа є безпідставним. Документ наявний, відповідає змісту вимоги Додатку №4 і завантажений у складі тендерної пропозиції.
Шановний Учасник, Ви надали гарантійний лист по п. 2 Додатку 4:
«2. Увага! Гарантійний лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності) –
у разі, якщо Постачальник (Учасник-переможець) не з м. Дніпро та / або планує здійснювати постачання за допомогою компаній – перевізників - доставка та розвантаження Товару (2й – 3й поверхи) (або безпосередньо в приміщення складу у разі необхідності) буде здійснена за кошти Постачальника.
Або
у разі, якщо Постачальник (Учасник-переможець) з м. Дніпро та / або планує здійснювати постачання за допомогою компаній – перевізників - доставка та розвантаження Товару (2й – 3й поверхи) (або безпосередньо в приміщення складу у разі необхідності) буде здійснена за кошти Постачальника.»
Але не надали гарантійного листа по п.1 Додатку 4, а саме:
«1. Увага! Доставка, розвантаження товару в приміщення Замовника, витрати на занесення інвентаря на (2й – 3й поверхи) (або безпосередньо в приміщення складу у разі необхідності), збирання (у разі необхідності) проводиться силами та за рахунок Постачальника (Учасника – переможця). Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Покупцю. Упаковка повинна відповідати вимогам, встановленим для цього виду Товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). (Про що необхідно надати гарантійний лист)».
Саме в цьому пункті прописано, що Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Покупцю. Упаковка повинна відповідати вимогам, встановленим для цього виду Товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки).
Не надавши гарантійного листа, ви не підтвердили зазначені вимоги, щодо відповідальності за запропонований товар.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ (ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, відсутність документа технічної специфікації не може бути невідповідністю, яка підлягає виправленню учасником на підставі пункту 43 Особливостей, і є причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Таким чином, керуючись вищезазначеним, Ваша пропозиція була відхилена з законних підстав. Замовник діяв виключно згідно норм законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням основних принципів їх проведення.