Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт систем пожежного захисту Службово-виробничої будівлі, будинку пасажирського відділу пропуску будинку вантажного пропуску) на міжнародному автомобільному пункті пропуску через державний кордон «Ягодин-Дорогуськ» від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-21-002428-a
Id Tender 31f174311cd0429a9ddd03266d86268d
План UA-P-2025-10-16-012244-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.10.2025 09:55
Остання зміна 04.11.2025 13:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 881 829 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.10.2025 09:54 до 29.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2025 09:54
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.10.2025 09:54
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.10.2025 10:00
до 04.11.2025 13:56
Залишилось 4 днів 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.11.2025 13:56
до 10.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.11.2025 13:56
-
Період уточнень
з 21.10.2025 09:54 до 26.10.2025 00:00
Період оскарження
з 21.10.2025 09:54 до 26.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.10.2025 10:00 до 04.11.2025 13:56
Період кваліфікації
з 29.10.2025 10:00 до 04.11.2025 13:56
Основні параметри
Поточний ремонт систем пожежного захисту Службово-виробничої будівлі, будинку пасажирського відділу пропуску будинку вантажного пропуску) на міжнародному автомобільному пункті пропуску через державний кордон «Ягодин-Дорогуськ»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 881 829 грн.
Поточний ремонт систем пожежного захисту Службово-виробничої будівлі, будинку пасажирського відділу пропуску будинку вантажного пропуску) на міжнародному автомобільному пункті пропуску через державний кордон «Ягодин-Дорогуськ»
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт систем пожежного захисту Службово-виробничої будівлі, будинку пасажирського відділу пропуску будинку вантажного пропуску) на міжнародному автомобільному пункті пропуску через державний кордон «Ягодин-Дорогуськ»
Очікувана вартість
2 881 829 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
28818,29
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
86 454.87
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (послуга)
Поточний ремонт систем пожежного захисту Службово-виробничої будівлі, будинку пасажирського відділу пропуску будинку вантажного пропуску) на міжнародному автомобільному пункті пропуску через державний кордон «Ягодин-Дорогуськ»
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт систем пожежного захисту Службово-виробничої будівлі, будинку пасажирського відділу пропуску будинку вантажного пропуску) на міжнародному автомобільному пункті пропуску через державний кордон «Ягодин-Дорогуськ»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
43020, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Дата постачання по
31.05.2026 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Поточний ремонт систем пожежного захисту Службово-виробничої будівлі, будинку пасажирського відділу пропуску будинку вантажного пропуску) на міжнародному автомобільному пункті пропуску через державний кордон «Ягодин-Дорогуськ»
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт систем пожежного захисту Службово-виробничої будівлі, будинку пасажирського відділу пропуску будинку вантажного пропуску) на міжнародному автомобільному пункті пропуску через державний кордон «Ягодин-Дорогуськ»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
43020, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Дата постачання по
31.05.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СТРОЙ ПЛЮС"
Пропозиція:
2 881 213.09 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.10.2025 09:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пилипчук Руслан
Електронна пошта
Телефон
380507833341
Замовник
ЄДРПОУ
25908960
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
43020
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт систем пожежного захисту Службово-виробничої будівлі, будинку пасажирського відділу пропуску будинку вантажного пропуску) на міжнародному автомобільному пункті пропуску через державний кордон «Ягодин-Дорогуськ»
Період вимог/скарг з 04.11.2025 13:56 по 10.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 10:00 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію Учасника процедури Закупівлі на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
04.11.2025 13:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.11.2025 11:08
documentType.award.deviationReport
29.10.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 09:54
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 09:54
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав файл «2. Довідка аналогічний.pdf», який містить інформаційну довідку №2110-1430 від 21.10.2025 року про наявність у нього досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та файл «2.1 Аналогічний протипожежний захист.pdf», який містить інформацію про договір, який міститься у довідці. Однак, відсутня інформація, що даний договір відноситься до категорії «аналогічний», що не відповідає вимогам пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав файл «3. Роз'яснення фінансова звітність.pdf», який містить лист-роз’яснення за №2310-1542 від 23.10.2025 року щодо ненадання ним фінансової звітності. Однак, Учасник не надав проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на кінцеву дату подання тендерних пропозицій цієї закупівлі, що не відповідає вимогам пункту 3. Додатку 1 до тендерної документації. 1.3. Учасник в складі тендерної пропозиції надав файли «7.ГЛ гучномовці.pdf, 7.ГЛ комплекс.pdf, 7.ГЛ сповіщувачі.pdf,», які містять інформацію щодо гарантії поставки обладнання для належного монтажу та у встановлені строки. Однак, файл «7.ГЛ гучномовці.pdf», наданий Учасником не містить інформації щодо якого саме обладнання та поставки даного обладнання виробником чи іншим представником, що не відповідає вимогам пункту 4. Додатку 1 до тендерної документації. 1.4. Учасник в складі тендерної пропозиції надав файл «16.3 Сертифікат ВЕЛ ТОВ ПЗ та ОС лабоаторія.pdf». Однак, файл «16.2 Оренда лабораторії.pdf», наданий Учасником містить договір оренди електротехнічної лабораторії за №25-07 від 15.09.2025 року з ФОП Лісовим О.А., що не відповідає вимогам пункту 11. Додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 2. * Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, з виконання будь-яких робіт з монтажу систем протипожежного захисту, яким передбачалося виконання наступних видів робіт: - Монтаж приладу приймально-контрольного; - Монтаж сповіщувача пожежного димового. - Монтаж сповіщувача пожежного ручного - Монтаж оповіщувача світло-звукового 2.2. Відповідно до вимог пункту 3. Додатку 1 до тендерної документації Учасник, для підтвердження фінансової спроможності, у складі пропозиції надається фінансова звітність учасника за 2024 рік: - для Учасників торгів - юридичних осіб – копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за відповідний звітний період. - для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за відповідний звітний період. Сума доходів учасника у відсотковому відношенню до очікуваної вартості має становити менше 70 %. Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (перший квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на кінцеву дату подання тендерних пропозицій цієї закупівлі, що вже минула. 2.3. Відповідно до вимог пункту 4. Додатку 1 до тендерної документації Учасник для підтвердження якості послуг Учасник повинен надати завірені належним чином копії власних або залучених у субпідрядної організації наступних сертифікатів відповідності: ….7) гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (гучномовці, сповіщувачі, комплекс переговорний для системи оповіщення), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру цієї закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників вказати в листі від представництва чи філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або від імпортера, або від дилера або дистриб’ютора, інформацію про його офіційний статус (вказавши в листі назву виробника - дилером, представником, філією, імпортером, дистриб’ютором якого він є), за підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності), та надане йому від виробника право (з наданням документального підтвердження від виробника) здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування всього необхідного обладнання (гучномовців, сповіщувачів, комплексу переговорного для системи оповіщення), зазначеного з тендерній документації (перелік та кількість всього обладнання потрібно зазначити у цьому гарантійному листі), а також зазначити про можливість поставки такого обладнання для належного монтажу та у встановлені строки, із зазначенням номеру даної закупівлі. 2.4. Відповідно до вимог пункту 11. Додатку 1 до тендерної документації Учасники подають у складі своєї тендерної пропозиції документи: ….Скан-копію Протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при надані послуг. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати інформацію та підтверджуючі документи щодо наявності у нього досвіду виконання аналогічного договору відповідно до вимог пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації. 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати фінансову звітність відповідно до вимог пункту 3. Додатку 1 до тендерної документації. 3.3. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати гарантійний лист відповідно до вимог пункту 4. Додатку 1 до тендерної документації. 3.4. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати чинний на дату розкриття, сертифікат або свідоцтво, або інший дозвільний документ орендованої електротехнічної лабораторії згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань відповідно до вимог пункту 11. Додатку 1 до тендерної документації
Створено
03.11.2025 11:07
Надати до
04.11.2025 11:07
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 881 829 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 10:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380507833341
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 881 829 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 10:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380507833341
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності