Показати схожі тендери

Закупівля Двері та перегородки в асортименті: Лот №1 Двері в асортименті (код 44220000-8 згідно з ДК 021-2015: Столярні вироби); Лот №2 Перегородки в асортименті (код 44220000-8 згідно з ДК 021-2015: Столярні вироби) від ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-21-001283-a
Id Tender c155e91709d645fc8f90b1fe4019e73e
План UA-P-2025-09-19-013350-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.10.2025 09:13
Остання зміна 12.12.2025 11:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
812 389.85 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
1 224 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.10.2025 09:13 до 04.11.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2025 09:13
до 01.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.10.2025 09:13
до 01.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.11.2025 15:48
до 27.11.2025 08:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.11.2025 11:39
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.11.2025 08:47
до 12.12.2025 11:56
Період уточнень
з 21.10.2025 09:13 до 01.11.2025 00:00
Період оскарження
з 21.10.2025 09:13 до 01.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.11.2025 15:48 до 27.11.2025 08:47
Період кваліфікації
з 05.11.2025 15:48 до 27.11.2025 08:47
Основні параметри
Двері та перегородки в асортименті: Лот №1 Двері в асортименті (код 44220000-8 згідно з ДК 021-2015: Столярні вироби); Лот №2 Перегородки в асортименті (код 44220000-8 згідно з ДК 021-2015: Столярні вироби)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
311 189.85 грн.
Лот №1 Двері в асортименті (код 44220000-8 згідно з ДК 021-2015: Столярні вироби)
Назва предмета закупівлі
Лот №1 Двері в асортименті (код 44220000-8 згідно з ДК 021-2015: Столярні вироби)
Очікувана вартість
311 189.85 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1555,95
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.11.2025 15:25
Закінчення аукціону
05.11.2025 15:48
Позиція : №1 1 (штуки)
Двері металеві вхідні 2050х970
Опис предмета закупівлі
Двері металеві вхідні 2050х970
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Двері металеві вхідні 2050х970
Опис предмета закупівлі
Двері металеві вхідні 2050х970
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Двері металеві вхідні 2050х970
Опис предмета закупівлі
Двері металеві вхідні 2050х970
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Двері металеві вхідні 2050х970
Опис предмета закупівлі
Двері металеві вхідні 2050х970
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Двері металеві вхідні 2050х970
Опис предмета закупівлі
Двері металеві вхідні 2050х970
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №6 2 (штуки)
Двері металеві 1200х2050
Опис предмета закупівлі
Двері металеві 1200х2050
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №7 3 (штуки)
Двері металеві 1200х2050
Опис предмета закупівлі
Двері металеві 1200х2050
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Двері скляні 2100х700
Опис предмета закупівлі
Двері скляні 2100х700
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Двері металеві 2050х880
Опис предмета закупівлі
Двері металеві 2050х880
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №10 6 (штуки)
Двері металеві 2050х880
Опис предмета закупівлі
Двері металеві 2050х880
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №11 4 (штуки)
Двері металеві 2050х880
Опис предмета закупівлі
Двері металеві 2050х880
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №12 1 (штуки)
Двері скляні 1850х800
Опис предмета закупівлі
Двері скляні 1850х800
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
для резидентів: Оплату за поставлений Товар Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 90 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно з СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». для нерезидентів: Оплату за поставлений Товар Покупець здійснює на підставі рахунку – фактури (інвойс), шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 90 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно з СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії».
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Попович Заміра Загірівна
Пропозиція:
276 380 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Кутенков М.В.
Пропозиція:
277 930 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.11.2025 15:25
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
501 200 грн.
Лот №2 Перегородки в асортименті (код 44220000-8 згідно з ДК 021-2015: Столярні вироби)
Назва предмета закупівлі
Лот №2 Перегородки в асортименті (код 44220000-8 згідно з ДК 021-2015: Столярні вироби)
Очікувана вартість
501 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2506,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.11.2025 14:17
Закінчення аукціону
05.11.2025 14:46
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 31 (штуки)
Перегородка металопластикова 2000х900мм
Опис предмета закупівлі
Перегородка металопластикова 2000х900мм
Код ДК 021:2015
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Кількість
31
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Перегородка сантехнічна 1370х500мм
Опис предмета закупівлі
Перегородка сантехнічна 1370х500мм
Код ДК 021:2015
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Перегородка сантехнічна 2000х1180мм
Опис предмета закупівлі
Перегородка сантехнічна 2000х1180мм
Код ДК 021:2015
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Перегородка сантехнічна 2000х1640х1450мм
Опис предмета закупівлі
Перегородка сантехнічна 2000х1640х1450мм
Код ДК 021:2015
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Перегородка сантехнічна 3530х2000х1500мм
Опис предмета закупівлі
Перегородка сантехнічна 3530х2000х1500мм
Код ДК 021:2015
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Перегородка сантехнічна 3530х2000х1500мм
Опис предмета закупівлі
Перегородка сантехнічна 3530х2000х1500мм
Код ДК 021:2015
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Перегородка сантехнічна 2000х1950х1300мм
Опис предмета закупівлі
Перегородка сантехнічна 2000х1950х1300мм
Код ДК 021:2015
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №8 3 (штуки)
Перегородка сантехнічна 2000х1250х2050мм на дві кабіни
Опис предмета закупівлі
Перегородка сантехнічна 2000х1250х2050мм на дві кабіни
Код ДК 021:2015
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
для резидентів: Оплату за поставлений Товар Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 60 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно з СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». для нерезидентів: Оплату за поставлений Товар Покупець здійснює на підставі рахунку – фактури (інвойс), шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 60 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно з СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії».
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ КОНСТРАКШН"
Пропозиція:
260 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Попович Заміра Загірівна
Пропозиція:
329 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Кутенков М.В.
Пропозиція:
456 690 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.11.2025 14:17
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.10.2025 13:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Климець Аліна Борисівна
Електронна пошта
Телефон
380384263823
Сайт:
http://www.xaec.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
21313677
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Нетішин
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот №1 Двері в асортименті (код 44220000-8 згідно з ДК 021-2015: Столярні вироби)
Період вимог/скарг з 17.11.2025 09:01 по 23.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.11.2025 15:48 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Протокол рішення УО від 17.11.2025 №462
Документи кваліфікації
17.11.2025 09:01
Довідка НАЗК
17.11.2025 09:01
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.11.2025 13:26
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
12.11.2025 08:33
Електроний протокол про продовження строку
05.11.2025 15:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 09:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 09:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, продовжити строк розгляду поданої для участі у Закупівлі тендерної пропозиції (ФОП Попович Заміра Загірівна) до 20 робочих днів для проведення більш якісного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
12.11.2025 08:33
Дата кінця розгляду
04.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1 на вимогу пункту І Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ФОП Попович Заміра Загірівна у складі тендерної пропозиції надано файл «Анкета», не за встановленою формою Додатку №6 до ТД. 1.2 на вимогу пункту І Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ФОП Попович Заміра Загірівна у складі тендерної пропозиції надано файл «Тендерна пропозиція», де в графі «Загальна вартість (без ПДВ)» не відповідає тій, що зазначена в електронних полях в графі «Первинна пропозиція». 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток №1). Згідно пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації - Анкета за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно з Додатком №6 до тендерної документації, а також всі документи, відповідно до переліку, зазначеного у розділі «ДОКУМЕНТИ*» Анкети. Державні органи, а також підприємства, установи та організації у статутному капіталі яких частка державної або комунальної власності становить 100 відсотків – в складі своєї пропозиції анкету не подають. 2.2 Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток №1). Згідно пункту 4 Додатку №1 до тендерної документації - Тендерна пропозиція (цінова) згідно з Додатком №4.1, Додатку №4.2 до тендерної документації, завірену підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплену печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки) або у формі електронного документа. В графі «Загальна вартість (без ПДВ)» зазначається вартість предмету закупівлі – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку, в графі «Загальна вартість (з ПДВ)» додатково зазначається ціна його пропозиції з урахуванням ПДВ. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ФОП Попович Заміра Загірівна необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей розмістити в електронній системі закупівель: 3.1 Анкету за підписом керівника/уповноваженої особи учасника за встановленою формою (згідно Додатку №6 до ТД). 3.2 Тендерну пропозицію (цінова) (згідно Додатку №4.1 до ТД).
Створено
14.11.2025 13:26
Надати до
15.11.2025 13:26
Лот № 2 Лот №2 Перегородки в асортименті (код 44220000-8 згідно з ДК 021-2015: Столярні вироби)
Період вимог/скарг з 14.11.2025 11:39 по 20.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.11.2025 15:48 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Протокол рішення УО від 14.11.2025 №457
Документи кваліфікації
14.11.2025 11:39
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.11.2025 08:35
Електроний протокол про продовження строку
05.11.2025 15:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 09:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 09:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
05.11.2025 15:48
Надати до
07.11.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, продовжити строк розгляду поданої для участі у Закупівлі тендерної пропозиції (ТОВ "СКАЙ КОНСТРАКШН") до 20 робочих днів для проведення більш якісного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
12.11.2025 08:35
Дата кінця розгляду
04.12.2025 00:00
Період вимог/скарг з 27.11.2025 08:47 по 03.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.11.2025 11:39 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Протокол рішення УО від 27.11.2025 №483
Документи кваліфікації
27.11.2025 08:47
Довідка НАЗК
27.11.2025 08:47
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.11.2025 11:34
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
21.11.2025 08:09
Електроний протокол про продовження строку
14.11.2025 11:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 09:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.10.2025 09:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, продовжити строк розгляду поданої для участі у Закупівлі тендерної пропозиції (ФОП Попович Заміра Загірівна) до 20 робочих днів для проведення більш якісного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
21.11.2025 08:09
Дата кінця розгляду
13.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1 на вимогу пункту І Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ФОП Попович Заміра Загірівна у складі тендерної пропозиції надано файл «Анкета», не за встановленою формою Додатку №6 до ТД. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток №1). Згідно пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації - Анкета за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно з Додатком №6 до тендерної документації, а також всі документи, відповідно до переліку, зазначеного у розділі «ДОКУМЕНТИ*» Анкети. Державні органи, а також підприємства, установи та організації у статутному капіталі яких частка державної або комунальної власності становить 100 відсотків – в складі своєї пропозиції анкету не подають. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ФОП Попович Заміра Загірівна необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей розмістити в електронній системі закупівель: 3.1 Анкету за підписом керівника/уповноваженої особи учасника за встановленою формою (згідно Додатку №6 до ТД).
Створено
25.11.2025 11:33
Надати до
26.11.2025 11:33
Угоди
UA-2025-10-21-001283-a-a1
Підписаний і діє
Номер
53-124-01-25-27364
331 656 грн.
276 380 грн.
З ПДВ
Підписано
27.11.2025
Строк дії договору з
27.11.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (штуки)
Двері металеві вхідні 2050х970
Номенклатура
Двері металеві вхідні 2050х970
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Двері металеві вхідні 2050х970
Номенклатура
Двері металеві вхідні 2050х970
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Двері металеві вхідні 2050х970
Номенклатура
Двері металеві вхідні 2050х970
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Двері металеві вхідні 2050х970
Номенклатура
Двері металеві вхідні 2050х970
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Двері металеві вхідні 2050х970
Номенклатура
Двері металеві вхідні 2050х970
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Двері металеві 1200х2050
Номенклатура
Двері металеві 1200х2050
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Двері металеві 1200х2050
Номенклатура
Двері металеві 1200х2050
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Двері скляні 2100х700
Номенклатура
Двері скляні 2100х700
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Двері металеві 2050х880
Номенклатура
Двері металеві 2050х880
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Двері металеві 2050х880
Номенклатура
Двері металеві 2050х880
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Двері металеві 2050х880
Номенклатура
Двері металеві 2050х880
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Двері скляні 1850х800
Номенклатура
Двері скляні 1850х800
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21313677

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Попович Заміра Загірівна
Повна назва
ФОП Попович Заміра Загірівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2491602387

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.11.2025 13:49
-
Підписаний договір
UA-2025-10-21-001283-a-c2
Підписаний і діє
Номер
53-124-01-25-27588
395 998.8 грн.
329 999 грн.
З ПДВ
Підписано
12.12.2025
Строк дії договору з
12.12.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
31 (штуки)
Перегородка металопластикова 2000х900мм
Номенклатура
Перегородка металопластикова 2000х900мм
Кількість
31
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Перегородка сантехнічна 1370х500мм
Номенклатура
Перегородка сантехнічна 1370х500мм
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Перегородка сантехнічна 2000х1180мм
Номенклатура
Перегородка сантехнічна 2000х1180мм
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Перегородка сантехнічна 2000х1640х1450мм
Номенклатура
Перегородка сантехнічна 2000х1640х1450мм
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Перегородка сантехнічна 3530х2000х1500мм
Номенклатура
Перегородка сантехнічна 3530х2000х1500мм
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Перегородка сантехнічна 3530х2000х1500мм
Номенклатура
Перегородка сантехнічна 3530х2000х1500мм
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Перегородка сантехнічна 2000х1950х1300мм
Номенклатура
Перегородка сантехнічна 2000х1950х1300мм
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Перегородка сантехнічна 2000х1250х2050мм на дві кабіни
Номенклатура
Перегородка сантехнічна 2000х1250х2050мм на дві кабіни
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21313677

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Попович Заміра Загірівна
Повна назва
ФОП Попович Заміра Загірівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2491602387

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.12.2025 11:56
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
812 389.85 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2025 09:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380384263823
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
812 389.85 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2025 09:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380384263823
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності