Показати схожі тендери

Закупівля Обладнання для закладів громадського харчування: пароконвектомат, плита, м’ясорубка електрична, лінія самообслуговування (роздачі), сковорода електрична від Військова частина А 1108.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-10-20-017189-a
Id Tender 7545d9fa37ac4b869d160b51fc93dea7
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.10.2025 23:19
Остання зміна 25.11.2025 11:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
702 967 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.10.2025 00:00 до 30.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.10.2025 23:17
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.10.2025 13:02
до 12.11.2025 16:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.11.2025 15:57
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.11.2025 16:40
до 25.11.2025 11:27
Період уточнень
з 20.10.2025 23:17 до 25.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.10.2025 13:02 до 12.11.2025 16:40
Період кваліфікації
з 30.10.2025 13:02 до 12.11.2025 16:40
Основні параметри
Обладнання для закладів громадського харчування: пароконвектомат, плита, м’ясорубка електрична, лінія самообслуговування (роздачі), сковорода електрична
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
702 967 грн.
Обладнання для закладів громадського харчування: пароконвектомат, плита, м’ясорубка електрична, лінія самообслуговування (роздачі), сковорода електрична
Назва предмета закупівлі
Обладнання для закладів громадського харчування: пароконвектомат, плита, м’ясорубка електрична, лінія самообслуговування (роздачі), сковорода електрична
Очікувана вартість
702 967 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3514,84
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.10.2025 12:33
Закінчення аукціону
30.10.2025 13:02
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 1 (штуки)
ПАРОКОНВЕКТОМАТ AP7QT
Опис предмета закупівлі
ПАРОКОНВЕКТОМАТ AP7QT
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область
Дата постачання по
30.11.2025 23:22
Позиція : №2 1 (штуки)
Плита ПЕ 4Ш Н Економ ст Еліт
Опис предмета закупівлі
Плита ПЕ 4Ш Н Економ ст Еліт
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область
Дата постачання по
30.11.2025 23:22
Позиція : №3 2 (штуки)
М'ясорубка електрична МІМ-300
Опис предмета закупівлі
М'ясорубка електрична МІМ-300
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область
Дата постачання по
30.11.2025 23:22
Позиція : №4 1 (штуки)
Лінія самообслуговування (роздачі)
Опис предмета закупівлі
Лінія самообслуговування (роздачі)
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область
Дата постачання по
30.11.2025 23:22
Позиція : №5 1 (штуки)
Сковорода електрична СЕ-0,25Н
Опис предмета закупівлі
Сковорода електрична СЕ-0,25Н
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область
Дата постачання по
30.11.2025 23:22
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться в безготівковому порядку протягом 5 (п’яти) банківських днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого рахунка – фактури (накладної) на відвантажений Товар.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА"
Пропозиція:
696 000 грн.
Учасник:
ФОП Мельник Ірина Миколаївна
Пропозиція:
702 522 грн.
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБЧЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
655 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.10.2025 12:33
Документи закупівлі
20.10.2025 23:18
Оголошення про проведення закупівлі
20.10.2025 23:17
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
20.10.2025 23:17
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хомин Мар'яна Андріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380978522332
Замовник
ЄДРПОУ
08113287
Повна назва
Військова частина А 1108
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Обладнання для закладів громадського харчування: пароконвектомат, плита, м’ясорубка електрична, лінія самообслуговування (роздачі), сковорода електрична
Період вимог/скарг з 04.11.2025 15:57 по 07.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 13:02 по 07.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до п. 6, Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається надання «Інформації про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (в тому числі вартість) відповідно до форми та вимог наведених у Додатку 1 до цього оголошення», вимогами Додатку 1 вимагається заповнення таблиці запропонованого товару за зазначеною формою. На виконання даних вимог учасник у складі пропозиції надав заповнену таблицю за формою (файл «Технічна специфікація (додаток 1).pdf»). Під час розгляду пропозиції учасника «ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБЧЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ», виявлено, що у складі пропозиції учасника щодо позиції «ПАРОКОНВЕКТОМАТ AP7QT» зазначено країну походження — Україна, тоді як вимога технічної специфікації стосується конкретної моделі AP7QT, яка виробляється виключно в Італії. Відповідно до п. 8 Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Відповідно до п. 43 Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з п. 43 Особливостей усунення «невідповідностей» допускається лише у випадках, які не приводять до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. У даному випадку зміна країни походження фактично змінює ідентифікацію предмета закупівлі (виробник/модель), отже така невідповідність не може бути усунена відповідно до п. 43. На підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.15 ст.29 (про недостовірну інформацію) пропозиція учасника відхиляється як така, що не відповідає умовам оголошення.
Документи кваліфікації
04.11.2025 15:57
Повідомлення про рішення
04.11.2025 15:51
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 06.11.2025 22:48 по 10.11.2025 21:27
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.11.2025 15:57 по 12.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
06.11.2025 22:48
Повідомлення про рішення
06.11.2025 22:47
Пропозиція, що перемогла
Період вимог/скарг з 10.11.2025 21:33 по 13.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.11.2025 21:27 по 18.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Переможець спрощеної закупівлі відмовився від укладення договору
Зміст
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю. Скасувати рішення № 0611-25 від 06.11.2025 року, щодо Учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА" (ЄДРПОУ 44877920) у спрощеній закупівлі згідно з предметом закупівлі код ДК 021:2015 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування, ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-20-017189-a, у зв’язку із відмовою від укладення договору, що підтверджується наданим листом, який учасник завантажив до документів пропозиції. Відповідно до п. 3, ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю.
Документи кваліфікації
10.11.2025 21:33
Повідомлення про рішення
10.11.2025 21:32
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 12.11.2025 16:40 по 15.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.11.2025 21:33 по 18.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
12.11.2025 16:40
Повідомлення про рішення
12.11.2025 16:33
Пропозиція, що перемогла
Угоди
UA-2025-10-20-017189-a-a2
Підписаний і діє
Номер
462
702 522 грн.
702 522 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.11.2025
Строк дії договору з
24.11.2025
по
30.11.2025
Номенклатура
1 (штуки)
ПАРОКОНВЕКТОМАТ AP7QT
Номенклатура
ПАРОКОНВЕКТОМАТ AP7QT
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Плита ПЕ 4Ш Н Економ ст Еліт
Номенклатура
Плита ПЕ 4Ш Н Економ ст Еліт
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
М'ясорубка електрична МІМ-300
Номенклатура
М'ясорубка електрична МІМ-300
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Лінія самообслуговування (роздачі)
Номенклатура
Лінія самообслуговування (роздачі)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Сковорода електрична СЕ-0,25Н
Номенклатура
Сковорода електрична СЕ-0,25Н
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А 1108
Повна назва
Військова частина А 1108
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08113287

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Мельник Ірина Миколаївна
Повна назва
ФОП Мельник Ірина Миколаївна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2755916567

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.11.2025 11:26
Повідомлення про договір
25.11.2025 11:24
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-18-000056
Дата створення проекту
18.11.2025 15:27
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
18.11.2025 15:45
Дата завершення моніторингу
10.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.11.2025 №256 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.11.2025 №256. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-10-20-017189-a, 20.10.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.11.2025 00:00
Документи рішення
18.11.2025 15:45
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-10-20-017189-a, яка проводиться Військовою частиною А1108 (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
20.11.2025 17:54
Орган перевірки
26.11.2025 00:00
Документи повідомлення
20.11.2025 17:54
-
Відповідь
Надання пояснень
У відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби від 20.11.2025 про надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Обладнання для закладів громадського харчування: пароконвектомат, плита, м’ясорубка електрична, лінія самообслуговування (роздачі), сковорода електрична (UA-2025-10-20-017189-a), повідомляємо наступне. 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. Для підтвердження обґрунтованості закупівлі додаються такі документи: - Пропозиції щодо включення до переліку закупівель товарів, робіт і послуг, оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони від 10.10.2025 року на жовтень, із додатком 1 де описані технічні характеристики затребуваного обладнання поданого ініціатором закупівлі. - Розрахунки, які обгрунтовують, зміни показників бюджету за бюджетною програмою (підпрограмою) КПКВ 2101020/35/1 на 2025 рік від 10.10.2025 №3723. - Заявка на бюджетні асигнування до кінця 2025 року за спеціальним фондом за КПКВ 2101020/35/1 військової частини А1108 від 10.10.2025 №3722. - Комерційні пропозиції отримані від постачальників, (ФОП Чернявський О.В., ТОВ «АРМ-ЕКО», ТОВ «Рестеквіп») Ці документи підтверджують, що розмір бюджетного призначення та характеристики предмета закупівлі визначено на підставі фактичних потреб військової частини та відповідно до вимог законодавства.
Рішеня
24.11.2025 22:57
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-10-20-017189-a, яка проводиться Військовою частиною А1108 (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 затверджено особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі – Особливості №1275). За нормою пункту 8 Особливостей №1275 державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, зокрема у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Закупівлю за ID: UA-2025-10-20-017189-a Замовником проведено як спрощену закупівлю. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 04.11.2025 №0411-25 пропозицію ФОП Любченка Юрія Михайловича (далі – ФОП Любченко Ю.М.) відхилено на підставі п.1 частини 13 статті 14 Закону та частини 15 статті 29 Закону. При цьому у протокольному рішенні Замовника вказано, що відповідно до п.6 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається надання «Інформації про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» відповідно до форми та вимог наведених у Додатку 1 до цього оголошення, а також що на виконання даних вимог учасник ФОП Любченко Ю.М. у складі пропозиції надав заповнену таблицю за формою (файл. Технічна специфікація (додаток 1).pdf), водночас у найменуванні товару – пароконвектомат АР7QТ зазначено країну походження товару Україна, коли країною походження такого товару є Італія. Відповідно до норм абзацу 6 пункту 8 Особливостей №1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Одночасно, згідно з абзацом сьомим пункту 8 Особливостей №1275, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178). Слід зазначити, що відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 2. Пояснити причини незастосування Замовником норм абзацу 6 пункту 8 Особливостей № 1275 та норм пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді пропозиції ФОП Любченка Ю.М. та не надати учаснику можливості усунути невідповідність щодо зазначення невідповідної країни походження товару - пароконвектомат АР7QТ. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.11.2025 14:56
Орган перевірки
29.11.2025 00:00
Документи повідомлення
25.11.2025 14:56
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
702 967 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А 1108
Контактний телефон:
+380978522332
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
702 967 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А 1108
Контактний телефон:
+380978522332
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності