Закупівля проводиться для викладання навчального предмета "Захист України" з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Закупівля проводиться для викладання навчального предмета "Захист України" з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Очікувана вартість
1 854 720 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9273,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
55 641
Аукціон
Cтарт аукціону
29.10.2025 12:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Шафа для переодягання на 4 секції
Код ДК 021:2015
39143121-0 -
Гардеробні шафи
Кількість
168
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, дислокація закладів освіти Замовника
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 18:18
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 55 641,00 грн. (п` ятдесят п`ять тисяч шістсот сорок одна грн. 00 коп.).
Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій.
Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією.
Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 робочих днів.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта.
У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
Інформація для отримання банківської гарантії:
Комунальне підприємство «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» Дніпровської міської ради
код за ЄДРПОУ 32835966
Юридична адреса: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75.
банківські реквізити:
р/р UA 473204780000026008924921805
банк: АБ «УКРГАЗБАНК
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 18:18
Значення, яке очікується
5
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Детальна інформація зазначена в п. 7 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6. "Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 18:18
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 18:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 18:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 18:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 18:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Шафа для переодягання на 4 секції
Тендер:
UA-2025-10-20-015896-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-10-20-015896-a.c1
Дата:
24.10.2025 23:04
Стан:
Прийнято до розгляду
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
20.10.2025 Замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з Особливостями) «ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому - Шафа для переодягання на 4 секції – 168 штук (ДК 021:2015: 39143121-0 — Гардеробні шафи) (далі – відкриті торги з Особливостями).
Разом з оголошенням про проведення відкритих торгів з Особливостями Замовник оприлюднив тендерну документацію.
Фізична особа – підприємець Бондаренко Борис Васильович (далі – Скаржник) вважає умови відкритих торгів з Особливостями, викладені у тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначеним у статті 5 Закону.
У зв’язку з цим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 1 пункту 56 Особливостей (не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій), Скаржник звертається до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою.
Скаржник як потенційний учасник відкритих торгів з Особливостями переконаний, що вимоги, поставлені Замовником до учасників, є дискримінаційними та порушують його права, зокрема право на рівну конкуренцію.
1. У тендерній документації (пункт 14 Додатку 7 та пункт «Особливі вимоги» Додатку 4) Замовник вимагає від учасників надати:
Завірені уповноваженою особою копії протоколу випробувань крайки ПВХ, ЛДСП на питому активність радіонуклідів відповідно до НРБУ-97; протоколу випробувань ЛДСП на встановлення масової частки формальдегіду та фенолу відповідно до ДСанПіН 8.2.1-181-2012, про що повинно бути зазначено у протоколі.
1. У тендерній документації (пункт 14 Додатку 7 та пункт «Особливі вимоги» Додатку 4) Замовник вимагає від учасників надати:
Завірені уповноваженою особою копії протоколу випробувань крайки ПВХ, ЛДСП на питому активність радіонуклідів відповідно до НРБУ-97; протоколу випробувань ЛДСП на встановлення масової частки формальдегіду та фенолу відповідно до ДСанПіН 8.2.1-181-2012, про що повинно бути зазначено у протоколі.
Обґрунтування
Вимога є надмірною, необґрунтованою та дискримінаційною
Зазначена вимога виходить за межі предмета закупівлі — «Шафа для переодягання на 4 секції ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому (ДК 021:2015: 39143121-0 Гардеробні шафи)» та не має нормативного обґрунтування у чинних технічних регламентах або державних стандартах України, що регулюють безпечність меблевих виробів.
Нормативний документ НРБУ-97 визначає норми радіаційної безпеки для джерел іонізуючого випромінювання, проте не встановлює обов’язку проведення радіометричних випробувань для меблевої продукції.
Так само жоден чинний ДСТУ або санітарний регламент не передбачає обов’язкового підтвердження показників радіонуклідів у готових меблях чи їх елементах.
Отже, вимога Замовника не є обґрунтованою з точки зору предмета закупівлі і вимагає від учасників документ, який законодавчо не передбачено.
Постанова № 2282 від 01.12.1999 р. «Про введення в дію державних гігієнічних нормативів “Норми радіаційної безпеки України (НРБУ-97)”» (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0062282-97#Text ) встановлює:
• допустимі рівні опромінення населення;
• вимоги до техногенно підсилених джерел природного походження;
• допустиму ефективну питому активність природних радіонуклідів (Aеф) у будівельних матеріалах (глина, бетон, щебінь, кераміка, скло, цемент).
У розділі 8 НРБУ-97 (“Контроль за вмістом природних радіонуклідів у будівельних матеріалах і виробах”) чітко зазначено:
«Норми поширюються на вироби з порцеляни, фаянсу, скла, глини, а також на будівельні матеріали природного походження».
Немає жодної згадки про деревинно-стружкові матеріали (ЛДСП, МДФ) або полімери (ПВХ).
Отже, за змістом НРБУ-97:
1. ЛДСП і ПВХ не є джерелами природного іонізуючого випромінювання.
Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 02.02.2005 № 54
«Про затвердження Державних санітарних правил “Основні санітарні правила забезпечення радіаційної безпеки України”» (далі — ОСПУ-2005),
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0552-05#Text
встановлено наступне визначення:
«Джерело іонізуючого випромінювання (ДІВ) — радіоактивна речовина, пристрій, який містить радіоактивну речовину, або пристрій, що створює випромінювання (у тому числі рентгенівське), включаючи споживчу продукцію, закриті та відкриті джерела, генератори випромінювання, пересувне радіографічне обладнання тощо». (п. 2.12 ОСПУ-2005)
Таким чином, джерелом іонізуючого випромінювання може бути лише об’єкт, що:
• містить радіоактивні ізотопи, або
• генерує іонізуюче випромінювання (рентгенівське, гамма, нейтронне тощо).
Матеріали, що використовуються для виробництва меблів, зокрема:
• ЛДСП (ламінована деревинно-стружкова плита),
• ПВХ-крайка (полівінілхлоридна стрічка),
не містять радіоактивних речовин, не випромінюють іонізуюче випромінювання та не відносяться до джерел іонізуючого випромінювання відповідно до ОСПУ-2005.
Отже, такі матеріали не підлягають контролю або випробуванню на питому активність радіонуклідів згідно з НРБУ-97 або будь-яким іншим нормативним актом, що регулює радіаційну безпеку.
Отже, вимога Замовника про обов’язкове надання протоколів випробувань крайки ПВХ і ЛДСП на питому активність радіонуклідів відповідно до НРБУ-97 не має правових підстав, оскільки: вказані матеріали не є джерелами іонізуючого випромінювання (п. 2.12 ОСПУ-2005); НРБУ-97 поширюється виключно на вироби з глини, бетону, цементу, скла, фаянсу, порцеляни — будівельні матеріали природного походження, а не на полімерні чи деревинно-стружкові композити; відсутні будь-які норми, які зобов’язують виробників меблів проходити такі випробування.
2. Виробники меблів не підпадають під регулювання НРБУ-97, оскільки ця норма призначена для будівельних матеріалів, що можуть накопичувати природні радіонукліди (уран, торій, радій, калій-40).
3. Отже, жоден чинний нормативно-правовий акт не зобов’язує проводити такі випробування для меблевих матеріалів.
Вимога обмежує конкуренцію та створює бар’єри для учасників
На сьогодні в Україні відсутні лабораторії, які масово здійснюють радіометричний контроль меблевої продукції відповідно до НРБУ-97.
Отримання такого протоколу є технічно складним, дорогим і часозатратним, що фактично зводить коло потенційних учасників до одиниць, які мають старі або заздалегідь виготовлені документи.
Окрім того, такі протоколи зазвичай надають виробники матеріалів (ПВХ, ЛДСП), а не постачальники готових меблів чи виробів, отже така вимога створює нерівні умови участі та перевагу для окремих постачальників, які мають прямі відносини з виробником.
Також варто зазначити, що для меблів або виробів з деревинних матеріалів в Україні немає обов`язку мати окремий протокол випробувань на встановлення масової частки формальдегіду та фенолу. Безпечність таких продуктів підтверджується іншим документом – висновком державної або наукової санітарно-епідеміологічної експертизи. У ньому вже зазначено, що виріб відповідає гігієнічним нормам, у тому числі щодо вмісту формальдегіду та фенолу. Отже, вимога надавати саме протокол випробувань – надмірна та дискримінаційна.
Така ситуація суперечить статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає принципи добросовісної конкуренції, рівного ставлення та недискримінації учасників.
Вимога Замовника одночасно надавати і висновок СЕЕ, і протоколи випробувань на ті ж самі показники є надмірною та дискримінаційною, оскільки дублює перевірку одних і тих самих параметрів, не передбачена жодним чинним нормативним актом і суперечить принципам добросовісної конкуренції, визначеним ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, вимога Замовника додатково надавати окремі протоколи випробувань на ті самі показники (ДСанПіН 8.2.1-181-2012, НРБУ-97) є надмірною та дискримінаційною, оскільки:
1. результати таких випробувань уже враховані у висновку державної гігієнічної експертизи;
2. чинне законодавство (ст. 4, 12 Закону № 2573-IX) визнає ці документи як інструмент державного контролю у сфері громадського здоров’я;
3. повторні вимоги щодо надання протоколів не передбачені жодним чинним нормативним актом;
4. така вимога дублює перевірку одних і тих самих показників і створює нерівні умови участі у закупівлі, що суперечить принципам ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до тендерної документації відкритих торгів з Особливостями за ідентифікатором - UA-2025-10-20-015896-a на підставах, наведених в описовій частині цієї скарги, а саме: видалити вимогу, щодо надання:
завіреного уповноваженою особою копії протоколу випробувань крайки ПВХ, ЛДСП на питому активність радіонуклідів відповідно до НРБУ-97; протоколу випробувань ЛДСП на встановлення масової частки формальдегіду та фенолу відповідно до ДСанПіН 8.2.1-181-2012, про що повинно бути зазначено у протоколі.
Автор:
2288903735, ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Бондаренко Борис Васильович
04215, Україна, Київська область, Київ, проспект Георгія Гонгадзе, буд. 32-,Г, офіс 35
Звернення:
За тендером : Шафа для переодягання на 4 секції
Тема:
Питання
Зміст:
Добрий день просимо уточнити про ключ до шафи, який він має бути, було б добре щоб надали посилання на сайт або фото чи більше інформації.
«Кожна секція повинна бути забезпечена замком - ручка з цифровим ключем і пронумерованим брелком. Цифри на фасаді повинні бути виконані з акрилу, завтовшки 3 мм, білого кольору.»
Просимо Вас зорієнтувати який саме має бути замок?
Дата оприлюднення звернення:
23.10.2025 12:17
Добрий день. Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі. Це повинен бути квадратний замок з цифровим ключем. Цифровий ключ повинен мати заглиблення посередині. Ключ не повинен мати зубчиків з бокової сторони.
Цифровий ключ має набагато вищий рівень захисту ніж звичайний (з зубчиками).
Замовник не прив'язується до відповідних моделей або марок
Дата оприлюднення відповіді:
24.10.2025 15:17
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 854 720
грн.
Період подання пропозицій
до
28.10.2025 23:59
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ