Показати схожі тендери

Закупівля Документ-камера від Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-20-015878-a
Id Tender 16c5750e779a49da95624f99a60a1f45
План UA-P-2025-10-20-019103-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.10.2025 18:18
Остання зміна 03.11.2025 15:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 021 300 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.10.2025 18:18 до 28.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.10.2025 18:18
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.10.2025 18:18
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.10.2025 12:14
до 03.11.2025 15:33
Залишилось 4 днів 21 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.10.2025 15:14
до 09.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 03.11.2025 15:33
-
Період уточнень
з 20.10.2025 18:18 до 25.10.2025 00:00
Період оскарження
з 20.10.2025 18:18 до 25.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.10.2025 12:14 до 03.11.2025 15:33
Період кваліфікації
з 28.10.2025 12:14 до 03.11.2025 15:33
Основні параметри
Документ-камера
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 021 300 грн.
Документ-камера
Назва предмета закупівлі
Документ-камера
Очікувана вартість
1 021 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5106,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.10.2025 11:51
Закінчення аукціону
28.10.2025 12:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Документ-камера
Код ДК 021:2015
30121200-5 - Фотокопіювальне обладнання
Кількість
70
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49619, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, 21А
Дата постачання по
05.12.2025 18:21
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Товару на протязі 20 (двадцяти) днів з дати поставки Товару шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
891 593 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП МАРМО ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА
Пропозиція:
896 630 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.10.2025 11:51
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Неубауер Наталія Валеріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380567679711
Замовник
ЄДРПОУ
43315529
Назва (англійською мовою)
Southern Interregional Office of the Ministry of Justice (Odessa)
Повна назва
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Повна назва (англійською мовою)
Southern Interregional Office of the Ministry of Justice (Odessa)
Поштовий індекс
49619
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А
Кваліфікація
Лот № 1 Документ-камера
Період вимог/скарг з 31.10.2025 15:14 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2025 12:14 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
31.10.2025 15:14
Повідомлення про рішення
31.10.2025 15:12
Пропозиція, що перемогла
28.10.2025 12:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 18:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 18:16
Період вимог/скарг з 03.11.2025 15:33 по 09.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2025 15:14 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Документи кваліфікації
03.11.2025 15:33
Повідомлення про рішення
03.11.2025 15:31
Пропозиція, що перемогла
31.10.2025 15:17
documentType.award.deviationReport
31.10.2025 15:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 18:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 18:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ № 121/03 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 31 жовтня 2025 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ФОП МАРМО ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару згідно код ДК 021:2015 – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (код ДК 021:2015 – 30121200-5 «Фотокопіювальне обладнання») (Документ-камера), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-10-20-015878-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 20.10.2025 в системі електронних закупівель за № UA-2025-10-20-015878-a було оголошено процедуру закупівлі товару згідно код ДК 021:2015 – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (код ДК 021:2015 – 30121200-5 «Фотокопіювальне обладнання») (Документ-камера). 28.10.2025 в електронній системі закупівель відбувся аукціон, для участі у якому було подано дві остаточні тендерні пропозиції, а саме від: За результатами аукціону електронною системою закупівель автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника ТОВ "ЮДІТРЕЙД" з ціною 891 593,00 грн. Протокольним рішенням від 31.10.2025 № 121/02 тендерну пропозицію Учасника-переможця ТОВ "ЮДІТРЕЙД" подану для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару згідно код ДК 021:2015 – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (код ДК 021:2015 – 30121200-5 «Фотокопіювальне обладнання») (Документ-камера) було відхилено керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, на підставі того, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічних вимог та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Абзацом 5 пункту 49 Особливостей встановлено, що у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Учасника ФОП МАРМО ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА з ціною 891 630,00 грн. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ФОП МАРМО ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА виявила наступне. П.п. 1.1 пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Таблиці 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Інформаційна довідка про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), в якій повинно бути зазначено: номер та дата договору, повне найменування контрагента з яким укладено договір, код ЄДРПОУ та адреса контрагента, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи. У складі тендерної пропозиції надається копія договору (-ів) (з усіма додатками), видаткова накладна та оригінал (-и) листа (-ів)-відгука (-ів) від контрагента (-ів), підписаний керівником контрагента, який підтверджує повне виконання аналогічного договору та належне виконання Учасником обов’язків за аналогічним договором. В листі-відгуці має бути зазначено дату та номер договору, предмет договору, суму договору (з урахуванням змін), фактичний строк поставки товару. Лист-відгук повинен мати вихідний номер та дату складання.» У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП МАРМО ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА не надано інформаційну довідку про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), в якій повинно бути зазначено: номер та дата договору, повне найменування контрагента з яким укладено договір, код ЄДРПОУ та адреса контрагента, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи, що в свою чергу є невідповідністю в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції відповідну інформаційну довідку. Пунктом 1 Таблиці 2 «ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: * повне та скорочене найменування Учасника, код ЄДРПОУ/ІПН; *реквізити (місце реєстрації, фактичне місцезнаходження, телефон, електронна пошта); *керівництво та уповноважена особа на підпис договору (посада, прізвище, ім’я, по батькові); *інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором (у разі визначення переможцем та укладання договору). *статус платника податку; У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП МАРМО ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА надано лист від 27 жовтня 2025 № 1 «Відомості про учасника процедури закупівлі», за розглядом якої встановлено відсутність у змісті довідки інформації щодо статусу платника податку Учасника, що в свою чергу є невідповідністю в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції виправлену довідку, підготовлену відповідно до вимог тендерної документації в цій частині. П.п. 1.1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати у тому числі: лист-згоду з умовами проєкту договору, викладеного у Додатку 4 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП МАРМО ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА надано лист-згоду від 27 жовтня 2025 № 8, про те, що учасник ознайомився з проєктом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань за ним, що в свою чергу є невідповідністю в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції виправлений лист-згоду, підготовлений відповідно до вимог тендерної документації в цій частині. П.п. 3.1 пункту 3 «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі є/не є громадянином Російської Федерації/ Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП МАРМО ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА відсутня зазначена довідка, що в свою чергу є невідповідністю в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції відповідну довідку, підготовлену відповідно до вимог тендерної документації в цій частині. П.п. 3.2 пункту 3 «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку у довільній формі про підтвердження, що запропонований товар є/не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран. У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП МАРМО ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА відсутня зазначена довідка, що в свою чергу є невідповідністю в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції відповідну довідку, підготовлену відповідно до вимог тендерної документації в цій частині. П.п. 3.3 пункту 3 «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку у довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території у Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 (зі змінами). У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник у складі тендерної пропозиції має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП МАРМО ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА відсутня зазначена довідка, що в свою чергу є невідповідністю в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції відповідну довідку, підготовлену відповідно до вимог тендерної документації в цій частині. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущені Учасником ФОП МАРМО ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА помилки не призводять до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ФОП МАРМО ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА, протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару згідно код ДК 021:2015 – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (код ДК 021:2015 – 30121200-5 «Фотокопіювальне обладнання») (Документ-камера), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-10-20-015878-a 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – заступник начальника Управління – начальник центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Наталія НЕУБАУЕР
Створено
31.10.2025 15:16
Надати до
01.11.2025 15:16
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 021 300 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 00:00
Замовник:
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Контактний телефон:
+380567679711
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 021 300 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 00:00
Замовник:
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Контактний телефон:
+380567679711
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності