Показати схожі тендери

Закупівля Пропелери для квадрокоптерів від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-20-015374-a
Id Tender 34375254dc3f4ab7bfc90911b761431d
План UA-P-2025-10-20-018629-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 20.10.2025 17:24
Остання зміна 01.11.2025 12:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
265 200 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.10.2025 17:23 до 28.10.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 20.10.2025 17:23
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.10.2025 17:23
до 25.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.10.2025 12:12
-
Період уточнень
з 20.10.2025 17:23 до 25.10.2025 00:00
Період оскарження
з 20.10.2025 17:23 до 25.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.10.2025 12:12
Основні параметри
Пропелери для квадрокоптерів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
265 200 грн.
Пропелери для квадрокоптерів
Назва предмета закупівлі
Пропелери для квадрокоптерів
Очікувана вартість
265 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3000,0
1,13 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.10.2025 11:49
Закінчення аукціону
29.10.2025 12:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пропелери DJI Mavic 3 Enterprise Series Propellers або еквівалент
Код ДК 021:2015
34731000-0 - Частини повітряних літальних апаратів
Кількість
240
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Стасюк-Найда Олена Володимирівна"
Пропозиція:
210 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Ренська Марія Андріївна"
Пропозиція:
167 760 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.10.2025 11:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.10.2025 17:24
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
Проект договору
-
-
-
20.10.2025 17:23
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Токаренко
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Пропелери для квадрокоптерів
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 12:12 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 14:22
documentType.award.deviationReport
29.10.2025 12:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 17:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 17:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ФОП "Ренська Марія Андріївна": - учасником не надано довідку, яка містить відомості про учасника; - учасником надано проєкт договору, який заповнений для сторони учасника, але не підписаний уповноваженою особою учасника і не містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Постачальник (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника); - учасником надана довідка про виконання аналогічного договору, в якій відсутня інформація щодо досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ру), а також відсутні копії таких договорів (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), які укладені не раніше 2021 року із документальним підтвердженням їх виконання (копії актів або видаткових накладних щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами); - учасником не надано гарантійний лист, в якому зазначається гарантійний строк на Товар, який є предметом даної закупівлі. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП "Ренська Марія Андріївна" потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: - довідку, складену самостійно учасником, яка містить відомості про учасника, а саме про: а) місцезнаходження учасника, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) ідентифікаційний код юридичної особи учасника (код ЄДРПОУ); в) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) - для учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) у разі, якщо пропозиція підписується іншою особою ніж керівник;, відповідно до підпункту 5 пункту 1 Додатку № 1 до Документації; - проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Постачальник (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника), відповідно до пункту 4 Додатку № 1 до Документації; - довідку, про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ру) разом з копіями таких договорів (згідно Додатку № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), які укладені не раніше 2021 року із документальним підтвердженням їх виконання (копії актів або видаткових накладних щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами); - гарантійний лист, в якому зазначається гарантійний строк на Товар, який є предметом даної закупівлі, відповідно до підпункту 2 пункту 6 Додатку № 1 до Документації
Створено
31.10.2025 14:22
Надати до
01.11.2025 14:22
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
265 200 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
265 200 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності