Закупівля Комп’ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів від ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АТОМРЕМОНТСЕРВІС» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 16:46
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 16:46
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 16:46
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 16:46
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 16:46
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 16:46
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію ФОП Ведмідь В.А. відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Комп’ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів
Тендер:
UA-2025-10-20-014648-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом Лот 1. Комп’ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів
UA-2025-10-20-014648-a.c1
Дата:
13.11.2025 15:50
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Скарга на протокол відхилення
Предмет закупівлі:
ДК 021:2015 код 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Комп'ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів)
________________________________________
1. Суть оскарження
ФОП Ведмідь В.А. подає скаргу на рішення Замовника, оформлене протоколом відхилення тендерної пропозиції, у межах процедури закупівлі: ДК 021:2015 код 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Комп'ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів).
Рішення про відхилення є безпідставним, непрозорим, не обґрунтованим та таким, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме — принципи об’єктивності, недискримінації, максимальної економії та ефективності, а також прозорості та добросовісної конкуренції.
________________________________________
2. Обґрунтування та детальний аналіз порушень
2.1. Відсутність конкретизації причин відхилення
У протоколі відхилення Замовник не зазначає, які саме показники, документи або технічні параметри пропозиції Скаржника не відповідають вимогам тендерної документації.
Частина протоколу:
Замовник обмежився лише загальними посиланнями на пункти тендерної документації без жодного уточнення суті порушення.
Тендерна документація, на яку посилається замовник:
Це суперечить ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вимагає чіткого, повного та мотивованого обґрунтування причин відхилення.
Таким чином, рішення Замовника є неконкретизованим і юридично нікчемним, оскільки позбавляє Скаржника можливості зрозуміти суть претензій і належним чином їх усунути.
________________________________________
2.2. Неправильне тлумачення технічних вимог
Аналіз тендерної документації свідчить, що закупівля передбачала поліграф мінімум 8 каналів.
ФОП Ведмідь В.А. запропонував сучасний 10-канальний поліграф RUBICON 4М, що:
• перевищує мінімальні технічні вимоги,
• має розширену функціональність,
• забезпечує більш точні й інформативні результати дослідження,
• є новішою моделлю з кращими технічними параметрами.
Твердження Замовника, що більша кількість каналів є ознакою невідповідності, є абсурдним, технічно нелогічним і суперечить суті вимоги «не менше ніж 8 каналів».
Відхилення пропозиції на цій підставі свідчить або про некомпетентність, або про цілеспрямоване створення перешкод конкуренції.
________________________________________
2.3. Замовник не вказав, що саме у технічному паспорті не відповідає вимогам
Протокол містить загальну фразу про невідповідність технічного паспорта, однак жодного пункту, параметра, посилання або конкретної цифри не наведено.
Отже, відсутні:
• перелік конкретних характеристик, які начебто не відповідають,
• пояснення чи порівняльна таблиця,
• логічні аргументи.
Такі дії є грубим порушенням ч. 1 ст. 31 Закону та свідчать про формальний підхід з метою штучного усунення учасника.
________________________________________
2.4. Протокол відхилення є неконкретизованим та не відповідає вимогам закону
Документ складено таким чином, що неможливо встановити логічний ланцюг «вимога > невідповідність > доказ».
Відсутність конкретики та формальний підхід прямо свідчать про порушення принципів добросовісної конкуренції та дискримінацію Скаржника.
________________________________________
2.5. Пропозиція Скаржника є економічно найбільш вигідною
ФОП Ведмідь В.А. подав цінову пропозицію 295 000 грн, що є на 40% нижчою від очікуваної вартості — 497 748 грн.
Відхилення економічно найвигіднішої пропозиції без належних підстав є прямим порушенням принципу максимальної економії та ефективності (ст. 5 Закону).
Дії Замовника призведуть до значної переплати.
________________________________________
2.6. Ознаки можливої змови з іншим постачальником
Аналіз тендерної документації, неприхована упередженість проти вітчизняного виробника та штучне "надування" вимог свідчать про можливий лобізм на користь постачальників поліграфів Axciton (США).
Ознаки цього:
1. Технічні вимоги прописані під конкретну імпортну модель, що має меншу кількість каналів та інші застарілі параметри.
2. Відхилення кращої, сучаснішої та дешевшої пропозиції без належних підстав.
3. Повна відсутність конкретики у протоколі, що є типовою ознакою упередженого рішення.
4. Історія закупівель Замовника свідчить про системну перевагу Axciton.
Ці обставини вказують на ознаки антиконкурентних узгоджених дій посадових осіб тендерного комітету.
________________________________________
2.7. Закупівля дорожчого американського обладнання призведе до збитків державі
Придбання поліграфів Axciton за майже вдвічі вищими цінами, ніж вітчизняного 10-канального поліграфа RUBICON 4М, призведе до:
• нераціонального витрачання державних коштів,
• прямої шкоди бюджету,
• порушення принципу економії,
• обмеження конкуренції на ринку поліграфологічного обладнання,
• дискримінації українського виробника.
Дана поведінка Замовника суперечить стратегії імпортозаміщення та економічного патріотизму, на якому наполягає Держава та Уряд України.
Предмет закупівлі:
ДК 021:2015 код 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Комп'ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів)
________________________________________
1. Суть оскарження
ФОП Ведмідь В.А. подає скаргу на рішення Замовника, оформлене протоколом відхилення тендерної пропозиції, у межах процедури закупівлі: ДК 021:2015 код 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Комп'ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів).
Рішення про відхилення є безпідставним, непрозорим, не обґрунтованим та таким, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме — принципи об’єктивності, недискримінації, максимальної економії та ефективності, а також прозорості та добросовісної конкуренції.
________________________________________
2. Обґрунтування та детальний аналіз порушень
2.1. Відсутність конкретизації причин відхилення
У протоколі відхилення Замовник не зазначає, які саме показники, документи або технічні параметри пропозиції Скаржника не відповідають вимогам тендерної документації.
Частина протоколу:
Замовник обмежився лише загальними посиланнями на пункти тендерної документації без жодного уточнення суті порушення.
Тендерна документація, на яку посилається замовник:
Це суперечить ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вимагає чіткого, повного та мотивованого обґрунтування причин відхилення.
Таким чином, рішення Замовника є неконкретизованим і юридично нікчемним, оскільки позбавляє Скаржника можливості зрозуміти суть претензій і належним чином їх усунути.
________________________________________
2.2. Неправильне тлумачення технічних вимог
Аналіз тендерної документації свідчить, що закупівля передбачала поліграф мінімум 8 каналів.
ФОП Ведмідь В.А. запропонував сучасний 10-канальний поліграф RUBICON 4М, що:
• перевищує мінімальні технічні вимоги,
• має розширену функціональність,
• забезпечує більш точні й інформативні результати дослідження,
• є новішою моделлю з кращими технічними параметрами.
Твердження Замовника, що більша кількість каналів є ознакою невідповідності, є абсурдним, технічно нелогічним і суперечить суті вимоги «не менше ніж 8 каналів».
Відхилення пропозиції на цій підставі свідчить або про некомпетентність, або про цілеспрямоване створення перешкод конкуренції.
________________________________________
2.3. Замовник не вказав, що саме у технічному паспорті не відповідає вимогам
Протокол містить загальну фразу про невідповідність технічного паспорта, однак жодного пункту, параметра, посилання або конкретної цифри не наведено.
Отже, відсутні:
• перелік конкретних характеристик, які начебто не відповідають,
• пояснення чи порівняльна таблиця,
• логічні аргументи.
Такі дії є грубим порушенням ч. 1 ст. 31 Закону та свідчать про формальний підхід з метою штучного усунення учасника.
________________________________________
2.4. Протокол відхилення є неконкретизованим та не відповідає вимогам закону
Документ складено таким чином, що неможливо встановити логічний ланцюг «вимога > невідповідність > доказ».
Відсутність конкретики та формальний підхід прямо свідчать про порушення принципів добросовісної конкуренції та дискримінацію Скаржника.
________________________________________
2.5. Пропозиція Скаржника є економічно найбільш вигідною
ФОП Ведмідь В.А. подав цінову пропозицію 295 000 грн, що є на 40% нижчою від очікуваної вартості — 497 748 грн.
Відхилення економічно найвигіднішої пропозиції без належних підстав є прямим порушенням принципу максимальної економії та ефективності (ст. 5 Закону).
Дії Замовника призведуть до значної переплати.
________________________________________
2.6. Ознаки можливої змови з іншим постачальником
Аналіз тендерної документації, неприхована упередженість проти вітчизняного виробника та штучне "надування" вимог свідчать про можливий лобізм на користь постачальників поліграфів Axciton (США).
Ознаки цього:
1. Технічні вимоги прописані під конкретну імпортну модель, що має меншу кількість каналів та інші застарілі параметри.
2. Відхилення кращої, сучаснішої та дешевшої пропозиції без належних підстав.
3. Повна відсутність конкретики у протоколі, що є типовою ознакою упередженого рішення.
4. Історія закупівель Замовника свідчить про системну перевагу Axciton.
Ці обставини вказують на ознаки антиконкурентних узгоджених дій посадових осіб тендерного комітету.
________________________________________
2.7. Закупівля дорожчого американського обладнання призведе до збитків державі
Придбання поліграфів Axciton за майже вдвічі вищими цінами, ніж вітчизняного 10-канального поліграфа RUBICON 4М, призведе до:
• нераціонального витрачання державних коштів,
• прямої шкоди бюджету,
• порушення принципу економії,
• обмеження конкуренції на ринку поліграфологічного обладнання,
• дискримінації українського виробника.
Дана поведінка Замовника суперечить стратегії імпортозаміщення та економічного патріотизму, на якому наполягає Держава та Уряд України.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
3. Вимоги Скаржника
На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Ведмідь В.А. протиправним та таким, що порушує закон.
3. Зобов’язати Замовника скасувати ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ від 10.11.2025 №672 про відхилення пропозиції ш/з ВТ-216-Т-25.
4. Зобов’язати Замовника повторно та об’єктивно розглянути пропозицію ФОП Ведмідь В.А.
5. У разі встановлення ознак антиконкурентних узгоджених дій — повідомити відповідні правоохоронні органи.
п.2.1. Рішенням уповноваженої особи від 10.11.2025, протокол № 672, тендерну пропозицію ФОП Ведмідь В.А. було відхилено відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44. В протоколі зазначено невідповідності тендерної пропозиції вимогам технічної документації (додаток 6 до ТД). п.2.2. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів замовник має намір придбати «Комп’ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів». Додаток 5 «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі», Додаток 6 «Технічна документація до предмета закупівлі» також містять однозначну вимогу: «Комп’ютерний поліграф – 8 реєстраційних каналів». Відповідно до поданого у складі тендерної пропозиції документу «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі", учасником запропоновано «Систему реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання «Рубікон П-04м» до складу якого входить «блок реєстрування та оброблення даних 10 реєстраційних каналів…» Учасник заявив, що пропонує до постачання блок реєстрування та оброблення даних 10 реєстраційних каналів, проте у складі його тендерної пропозиції документально підтверджено лише 8 каналів. Один із відсутніх реєстраційних каналів визначений виробником як додаткова опція за окрему плату. Крім того, у документі «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, який наданий у складі тендерної пропозиції скаржника відсутній давач реєстрації акустичної активності, що входить до базової комплектації моделі відповідно до технічного паспорта виробника. Пропозиція Скаржника щодо 10-канального поліграфа не відповідає не лише вимогам Технічної документації Замовника, але й фактичним характеристикам, заявленим самим Скаржником, що не може розцінюватися як покращення. У поданій скарзі учасником було зазначено формулювання «не менше 8 каналів», яке відсутнє у тендерній документації та не відповідає фактичним вимогам закупівлі. п.2.3. В тендерній документації на закупівлю замовником було встановлено конкретні технічні вимоги до предмета закупівлі. Аналіз наданої тендерної пропозиції та технічного паспорта на комп’ютерний поліграф «Рубікон П-04м» показав розбіжності між заявленими учасником характеристиками та фактичними даними виробника, зокрема, відсутність давача реєстрації акустичної активності, який входить до базової комплектації моделі за технічним паспортом. Дана характеристика є однією з тих, що визначають кількість та повноцінність реєстраційних каналів обладнання. п.2.4 Тендерну пропозицію ФОП Ведмідь В.А. було відхилено відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44. В протоколі зазначено невідповідності тендерної пропозиції вимогам технічної документації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації, що зазначена замовником в технічній документації (додаток 6 до ТД). п.2.5. Пункт 44 Особливостей містить вичерпний перелік підстав відхилення тендерної пропозиції учасника. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», критерієм оцінки є не лише ціна запропонованого товару, а й відповідність пропозиції вимогам технічної документації до предмета закупівлі. Пропозиція Скаржника була відхилена саме через невідповідність встановленим умовам технічної специфікації, що прямо передбачено Законом. п.2.6. Технічні характеристики предмету закупівлі сформовані відповідно до конкретних потреб замовника та завдань закупівлі. Відхилення тендерної пропозицій ФОП Ведмідь В.А. здійснено виключно на підставі невідповідності вимогам технічної документації (додаток 6 до ТД), незалежно від країни виробника, технологічності чи ціни пропозиції. Акцентуємо Вашу увагу, що в період оскарження умов тендерної документації, встановлений Законом України «Про публічні закупівлі», жодних звернень за роз’ясненнями або оскаржень умов тендерної документації не було.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Комп’ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів
Тендер:
UA-2025-10-20-014648-a
Тип:
вимога
За лотом Лот 1. Комп’ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів
UA-2025-10-20-014648-a.a2
Дата:
13.11.2025 15:49
Стан:
дано відповідь
Скарга на протокол відмови
Предмет закупівлі:
ДК 021:2015 код 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Комп'ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів)
________________________________________
1. Суть оскарження
ФОП Ведмідь В.А. подає скаргу на рішення Замовника, оформлене протоколом відхилення тендерної пропозиції, у межах процедури закупівлі: ДК 021:2015 код 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Комп'ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів).
Рішення про відхилення є безпідставним, непрозорим, не обґрунтованим та таким, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме — принципи об’єктивності, недискримінації, максимальної економії та ефективності, а також прозорості та добросовісної конкуренції.
________________________________________
2. Обґрунтування та детальний аналіз порушень
2.1. Відсутність конкретизації причин відхилення
У протоколі відхилення Замовник не зазначає, які саме показники, документи або технічні параметри пропозиції Скаржника не відповідають вимогам тендерної документації.
Частина протоколу:
Замовник обмежився лише загальними посиланнями на пункти тендерної документації без жодного уточнення суті порушення.
Тендерна документація, на яку посилається замовник:
Це суперечить ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вимагає чіткого, повного та мотивованого обґрунтування причин відхилення.
Таким чином, рішення Замовника є неконкретизованим і юридично нікчемним, оскільки позбавляє Скаржника можливості зрозуміти суть претензій і належним чином їх усунути.
________________________________________
2.2. Неправильне тлумачення технічних вимог
Аналіз тендерної документації свідчить, що закупівля передбачала поліграф мінімум 8 каналів.
ФОП Ведмідь В.А. запропонував сучасний 10-канальний поліграф RUBICON 4М, що:
• перевищує мінімальні технічні вимоги,
• має розширену функціональність,
• забезпечує більш точні й інформативні результати дослідження,
• є новішою моделлю з кращими технічними параметрами.
Твердження Замовника, що більша кількість каналів є ознакою невідповідності, є абсурдним, технічно нелогічним і суперечить суті вимоги «не менше ніж 8 каналів».
Відхилення пропозиції на цій підставі свідчить або про некомпетентність, або про цілеспрямоване створення перешкод конкуренції.
________________________________________
2.3. Замовник не вказав, що саме у технічному паспорті не відповідає вимогам
Протокол містить загальну фразу про невідповідність технічного паспорта, однак жодного пункту, параметра, посилання або конкретної цифри не наведено.
Отже, відсутні:
• перелік конкретних характеристик, які начебто не відповідають,
• пояснення чи порівняльна таблиця,
• логічні аргументи.
Такі дії є грубим порушенням ч. 1 ст. 31 Закону та свідчать про формальний підхід з метою штучного усунення учасника.
________________________________________
2.4. Протокол відхилення є неконкретизованим та не відповідає вимогам закону
Документ складено таким чином, що неможливо встановити логічний ланцюг «вимога > невідповідність > доказ».
Відсутність конкретики та формальний підхід прямо свідчать про порушення принципів добросовісної конкуренції та дискримінацію Скаржника.
________________________________________
2.5. Пропозиція Скаржника є економічно найбільш вигідною
ФОП Ведмідь В.А. подав цінову пропозицію 295 000 грн, що є на 40% нижчою від очікуваної вартості — 497 748 грн.
Відхилення економічно найвигіднішої пропозиції без належних підстав є прямим порушенням принципу максимальної економії та ефективності (ст. 5 Закону).
Дії Замовника призведуть до значної переплати.
________________________________________
2.6. Ознаки можливої змови з іншим постачальником
Аналіз тендерної документації, неприхована упередженість проти вітчизняного виробника та штучне "надування" вимог свідчать про можливий лобізм на користь постачальників поліграфів Axciton (США).
Ознаки цього:
1. Технічні вимоги прописані під конкретну імпортну модель, що має меншу кількість каналів та інші застарілі параметри.
2. Відхилення кращої, сучаснішої та дешевшої пропозиції без належних підстав.
3. Повна відсутність конкретики у протоколі, що є типовою ознакою упередженого рішення.
4. Історія закупівель Замовника свідчить про системну перевагу Axciton.
Ці обставини вказують на ознаки антиконкурентних узгоджених дій посадових осіб тендерного комітету.
________________________________________
2.7. Закупівля дорожчого американського обладнання призведе до збитків державі
Придбання поліграфів Axciton за майже вдвічі вищими цінами, ніж вітчизняного 10-канального поліграфа RUBICON 4М, призведе до:
• нераціонального витрачання державних коштів,
• прямої шкоди бюджету,
• порушення принципу економії,
• обмеження конкуренції на ринку поліграфологічного обладнання,
• дискримінації українського виробника.
Дана поведінка Замовника суперечить стратегії імпортозаміщення та економічного патріотизму, на якому наполягає Держава та Уряд України.
________________________________________
3. Вимоги Скаржника
На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Ведмідь В.А. протиправним та таким, що порушує закон.
3. Зобов’язати Замовника скасувати ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ від 10.11.2025 №672 про відхилення пропозиції ш/з ВТ-216-Т-25.
4. Зобов’язати Замовника повторно та об’єктивно розглянути пропозицію ФОП Ведмідь В.А.
5. У разі встановлення ознак антиконкурентних узгоджених дій — повідомити відповідні правоохоронні органи.
Технічна специфікація Замовника містила однозначну вимогу: «Комп’ютерний поліграф – 8 реєстраційних каналів».
Замовником під час детальної оцінки тендерної пропозиції Учасника ФОП Ведмідь В.А. виявлено низку невідповідностей вимогам тендерної документації та інформації, що міститься у технічному паспорті виробника.
Зокрема, заявлена комплектація поліграфа не відповідає базовій комплектації, визначеній виробником: у пропозиції відсутній давач реєстрації акустичної активності, який згідно з технічним паспортом входить до стандартного комплекту поставки. Учасником ФОП Ведмідь В.А. не надано підтвердження, що запропонована комплектація є повною.
Замовник порівнював тендерну пропозицію Учасника з технічними вимогами до предмету закупівлі, зазначеними в ТДПЗ(т)81.023-2025 (додаток 6 до Тендерної документації).
На підставі викладеного Замовник діяв відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та правомірно відхилив тендерну пропозицію Учасника ФОП Ведмідь В.А., як таку, що не відповідає встановленим вимогам.
Торги не відбулися
Очікувана вартість
497 748
грн.
Період подання пропозицій
до
28.10.2025 12:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АТОМРЕМОНТСЕРВІС» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»