Показати схожі тендери

Закупівля Автоматизоване робоче місце (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)) від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-20-014101-a
Id Tender 72d527b9b5ba444c90a46143a735c9a2
План UA-P-2025-10-20-016866-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 20.10.2025 16:30
Остання зміна 04.12.2025 13:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
154 064 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.10.2025 16:28 до 30.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.10.2025 16:28
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.10.2025 16:28
до 27.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 30.10.2025 11:58
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.11.2025 14:10
до 13.11.2025 00:00
Період уточнень
з 20.10.2025 16:28 до 27.10.2025 00:00
Період оскарження
з 20.10.2025 16:28 до 27.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.10.2025 11:58
Основні параметри
Автоматизоване робоче місце (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником виходячи із потреби у конкретних товарах та з урахуванням необхідних якісних та експлуатаційних властивостей, з урахуванням погодження МВС України (лист від 24.09.2025 № 092-23686/092. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення встановлено відповідно до бюджетного кошторису на 2025 рік, виходячи із потреб замовника у товарах. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а саме методом порівняння ринкових цін, на основі отриманих цінових пропозицій, як середньоринкова вартість на даний вид товару.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
154 064 грн.
Автоматизоване робоче місце (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Назва предмета закупівлі
Автоматизоване робоче місце (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Очікувана вартість
154 064 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
770,32
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.10.2025 11:35
Закінчення аукціону
30.10.2025 11:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автоматизоване робоче місце
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, м. Київ, вул. Володимирська, 13
Дата постачання по
03.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 7-ти робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України (у разі оплати за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України, за наявності коштів на рахунку Замовника).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"
Пропозиція:
117 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
116 994 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.10.2025 11:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.10.2025 14:35
Оголошення про проведення закупівлі
Скасування
04.12.2025 13:39
Станом на 04.12.2025 відсутні кошторисні призначення для укладання договору. Відповідно до проекту договору (додаток № 5 до тендерної документації) строк поставки товару становить: до 03.12.2025, відповідно до вимог тендерної документації, а саме: п. 4.6. розділу ІV проекту договору (додаток 5 до тендерної документації). Таким чином, граничний строк укладання договору сплинув. Вказане порушення є таким, що не може бути усунуто чи виправлене на етапі кваліфікації.
04.12.2025 13:40
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Єлизавета Гречановська
Електронна пошта
Телефон
+380442783698
Сайт:
https://kyiv.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38620155
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Володимирська, 13
Кваліфікація
Лот № 1 Автоматизоване робоче місце (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Період вимог/скарг з 06.11.2025 14:10 по 12.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 11:58 по 07.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
06.11.2025 14:10
Повідомлення про рішення
30.10.2025 11:58
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 07.11.2025 11:35 по 13.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.11.2025 14:10 по 14.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
07.11.2025 11:35
Повідомлення про рішення
06.11.2025 14:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2025 08:31 по 05.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.11.2025 08:32
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
154 064 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Контактний телефон:
+380442783698
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
154 064 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Контактний телефон:
+380442783698
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності