Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 09310000-5 «Електрична енергія» Електрична енергія від Державна установа "Територіальне медичне об"єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-20-012860-a
Id Tender 20f6fd1af89047628ab9ae77bb63dc9c
План UA-P-2025-10-20-013577-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.10.2025 15:57
Остання зміна 04.11.2025 08:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
420 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.10.2025 15:54 до 28.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.10.2025 15:54
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.10.2025 15:54
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.10.2025 12:25
до 29.10.2025 16:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.10.2025 16:54
до 04.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.10.2025 16:54
до 04.11.2025 08:55
Період уточнень
з 20.10.2025 15:54 до 25.10.2025 00:00
Період оскарження
з 20.10.2025 15:54 до 25.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.10.2025 12:25 до 29.10.2025 16:54
Період кваліфікації
з 28.10.2025 12:25 до 29.10.2025 16:54
Основні параметри
Код ДК 021:2015 09310000-5 «Електрична енергія» Електрична енергія
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
420 000 грн.
Код ДК 021:2015 09310000-5 «Електрична енергія» Електрична енергія
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 09310000-5 «Електрична енергія» Електрична енергія
Очікувана вартість
420 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2100,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.10.2025 12:02
Закінчення аукціону
28.10.2025 12:25
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 25 000 (Кіловат-година)
Електрична енергія
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
25 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Професора Кравченка,2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 20 000 (Кіловат-година)
Електрична енергія
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
20 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
12422, Україна, Житомирська область, с.Дениші, вул. Набережна,2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого акту приймання-передачі для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата акту приймання-передачі Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк 20 (двадцять) календарних днів з моменту отримання акту приймання-передачі Споживачем.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
409 656.42 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРЕНЕРГО"
Пропозиція:
409 656.41 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.10.2025 12:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.10.2025 15:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Рушелюк
Електронна пошта
Телефон
+380977501737
Замовник
ЄДРПОУ
08734196
Повна назва
Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області"
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
вул. Професора Кравченка, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 09310000-5 «Електрична енергія» Електрична енергія
Період вимог/скарг з 29.10.2025 16:54 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2025 12:25 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.10.2025 16:54
Довідка НАЗК
29.10.2025 16:54
Повідомлення про рішення
28.10.2025 12:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 15:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 15:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Державна установа «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області» 28 жовтня 2025 року м. Житомир №294 Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРЕНЕРГО" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю за Код ДК 021:2015 09310000-5 «Електрична енергія» Електрична енергія (ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-20-012860-a). 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРЕНЕРГО" невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Щодо першого питання: Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРЕНЕРГО" в процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-20-012860-a) виявлено наступні невідповідності: 1. На виконання вимог Додатків №1, №4 до тендерної документації Замовника було встановлено вимоги наступного змісту: На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - Довідку* (складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її наявності)), що містить інформацію про виконання не менше 2-х аналогічних договорів** виконаних в повному обсязі в період з 2022р.-2024р.*** - Копії аналогічних договорів зазначених у вищевказаній довідці. - Листи-відгуки про виконання аналогічних договорів, які повинні обов’язково містити: дату і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, обсяг товару згідно умов договору, та інформації про ідентифікатор закупівлі за результатами якої було укладено договір. *Довідка має містити наступну інформацію: повну назву Замовника та номер ЄДРПОУ, номер та дату договору, суму аналогічного договору, стан виконання, контактна особа замовника та засоби зв’язку. **Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає предмету цієї закупівлі за ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія та укладання якого здійснено в порядку передбаченому Законом або Особливостями. *** У разі якщо учасник є новоствореним в період 2024р., він може надати інформацію про не менше 2-х аналогічних договорів, які виконуються, але виконання такого договору, на момент подання пропозиції, повинно складати не менше 50% від загальної суми договору. Учасник в складі своєї пропозиції надав: - довідку від 27.10.2025 р. №12, в якій не зазначені контактні особи замовника. - копію договору від 08.10.2024 р. № 22-Т/4/ та лист – відгук від 23.12.2024 р. № 220, в якому не зазначено обсяг товару згідно умов договору. 2. На виконання вимог п. 4.5. Додатку №4 до тендерної документації Учасник має надати Довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності), що відповідає даним Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», яка обов’язково повинна містити такі відомості про учасника: а) для юридичної особи: -повне найменування юридичної особи та скорочене у разі його наявності; -ідентифікаційний код юридичної особи; -місцезнаходження юридичної особи (юридична та фактична адреса, телефон, факс, електронна пошта, веб-сайт (за наявності)); -організаційно-правова форма; -відомості про кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи (прізвище, ім’я, по батькові, розмір частки, громадянство); -відомості про органи управління юридичної особи (вищий, наглядовий (у разі створення вказати склад), виконавчий (посада, прізвище, ім’я, по батькові, № телефону); -прізвище, ім’я, по батькові осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи; -інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором. -система оподаткування. Учасник надав відомості про учасника від 27.10.2025 р. № 17 в яких не зазначено: - скорочена назва юридичної особи; - -відомості про кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи (прізвище, ім’я, по батькові, розмір частки, громадянство); - -відомості про органи управління юридичної особи (вищий, наглядовий (у разі створення вказати склад), виконавчий (посада, прізвище, ім’я, по батькові, № телефону); - система оподаткування. 3. На виконання вимог п.6. Додатку №4 до тендерної документації Учасник надав цінову пропозицію від 27.10.2025 р. №16, яка містить невідповідність в колонці «Всього за одиницю з урахуванням всіх складових, грн. з ПДВ (або без ПДВ – якщо учасник не є платником ПДВ)» не вірно зазначено всього за одиницю. 2. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Виправлені: довідка від 27.10.2025 року № 12 та лист – відгук до зазначеного договору. 2. Виправлені відомості про учасника від 27.10.2025р. №17. 3. Виправлену цінову пропозицію від 27.10.2025 р. №16. Щодо другого питання: Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРЕНЕРГО" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШЕНО: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРЕНЕРГО" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю за Код ДК 021:2015 09310000-5 «Електрична енергія» Електрична енергія (ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-20-012860-a). 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРЕНЕРГО" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Ірина РУШЕЛЮК
Створено
28.10.2025 16:40
Надати до
29.10.2025 16:40
Договір
UA-2025-10-20-012860-a-a1
Підписаний і діє
Номер
397
409 656.41 грн.
341 380.34 грн.
З ПДВ
Підписано
04.11.2025
Строк дії договору з
04.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
25 000 (Кіловат-година)
Електрична енергія
Номенклатура
Електрична енергія
Кількість
25 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 000 (Кіловат-година)
Електрична енергія
Номенклатура
Електрична енергія
Кількість
20 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області"
Повна назва
Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08734196

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРЕНЕРГО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44726539

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.11.2025 08:55
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
420 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 00:00
Замовник:
Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області"
Контактний телефон:
+380977501737
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
420 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 00:00
Замовник:
Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області"
Контактний телефон:
+380977501737
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності