Показати схожі тендери

Закупівля Комплект навчального обладнання для оснащення STEM лабораторії від УЖГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №12 УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-20-012574-a
Id Tender 3162d97759954400902654d0e558607e
План UA-P-2025-10-20-014052-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.10.2025 15:49
Остання зміна 12.11.2025 16:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
483 057 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.10.2025 15:47 до 28.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 20.10.2025 15:47
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.10.2025 15:47
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.10.2025 09:00
до 30.10.2025 11:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2025 11:09
до 05.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.10.2025 11:09
до 12.11.2025 16:21
Період уточнень
з 20.10.2025 15:47 до 25.10.2025 00:00
Період оскарження
з 20.10.2025 15:47 до 25.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.10.2025 09:00 до 30.10.2025 11:09
Період кваліфікації
з 28.10.2025 09:00 до 30.10.2025 11:09
Основні параметри
Комплект навчального обладнання для оснащення STEM лабораторії
Закупівля проводиться в рамках реалізації ініціативи Ukraine Facility згідно Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом UKRAINE FACILITY, ратифікованої Законом № 3786-IX від 06.06.2024 року Закупівля співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
483 057 грн.
Комплект навчального обладнання для оснащення STEM лабораторії
Назва предмета закупівлі
Комплект навчального обладнання для оснащення STEM лабораторії
Очікувана вартість
483 057 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4830,57
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект навчального обладнання для оснащення STEM лабораторії
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
88018, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Заньковецької Марії, буд. 17А
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ШКОЛА"
Пропозиція:
458 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.10.2025 15:49
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрій Холод
Електронна пошта
Телефон
+380669301518
Замовник
ЄДРПОУ
22110083
Повна назва
УЖГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №12 УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
880018
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Ужгород
Адреса
вул. Заньковецької Марії, будинок 17 А
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект навчального обладнання для оснащення STEM лабораторії
Період вимог/скарг з 30.10.2025 11:09 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2025 09:00 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2025 11:09
Довідка НАЗК
30.10.2025 11:09
Повідомлення про рішення
-
28.10.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-20-012574-a-b1
Підписаний і діє
Номер
11/2025
458 000 грн.
381 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
10.11.2025
Строк дії договору з
10.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект навчального обладнання для оснащення STEM лабораторії
Номенклатура
Комплект навчального обладнання для оснащення STEM лабораторії
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УЖГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №12 УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
УЖГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №12 УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22110083

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ШКОЛА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ШКОЛА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44626673

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.11.2025 16:21
-
12.11.2025 16:20
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-05-000006
Дата створення проекту
05.11.2025 12:25
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
05.11.2025 12:36
Дата публікації висновку про результати
20.11.2025 13:41
Дата завершення усунення порушень
26.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
27.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 948-00-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 323-16-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.11.2025 № 72-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 05.11.2025 № 72-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-10-20-012574-a 20.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.11.2025 00:00
Документи рішення
05.11.2025 12:36
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації зі змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 04.10.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УЖГОРОДСЬКОГО ЛІЦЕЮ №12 УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою від 20.10.2025 року; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» (далі – ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» від 30.10.2025 року; повідомлення про намір укласти договір; договір від 10.11.2025 №11/2025; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06 листопада 2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди; надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
20.11.2025 00:00
Дата публікації
20.11.2025 13:41
Документи висновку
20.11.2025 13:41
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Комплект навчального обладнання для оснащення STEM лабораторії» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-20-012574-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3) Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility та обсяг виділених коштів в розрізі місцевого та державного бюджету. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
06.11.2025 16:17
Орган перевірки
12.11.2025 00:00
Документи повідомлення
06.11.2025 16:20
-
Відповідь
Пояснення на запит
Пояснення на запит міститься в окремому файлі
Рішеня
10.11.2025 16:25
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
483 057 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 09:00
Замовник:
УЖГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №12 УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380669301518
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
483 057 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 09:00
Замовник:
УЖГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №12 УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380669301518
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності