Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015-37450000-7 - Спортивний інвентар для полів і кортів (стійка для гри у баскетбол) від Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківскої області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-20-012072-a
Id Tender 3fe2d21dbd264619aafe4468ddb128de
План UA-P-2025-10-20-011918-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 20.10.2025 15:44
Остання зміна 31.10.2025 09:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
317 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.10.2025 15:43 до 28.10.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 20.10.2025 15:43
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.10.2025 15:43
до 25.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.10.2025 11:58
-
Період уточнень
з 20.10.2025 15:43 до 25.10.2025 00:00
Період оскарження
з 20.10.2025 15:43 до 25.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.10.2025 11:58
Основні параметри
ДК 021:2015-37450000-7 - Спортивний інвентар для полів і кортів (стійка для гри у баскетбол)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
317 000 грн.
Стійка для гри у баскетбол
Назва предмета закупівлі
Стійка для гри у баскетбол
Очікувана вартість
317 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3170,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.10.2025 11:35
Закінчення аукціону
29.10.2025 11:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стійка для гри у баскетбол
Код ДК 021:2015
37450000-7 - Спортивний інвентар для полів і кортів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
64606, Україна, Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 5, будинок 3, Комунальний заклад "Лозівський ліцей №1" Лозівської міської ради Харківської області
Дата постачання по
25.12.2025 15:40
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється згідно наданих накладних
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється згідно наданих накладних
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРО-СПОРТ-БУД"
Пропозиція:
306 490 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ХУДОКОРМОВ ОЛЕКСАНДР РОМАНОВИЧ"
Пропозиція:
304 320 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.10.2025 11:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.10.2025 15:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пуга Марина Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380574522227
Замовник
ЄДРПОУ
02146222
Назва (англійською мовою)
Department of Education, Youth and Sports of Lozivsk City Council of Kharkiv region
Повна назва
Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківскої області
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education, Youth and Sports of Lozivsk City Council of Kharkiv region
Поштовий індекс
64604
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Лозова
Адреса
мікрорайон № 1
Кваліфікація
Лот № 1 Стійка для гри у баскетбол
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 11:58 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.10.2025 11:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 15:35
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 15:35
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), положенням про уповноважену особу, затверджене наказом Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області від 21.04.2020 року № 185 (зі змінами) з залученням відповідної робочої групи в складі працівників, що володіють необхідними знаннями в сфері закупівлі даної категорії товарів, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2025-10-20-012072-a на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015-37450000-7 - Спортивний інвентар для полів і кортів (стійка для гри у баскетбол) виявлено невідповідності в документах, а саме: 1. Згідно умов п. 5 Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» учасник повинен надати згоду на обробку персональних даних відповідно до Додатку 5 тендерної документації. Проте, у тендерній пропозиції учасника зазначеного документу не надано. 2. Згідно умов п. 11 Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» учасник повинен надати підписаний та заповнений Учасником проект договору та довідку про погодження із умовами, викладеними в проекті договору (відповідно до Додатку 7 та Додатку 8) тендерної документації. Проте, у тендерній пропозиції учасника підписаний та заповнений Учасником проект договору відсутній. Також надана Учасником Довідка від 27.10.2025 року №2710-1-2/П5-25-3-5 не відповідає Додатку 8 тендерної документації. 3. Згідно умов п. 14 Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» учасник повинен надати гарантійний лист про те, що доставка до місця поставки товару, навантаження та розвантаження, здійснюється Учасником за його власний рахунок та входить до ціни товару, що підтверджується гарантійним листом. Поставка товару здійснюється за адресою: 64606, Україна, Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 5, будинок 3, Комунальний заклад "Лозівський ліцей №1" Лозівської міської ради Харківської області. Проте, у тендерній пропозиції учасника вищевказаний гарантійний лист відсутній. 4. Згідно умов п. 16 Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» учасник повинен надати наступний документ: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1: Таблиця 1 № з/п Найменування товару Кількість, шт Технічні характеристики товару Виробник товару* Країна походження товару** * Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо). ** Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України. Проте, у тендерній пропозиції учасника вказаний документ відсутній. 5. Згідно умов п. 18. Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» учасник повинен надати наступні документи: 18. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів): 18.1.Довідка в довільній формі заповнена за формою, викладеній Таблиці 2 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(них) договору(ів) (в даній довідці зазначити предмет договору, який відповідно до вимог порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708 має бути аналогічним предмету закупівлі за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також назви контрагентів з адресами та контактними телефонами, суми договору(ів)), укладеного(них) у період з 2023 по 2025 роки. 18.2. Для підтвердження інформації, наданої в довідці довільної форми про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник повинен надати копі(ю)ї договору(ів) (за останні два роки) з аналогічним предметом закупівлі та відгук(и) на нього(их) від контрагентів, що зазначені у вказаній довідці. Однак, надана Учасником довідка від 27.10.2025 року № 2710-1-2/П5-25-3-13 не відповідає формі довідки, викладеній в Таблиці 2, а саме: Таблиця 2 Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника Номер, дата, предмет та сума укладеного договору ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника М.П (підпис). Крім того, наданий Учасником аналогійний договір від 13.09.2021 року № 0709-1/П5-21 не є аналогічним предмету закупівлі за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також укладений у 2021 році, що не відповідає вимогам даного пункту. Замовник прийняв рішення про розміщення повідомлення з вимогою до учасника усунути вказані невідповідності.
Створено
30.10.2025 14:18
Надати до
31.10.2025 14:18
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
317 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 12:00
Замовник:
Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківскої області
Контактний телефон:
+380574522227
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
317 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 12:00
Замовник:
Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківскої області
Контактний телефон:
+380574522227
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності