Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації воєнного характеру, спричинених збройною агресією російської федерації, а саме усунення аварії, що сталася 06.01.2024 (поточний ремонт по заміні вікон) на території амбулаторії ЗПСМ №1-2 за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19 від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-20-011666-a
Id Tender 33fdcf7c00ec47839e03f89b4dfd783f
План UA-P-2025-10-20-014242-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.10.2025 15:26
Остання зміна 12.11.2025 13:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
145 935 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.10.2025 15:25 до 28.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.10.2025 15:25
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.10.2025 15:25
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.10.2025 14:56
до 03.11.2025 11:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.10.2025 14:36
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.11.2025 11:45
до 12.11.2025 13:21
Період уточнень
з 20.10.2025 15:25 до 25.10.2025 00:00
Період оскарження
з 20.10.2025 15:25 до 25.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.10.2025 14:56 до 03.11.2025 11:45
Період кваліфікації
з 28.10.2025 14:56 до 03.11.2025 11:45
Основні параметри
Послуги з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації воєнного характеру, спричинених збройною агресією російської федерації, а саме усунення аварії, що сталася 06.01.2024 (поточний ремонт по заміні вікон) на території амбулаторії ЗПСМ №1-2 за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
145 935 грн.
Послуги з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації воєнного характеру, спричинених збройною агресією російської федерації, а саме усунення аварії, що сталася 06.01.2024 (поточний ремонт по заміні вікон) на території амбулаторії ЗПСМ №1-2 за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19
Назва предмета закупівлі
Послуги з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації воєнного характеру, спричинених збройною агресією російської федерації, а саме усунення аварії, що сталася 06.01.2024 (поточний ремонт по заміні вікон) на території амбулаторії ЗПСМ №1-2 за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19
Очікувана вартість
145 935 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
729,68
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.10.2025 14:33
Закінчення аукціону
28.10.2025 14:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації воєнного характеру, спричинених збройною агресією російської федерації, а саме усунення аварії, що сталася 06.01.2024 (поточний ремонт по заміні вікон) на території амбулаторії ЗПСМ №1-2 за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19
Код ДК 021:2015
45420000-7 - Столярні та теслярні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФС"
Пропозиція:
143 281.32 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"
Пропозиція:
144 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.10.2025 14:33
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Павло НОВІК
Електронна пошта
Телефон
+380672620315
Сайт:
https://sites.google.com/view/dcpmsd2/main
Замовник
ЄДРПОУ
37899741
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
проспект Богдана Хмельницького, буд. 19
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації воєнного характеру, спричинених збройною агресією російської федерації, а саме усунення аварії, що сталася 06.01.2024 (поточний ремонт по заміні вікон) на території амбулаторії ЗПСМ №1-2 за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19
Період вимог/скарг з 29.10.2025 14:36 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2025 14:56 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
29.10.2025 14:36
Повідомлення про рішення
29.10.2025 14:36
-
28.10.2025 14:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 03.11.2025 11:45 по 09.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 14:36 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.11.2025 11:45
Довідка НАЗК
03.11.2025 11:45
Повідомлення про рішення
29.10.2025 14:36
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-20-011666-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1211
144 000 грн.
120 000 грн.
З ПДВ
Підписано
12.11.2025
Строк дії договору з
12.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації воєнного характеру, спричинених збройною агресією російської федерації, а саме усунення аварії, що сталася 06.01.2024 (поточний ремонт по заміні вікон) на території амбулаторії ЗПСМ №1-2 за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19
Номенклатура
Послуги з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації воєнного характеру, спричинених збройною агресією російської федерації, а саме усунення аварії, що сталася 06.01.2024 (поточний ремонт по заміні вікон) на території амбулаторії ЗПСМ №1-2 за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37899741

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"
Повна назва
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40207010

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.11.2025 13:21
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
145 935 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380672620315
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
145 935 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380672620315
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності