Закупівля Обладнання для пральні від ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».
Прасувальна машина UniMac i25-120VT-4000 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
42718200-4 -
Прасувальні преси
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
180
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Для резидентів - оплату за поставлений Товар Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». Для нерезидентів - оплату за поставлений Товар Покупець здійснює на підставі рахунку – фактури (інвойс), шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії».
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 15:03
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 15:03
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Нами може бути надане обладнання, яке відповідає більшості встановленим у закупівлі вимогам, проте через надмірну деталізацію Замовником специфічних технічних вимог, які становлять предмет закупівлі, ми позбавлені можливості пропонувати наявну продукцію іншого виробника. До даної скарги додаються документи, що підтверджують технічні параметри наявного у нас товару та доводять неможливість виконати заявлені вимоги до предмета закупівлі у своїй сукупності.
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
Зобов’язати замовника надати звіт про результати моніторингу пропозицій/аналізу цін по предмету закупівлі щодо визначення можливої участі в даних публічних закупівлях двох або більше виробників та/або дистрибюторів/постачальників пральних машин та сушильних машин, які підходять під технічні параметри визначені замовником та надати першоджерела походження інформації про аналогічну продукцію, а саме у якої юридичної чи фізичної особи-підприємця Замовник її отримав, надати інформацію до якого саме дилера / дистриб’ютора / представника / постачальника Замовник звернувся для отримання комерційної пропозиції, рахунку чи іншої інформації виробника.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Ухвалити рішення, яким встановити наявність порушень процедури закупівлі UA-2025-10-20-010790-a та зобов’язати замовника закупівлі усунути допущені порушення шляхом внесення змін до Додатку 3 до тендерної документації відповідно до вимог скаржника та у редакції технічних характеристик предмету закупівлі запропонованих ТОВ «Трейдвест Лтд».
Щодо надання інформації по суті скарги UA-2025-10-20-010790-a.c1
Щодо технічних вимог тендерної документації Технічна специфікація Замовника сформована виходячи з реальних технологічних та виробничих потреб Замовника, забезпечення надійності, довговічності й енергоефективності обладнання. Відповідно до пункту 28 Особливостей, Замовник має право самостійно визначати необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, виходячи з власних виробничих потреб, що і було реалізовано у даній процедурі. ТОВ «Трейдвест ЛТД» у своїй скарзі зазначає, що технічна специфікація, викладена в Додатку 3 до тендерної документації, начебто: - містить надмірну деталізацію параметрів; - не дає змоги запропонувати «еквівалент» іншого виробника; - не передбачає «діапазонів значень»; - унеможливлює конкуренцію. Крім того, Скаржник стверджує, що Замовник нібито використовує «буклети виробників» без підтвердження їх походження, чим вводить Колегію АМКУ в оману. Жодного документального доказу на підтвердження цих тверджень Скаржник не надав. Щодо «надмірної деталізації параметрів» Кількість параметрів, визначених у Додатку 3 до тендерної документації, є мінімально необхідними для забезпечення працездатності та енергоефективності обладнання, що експлуатуватиметься у промислових умовах атомної електростанції. Технічні вимоги включають лише базові показники, без яких неможливо оцінити функціональність обладнання, таких як завантаження, об’єм барабану, швидкість обертів, G-factor, споживання електроенергії, параметри підключення, кількість програм та габаритні розміри. Такі показники є стандартними для подібного типу прального обладнання та жодним чином не звужують конкуренцію. Щодо тверджень про «орієнтацію під одного виробника» Аргументи Скаржника про те, що технічні вимоги відповідають лише одному виробнику, є необґрунтованими. Замовником проведено попередній ринковий аналіз, результати якого свідчать про наявність на ринку щонайменше двох незалежних виробників, які випускають обладнання з аналогічними характеристиками. Відповідні дані наведені у порівняльній таблиці нижче, що містить технічні параметри моделей виробництва Alliance Laundry Systems (UniMac) та Grandimpianti. Обидва виробники пропонують машини з параметрами, що повністю відповідають вимогам тендерної документації, що свідчить про відсутність будь-якої ознаки дискримінації. Щодо відсутності «діапазонів параметрів» Скаржник вважає дискримінацією відсутність діапазонів значень (наприклад, «загальна електрична потужність 6,18 кВт»). Водночас Закон не вимагає, щоб усі технічні показники мали діапазони. Більше того, встановлення конкретного значення є звичайною практикою для забезпечення узгодженості роботи обладнання у межах технологічного процесу. Зміна потужності, швидкості понад передбачений показник може призвести до порушення енергоефективного балансу або несумісності з наявними мережами та інфраструктурою Замовника, значна зміна габаритних розмірів обладнання може призвести до неможливості встановлення обладнання в запроектовані під це місця. Щодо звинувачень у підробці документів Скаржник у тексті скарги висуває низку безпідставних тверджень про: - «введення в оману колегії АМКУ»; - «підробку документів»; - «відсутність повноважень Замовника» тощо. Жодного доказу цих тверджень не надано. Замовник категорично заперечує будь-які звинувачення у фальсифікаціях. Уся технічна інформація отримана з офіційних джерел виробників, що підтверджується відкритими публічними каталогами та брошурами, наявними на офіційних сайтах. Щодо наявності конкуренції Для підтвердження наявності альтернативних виробників Замовник надає порівняльну таблицю характеристик моделей обладнання від різних виробників тому на ринку присутні як мінімум два виробники, які можуть постачати обладнання з аналогічними характеристиками. Це спростовує твердження скаржника про «орієнтацію під одного виробника» та підтверджує наявність конкуренції.
Щодо надання уточнень по суті скарги UA-2025-10-20-010790-a.c1
Повідомляємо, що в розпорядженні замовника наявний офіційний лист виробника Grandimpianti, у якому підтверджено, що: - ТОВ «ТРЕЙДВЕСТ ЛТД» не є єдиним офіційним представником продукції Grandimpianti на території України; - продукція Grandimpianti може бути поставлена в Україну уповноваженими суб’єктами. Таким чином, твердження скаржника про «єдиність» його представництва та «неможливість постачання» обладнання Grandimpianti в Україну не відповідають дійсності та спростовуються виробником безпосередньо. Скаржником не надано жодного належного та допустимого доказу, який би підтверджував його твердження про відсутність продукції Grandimpianti на ринку. Посилання скаржника на скріншоти сайтів не є доказом у розумінні чинного законодавства України та практики органу оскарження, зокрема у частині: - неможливості постачання продукції, - відсутності обладнання на ринку України, - припинення виробництва конкретних моделей. Скаржник також не надав жодного підтвердження з боку виробника щодо повної неможливості поставки продукції Grandimpianti на територію України. Факт того, що скаржник раніше надавав певні пояснення в інших процедурах закупівель, не підтверджує їх достовірність, не є доказом у межах цього розгляду та не може бути покладений в основу висновків органу оскарження. Щодо описаної скаржником «Обставини 2»: Скаржник стверджує, що замовник «знає про відсутність на ринку моделей Grandimpianti», «вводив в оману колегію АМКУ», «закуповує обладнання за завищеною ціною» та «забезпечує відсутність конкуренції». Наведені твердження є безпідставними, припущеними та не підтверджені жодними належними доказами. Повідомляємо таке. Щодо твердження про відсутність продукції Grandimpianti на ринку. Це твердження є недостовірним. Замовник має офіційний лист виробника Grandimpianti, в якому зазначено, що: - ТОВ «ТРЕЙДВЕСТ ЛТД» не є єдиним офіційним представником Grandimpianti в Україні; - продукція Grandimpianti може бути поставлена в Україну іншими уповноваженими компаніями. Цей факт спростовує позицію скаржника про відсутність такої продукції на ринку та підтверджує можливість участі інших постачальників. Щодо твердження про «введення в оману Колегії». Скаржник не надав жодного доказу, що замовник нібито подавав недостовірні дані або діяв недобросовісно. Лист виробника Grandimpianti підтверджує доступність продукції для України Замовник має офіційний лист від Grandimpianti, який підтверджує, що ТОВ «ТРЕЙДВЕСТ ЛТД» не є єдиним офіційним представником Grandimpianti в Україні, а продукція Grandimpianti може бути поставлена в Україну іншими уповноваженими структурами. Це прямо спростовує тезу скаржника про «відсутність» продукції та неможливість її поставки. Щодо описаної скаржником «Обставини 4»: Скаржник стверджує, що підтвердження існування аналогів можливе виключно шляхом подання нотаріально завірених документів або комерційних пропозицій виробників, а також наводить перелік можливих причин відсутності участі окремих постачальників у торгах. Окремо зазначаємо, що в наявності у замовника є офіційний лист виробника Grandimpianti, яким підтверджується можливість поставки продукції на територію України іншими уповноваженими суб’єктами, що спростовує твердження скаржника про «відсутність товару на ринку». Тендерна документація сформована відповідно до вимог Закону України «Про Публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178, містить технічні характеристики виключно з огляду на виробничу потребу та не обмежує конкуренцію. Окремо звертаємо увагу колегії, що скаржник уже не вперше подає додаткові пояснення безпосередньо напередодні розгляду скарги, фактично мінімізуючи можливість замовника оперативно опрацювати та надати розширену відповідь на нові твердження. Така практика виглядає як навмисне створення штучних процесуальних перешкод та спрямована скоріше на маніпуляцію розглядом, ніж на об’єктивне доведення позиції.
Нами може бути надане обладнання, яке відповідає більшості встановленим у закупівлі вимогам, проте через надмірну деталізацію Замовником специфічних технічних вимог, які становлять предмет закупівлі, ми позбавлені можливості пропонувати наявну продукцію іншого виробника. До даної скарги додаються документи, що підтверджують технічні параметри наявного у нас товару та доводять неможливість виконати заявлені вимоги до предмета закупівлі у своїй сукупності.
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
Зобов’язати замовника надати звіт про результати моніторингу пропозицій/аналізу цін по предмету закупівлі щодо визначення можливої участі в даних публічних закупівлях двох або більше виробників та/або дистрибюторів/постачальинків професійних пральних машин та професійних сушильних машин, які підходять під технічні параметри визначені замовником та надати першоджерела походження інформації про аналогічну продукцію, а саме у якої юридичної чи фізичної особи-підприємця Замовник взяв нібито заводський буклет на українській мові промислової пральної машини та промислової сушильної машини, надати інформацію до якого саме дилера / дистриб’ютора / представника / постачальника Замовник звернувся для отримання комерційної пропозиції, рахунку чи іншої інформації виробника
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Ухвалити рішення, яким встановити наявність порушень процедури закупівлі та зобов’язати замовника закупівлі усунути допущені порушення шляхом внесення змін до Додатку 3 до тендерної документації відповідно до вимог скаржника у редакції що додається до скарги
Щодо надання інформації по суті скарги UA-2025-10-20-010790-a.a2
Щодо змін, уже внесених Замовником. На виконання рішення Колегії від 05.11.2025 №16580 Замовник 12.11.2025 вніс зміни до Тендерної документації (Додаток 3), а саме: • позиція 1: уточнено показник «споживання електроенергії»; • позиція 2: уточнено параметри «живлення»; • позиція 3: видалено вимоги щодо наявності ножної педалі, розташування мікропроцесорного управління на передній панелі, та «загальної електричної потужності». Поточна скарга спрямована переважно на показники, що не змінювалися або вже були приведені у відповідність. Отже, предмет оскарження не відповідає логіці п.59 Особливостей (щодо строків/предмета оскарження змін). Щодо технічних вимог та «надмірної деталізації» Відповідно до п.28 Особливостей Замовник має право самостійно визначати технічні, якісні й кількісні характеристики предмета закупівлі, виходячи з виробничих потреб і умов експлуатації. Вимоги у Додатку 3 є базовими для прального промислового обладнання (завантаження, об’єм барабана, швидкість/оборотність, G-factor, споживання, параметри підключення, програмування, габарити) і забезпечують сумісність, енергоефективність, безпеку та монтаж у наявну інфраструктуру АЕС. Закон не вимагає встановлювати діапазони для кожного показника. Фіксовані значення застосовано там, де це необхідно для технологічної узгодженості (живлення/потужність), що не звужує конкуренцію, а забезпечує функціональну відповідність. Щодо «орієнтації під одного виробника» та «неіснуючих аналогів». Звинувачення Скаржника про «орієнтацію під одного виробника» — необґрунтовані. За результатами попереднього аналізу ринку, який ми надавали Колегії раніше, наявні принаймні два незалежні виробники з продукцією, що відповідає вимогам: Alliance Laundry Systems (UniMac) та Grandimpianti (підтверджено наданими паспортами/брошурами та порівняльною таблицею у додатках). Твердження Скаржника про «неіснуючих постачальників/аналоги» вже спростовувалося листом виробника Grandimpianti, який заперечив ексклюзивність представництва Скаржника в Україні та підтвердив можливість постачання обладнання на територію України. Повторення цих тверджень без нових доказів є маніпуляцією. Щодо наявності конкуренції. Для підтвердження наявності альтернативних виробників Замовник, вдруге в рамках проведення закупівлі, надає порівняльну таблицю характеристик моделей обладнання від різних виробників.
Нами може бути надане обладнання, яке відповідає більшості встановленим у закупівлі вимогам, проте через надмірну деталізацію Замовником специфічних технічних вимог, які становлять предмет закупівлі, ми позбавлені можливості пропонувати наявну продукцію іншого виробника. До даної скарги додаються документи, що підтверджують технічні параметри наявного у нас товару та доводять неможливість виконати заявлені вимоги до предмета закупівлі у своїй сукупності.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Ухвалити рішення, яким встановити наявність порушень процедури закупівлі та зобов’язати замовника закупівлі усунути допущені порушення шляхом внесення змін до Додатку 3 до тендерної документації відповідно до вимог скаржника у редакції що додається до скарги
Щодо надання інформації по суті скарги UA-2025-10-20-010790-a.c3
Щодо технічних вимог та «надмірної деталізації» У своїй скарзі Скаржник не зазначає, які саме параметри він вважає «надмірно деталізованими», що робить відповідне твердження неконкретним, голослівним та таким, що має ознаки маніпулятивності. Більше того, в альтернативній редакції Додатку 3 до ТД, запропонованій самим Скаржником, усі технічні параметри, встановлені Замовником, залишені без змін, за винятком окремих значень, які Скаржник намагається розширити виключно під характеристики обладнання, яке він пропонує. Такий підхід свідчить, що метою Скаржника є не усунення нібито дискримінаційних умов, а намагання змусити Замовника штучно адаптувати технічні вимоги під конкретну модель обладнання, що прямо суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.28 Особливостей Замовник має право самостійно визначати технічні, якісні й кількісні характеристики предмета закупівлі, виходячи з виробничих потреб і умов експлуатації. Щодо «орієнтації під одного виробника» та «неіснуючих аналогів». Звинувачення Скаржника про «орієнтацію під одного виробника» — необґрунтовані. За результатами попереднього аналізу ринку, який ми надавали Комісії раніше, наявні принаймні два незалежні виробники з продукцією, що відповідає вимогам: Alliance Laundry Systems (UniMac) та Grandimpianti (підтверджено наданими паспортами/брошурами та порівняльною таблицею). У своїх додаткових поясненнях до попередньої скарги №UA-2025-10-20-010790-a.c1 від 25.10.2025 Скаржник долучив лист вих. №14-08-02 від 14.08.2025, у якому стверджував, що є єдиним офіційним представником Grandimpianti в Україні, а також що продукція цього виробника начебто не постачається на територію України. Однак ці твердження були спростовані офіційним листом Grandimpianti від 20.10.2025, який Замовник надавав АМКУ у складі додаткових пояснень. Виробник повідомив, що: • Скаржник не є єдиним офіційним представником продукції Grandimpianti в Україні; • продукція Grandimpianti може постачатися та постачається на територію України. Таким чином, Скаржник свідомо вводив в оману Комісію АМКУ, намагаючись створити уявлення про відсутність альтернативних постачальників та «унікальність» свого товару. Твердження Скаржника про «неіснуючих постачальників» чи «аналогів, яких немає на ринку» вже були спростовані виробником і підтверджують маніпулятивний характер звернення. Повторення раніше спростованих тверджень без будь-яких нових доказів свідчить про навмисне формування хибного враження щодо ринку та не може бути прийняте як належне обґрунтування дискримінації. Щодо наявності конкуренції. Для підтвердження наявності альтернативних виробників Замовник, втретє в рамках проведення закупівлі, надає порівняльну таблицю характеристик моделей обладнання від різних виробників, та доводить,що на ринку присутні як мінімум два виробники, які можуть постачати обладнання з аналогічними характеристиками. Це спростовує твердження скаржника про «орієнтацію під одного виробника» та підтверджує наявність конкуренції. Звертаємо увагу Комісії Антимонопольного комітету України на те, що Скаржник повторно оскаржує ідентичні вимоги тендерної документації, які вже були предметом розгляду в межах попередньої скарги, за результатами якої Комісією було прийнято відповідне рішення. Таким чином, повторне подання скарги з тих самих підстав, без наведення нових обставин чи доказів, свідчить про очевидне намагання Скаржника безпідставно затягнути процес проведення закупівлі, що суперечить принципам добросовісної конкуренції, визначеним частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та не сприяє ефективному використанню коштів Замовника.